
E3 2013: Titanfall – Wersja PS4 technicznie możliwa. Ale nie biznesowo

W rozmowie z Eurogamarem Joel Emslie, główny artysta Titanfall, wyjawił, że twórcy chcieliby wydać swoją grę na jak największej liczbie platform. Jak mówi:
Chcielibyśmy mieć swoją produkcję wszędzie, ale dopiero zaczynamy. Wszystko sprowadza się do jakości, a nie ilości. Chodzi o to, jak możemy zadebiutować z rozmachem i wydać grę na jak największej liczbie platform, zachowując wysoką jakość? […] W przyszłości chcemy oczywiście pójść dalej, ale na razie zaczynamy. To frustrujące. Chcemy być wszędzie. Chcemy wydać Titanfall wszędzie, ale jesteśmy tu, gdzie jesteśmy. Tutaj zaczynamy.
Emslie nie wykluczył jednak, że kiedyś pierwsza gra Respawn Entertainment ostatecznie trafi też na PS4. Innego zdanie jest Patrick Soderlund, jeden z wysoko postawionych pracowników EA. Według niego, wszystko sprowadza się do kwestii biznesowych i zawartej umowy z Microsoftem, na mocy której Titanfall jest konsolowym exclusivem Xboksa 360 i Xboksa One. Nie chciał przy tym komentować możliwości wydania produkcji na PlayStation 4.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “E3 2013: Titanfall – Wersja PS4 technicznie możliwa. Ale nie biznesowo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Titanfall – pierwsza gra studia Respawn Entertainment – jest produkcją na wyłączność pecetów i konsol Microsoftu. Czy jednak są szanse, że prędzej czy później pojawi się też na PS4? W jednym z wywiadów developerzy stwierdzili, że nie ma technicznych przeciwskazań. EA uważa z kolei, że są inne – biznesowe.
MS sypnął kasą i tyle. EOT.
Oj oj oj, zagram więc na PC, bo nowy klocek zniechęcił mnie do MS.
Pamiętacie kiedy EA wycofało season pass’y na kilka dni przed ogłoszeniem zabezpieczeń w Xbox One? Dopasujcie sobie układankę.
Pamiętacie jak twórcy Respawn uciekali z Infinity Ward, nie chcieli być dziwkami pod banderą Activision które wisiało im sporą kasę… tera z kolei są dziwkami Microsoftu i jest wporzo bo…dostali kasę. To tylko utwierdza mnie w przekonaniu że formułki typu „robimy dla graczy” to puste słowa tak naprawdę brzmiące „robimy dla kasy”. (Nie ma w tym nic złego, to ich praca muszą zarabiać, problem zaczyna się wtedy gdy chcą zarabiać coraz więcej i więcej kosztem graczy)
EA i wszystko jasne, ciekawi czy im sie oplaci wspolpraca z M$…:D
Meh. Oby Mikromiękcy poszli na dno i pociągnęli Elektroników ze sobą. To mniej więcej równie realne, jak premierówki w rozsądnej cenie na konsole, ale pomarzyć zawsze można.
M$ ma za dużo kasy na dobre exclusiwy. Czas im to odebrać.
Szczerze mówiąc z całych targów ta gra najmniej do mnie przemówiła, nie będzie mi jej brakowało na PS4… 😉
Oczywiście że chodzi tylko o kwestie biznesowe. Czy ktokolwiek z was myślał że korporacjom zarabiających miliony dolarów zależy na „dobru graczy”? Electronica Arts ma umowę z Microsoftem na mocy której xbox one jest priorytetową platformą jeżeli chodzi o wydawane gry. Panowie z Respawn Entertainment nie mają w tej sprawie nic do powiedzenia. Wersja na PS4 jest możliwa. Czemu miała by nie być? Konsola sony ma podobną architekturę co xbox one i według specyfikacji jest równie „potężna”.
Bf się sprzedają na PC i Xklockach później na PS’ach.
Widzę tu straszny ból du*y posiadaczy konsoli Sony. Narzekacie że MS sypnął kasą i ma exclusiv na XBO. A czego się spodziewaliście? Nowa generacja dopiero staruje, każda z Firm czy to Sony czy MS będzie się starała pozyskać jak najlepsze tytuły na swoją konsolę aby zachęcić graczy do kupna. Jakoś na exclusivy PS4 nie narzekacie, a skoro ma je jedna konsola to dlaczego druga by nie mogła mieć?