
E3 2013: Final Fantasy XV: Sequele, system walki i nietypowa historia

Tetsuya Nomura odniósł się do nietypowego, jak na Final Fantasy, systemu walki, który zaobserwować mogliśmy w opublikowanym ostatnio materiale filmowym z gameplayem oraz równie nietypowej dla serii „natury” historii w grze. Oba elementy wynikają z faktu, że gra początkowo nie miała należeć do „głównego” cyklu. Sam Nomura mówi zresztą, że pozwolił na zmianę nazwy z Final Fantasy Versus XIII na Final Fantasy XV dopiero wtedy, kiedy został zapewniony o tym, iż oba aspekty zostaną zachowane.
Możemy się też spodziewać, że sequele w jakiś sposób rozwijające historię „piętnastki” pojawią się dość krótko po premierze tej części – podobnie jak w przypadku Final Fantasy XIII. Nomura mówi bowiem, że nie chce kazać nam długo czekać na kolejne odsłony serii.
Tetsuya Nomura dodał, że od momentu podjęcia decyzji o przeskoczeniu na następną generację twórcy odkrywają możliwości zawarcia w grze trybu online. Nie wykluczył również planów dotyczących PS Vita i smartfonów (choć nie sprecyzował, o jakie plany chodzi).

Czytaj dalej
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.