
Thief: Nowe informacje na temat next-genowego Złodzieja

Pojawiły się nowe szczegóły dotyczące nadchodzącej gry studia Eidos Montreal, Thief. Dotyczą zarówno interfejsu, jak i mechanizmów, które zawarte zostały w grze.
W nowym Thief dostaniemy możliwość ukrywania części HUD-u. W grze zawarta będzie mini-mapka, jak też i pełna mapa. Punkty życia i skupienie nie będą się regenerowały automatycznie – będzie trzeba odnawiać je samemu.
Otwieranie zamków będzie w dużej mierze zależne od tego, czy użyta została umiejętność skupienia (pozwoli ona zobaczyć drugą stronę zamka); kraść można będzie gdziekolwiek. Ponadto, dostępne będzie narzędzie wspinaczkowe, które – oprócz umożliwienia nam dostania się w niedostępne miejsca – pozwoli nam uratować się przy upadku.
Co istotne, całą grę będzie można przejść pozostając w ukryciu. Linia wzroku straży będzie zależna od tego, w którą stronę są zwróceni.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Thief: Nowe informacje na temat next-genowego Złodzieja”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Co istotne, całą grę będzie można przejść pozostając w ukryciu.” – rozumiem taki tekst przy jakimś Assasinie, Dishonored, Hitmanie czy Quake 3 ale przy grze o złodzieju brzmi on co najmniej idiotycznie. I nie rozumiem tego tekstu o lini wzroku… a wcześniej od czego to było zależne? Od tego czy nas zwąchali? Swoją drogą bardziej by mnie zaskoczyło „Jeśli przedarłeś się miejskimi kanałami, strażnicy mogą wyczuć Twój zapach jeśli zbliżysz się zbyt blisko”
Ale szczerze, kolego. To byłoby genialne.
@Airoder: A chciałbyś w grze podchodzić do gościa z tekstem „wyskakuj z butów” ?
Yeah Zero Kill 😉 Pure Thief lol
@Shunex – na pewno nie to miał na myśli. Chodzi o to żeby było realistycznie, i ciekawie – żeby nie spłycali rozgrywki, żeby trafiały się sytuacje w których po prostu nie da się zrobić wszystkiego po cichu (jak w życiu). Nie powinni sztucznie naciągać gry – że koniecznie musi wszystko być po cichu, bo to źle się na niej odbije… A achievement 100% sneak powinien być jak się skradałeś bez wykrycia gdzie tylko to było możliwe i tyle…
jakos przerazajaco dla mnie sie to prezentuje coraz bardziej..
@McGrave, Shunex: myślę, że obaj nie rozumiecie. Albo ja nie rozumiem, ale przejście gry tego typu „po cichu” to oczywista oczywista o której nie ma sensu nawet wspominać, stąd uwaga Airoder. Co do zasięgu wzroku to też nie rozumiem. Może chodzi o różny zasięg wzroku w zależności od oświetlenia? I nie mam tu na myśli całkiem ciemnych miejsc jak dawniej a po prostu krótszym zasięgu wzroku (co byłoby bardziej realistyczne).
Przecież da się kogoś zabić po cichu, więc w czym problem?
W thif 4 przydalo by sie 2 szybkoszczelne rewolwery
@lexus78: ja bym wolał nieszczelne.
skurczybyczek666 podejrzewam ze w THIEF 4 bende NPC ków likwidowal z luku zeby nie bylo huku ha ha haaaa