rek
rek
10.06.2013
Często komentowane 21 Komentarze

E3 2013: Thief – Next-genowy złodziej na PS4. Pierwszy gameplay! [WIDEO]

E3 2013: Thief – Next-genowy złodziej na PS4. Pierwszy gameplay! [WIDEO]
Tuż po konferencji Microsoftu na antenie GTTV po raz pierwszy publicznie zaprezentowano gameplay z Thiefa. Pokazane fragmenty pochodzą z wersji na PS4, a w omawianej sekwencji Garrett musi przedostać się do siedziby Barona i wykraść cenny klejnot. Misję można wykonać na kilka różnych sposobów.

Gameplay z Thiefa:

Thief

rek

21 odpowiedzi do “E3 2013: Thief – Next-genowy złodziej na PS4. Pierwszy gameplay! [WIDEO]”

  1. Tuż po konferencji Microsoftu na antenie GTTV po raz pierwszy publicznie zaprezentowano gameplay z Thiefa. Pokazane fragmenty pochodzą z wersji na PS4, a w omawianej sekwencji Garrett musi przedostać się do siedziby Barona i wykraść cenny klejnot. Misję można wykonać na kilka różnych sposobów.

  2. Hmm… w tym gameplay podobało mi się jedno. Że ten nowy Garrett dostał ostro w dupsko jak gościu który grał skopał sprawę. A, jeszcze jedno – strzały do gaszenia pochodni. Być może nie będzie tak źle, pomimo tych wszystkich „fokus modów”.

  3. Grafika jak z X360 a wiecie czemu? Bo te wszystkie filmy z E3 prezentujecie w żenującej rozdzielczości.

  4. Eee… Gdzie są te „super sharps textures”? Ani troche nie przypomina to next gena. Może to wina rozdzielczości, ale nie nastraja to pozytywnie.

  5. miłe skradanie i kradzież mniam mniam

  6. Nie, no Piękny będzie. Jak u mnie zwykle zero kills ! A te kieszonki na kwardzistach były cudowne lol

  7. Wkurza mnie to, że to kolejna gra gdzie noc to północ w pełni gdzie wszystko widać jak w dzień. Bo hamburger by nie ogarnął. Wkurza mnie 999 zmysł dla idiotów i zrbionie pod niego całej mechaniki gry. A później się dziwią, że gra się nie sprzedaje. Pewnie jeszcze wsadzą masę QTE aby nie było za łatw.

  8. A Wy o grafice :E. Mnie natomiast przeraża sam gameplay. Widzę, że po znakomitej, mega klimatycznej serii, w której wczucie się w świat było łatwe i przyjemne nie zostało nic. Czy ja dobrze widzę system zerojedynkowy ukrycia się jak w SC Conviction, nie ma stanów pośrednich? Albo nas widać doskonale albo nie widać wcale? Dlaczego pod tym względem skradanki cofają się o 20 lat wstecz? :E Czy ja widzę wyskakujace cyferki, pokazujące że zdobyłem ileśtam doświadczenia za zabicie strażnika strzałą w łeb?

  9. widze kolejny must have na mojej liśćie 😀

  10. headshot? Czy ja widzę zobrazowanie mi biednemu głuchemu człowiekowi dźwięki kroków strażnika? Twórcy uważają ze jestem głuchy czy nie stać mnie na głośniki. Albo nie chce im się z nudów stworzyć systemu dźwiękowego jaki był w poprzednich odsłonach, kolejne cofnięcie o wiele lat? ;p Dodać do tego brak głosu Russella i dla mnie to już nie jest Thief ;p

  11. zaraz0szaleje 10 czerwca 2013 o 20:47

    szczerze nie jestem zachwycony. obawiam raczej bedzie blizej dishonored niz thief, czyli bez wiekszego entuzjazmu z mej strony. czas pokaze.

  12. Nie chce oceniać całej gry po krótkim gameplayu ale póki co nadal wole starego Garretta. Mam dość już upraszczania tych gier i dodawania jakiś badziewnych spowolnień, widzeń przez ściany… takie.. „uczciwe czitowanie” i wciskanie W, żeby gra sama się przeszła jest raczej nudne.

  13. @down|Macie rację. Tej grze pomyliły się epoki. To trochę tak jakby widzieć Indianina z zegarkiem na ręce. Niby fajnie bo na topie, ale to już nie ten klimat. Liczyłem na powrót do korzeni, a ostatecznie się zawiodłem. O problemach podczas tworzenia gdy można było poczytać już wcześniej. Teraz mamy przykład tego do czego prowadzą niesnaski w zespole…

  14. Sorry, ale nie po to odpalam Thiefa, aby mieć zero-jedynkową widoczność: widzą mnie, nie widzą mnie. Jedzie Conviction na kilometr w tej kwestii, to BŁĄD. |A poza tym to całkiem, całkiem 😀

  15. square enix? Byłem pewien, że to gra od UBI

  16. Napisze tak. W Serię Thief nie grałem, no może w jedynkę coś tam dawno temu… Ale jak patrze na ten film to, pytam się…co to jest ? Wygląda jak AssasinsThief. Jakieś sekwencje „finisher” !? Drętwa walka, w dodatku spowolnienia jak w Call of Juarez… Nieklimatyczny HUD… znów jakiś trend ostatnio w tych grach (podobny był w Skyrim)… Znaczniki nad głowami… Beznadziejna prezentacja. Lepiej gdyby pokazali dużo więcej o chowaniu sie w cieniu, okradaniu i unikaniu walki…

  17. …ogólnie wygląda dziwnie jak podróbka Dishonored…Co świadczy raczej źle o tej produkcji, czy też próbie „wskrzeszenia” dobrej serii i marki…Lepiej by wyszło gdyby fabularnie odnieśli się do feudalnej Japonii, a główny bohater byłby człowiekiem cienia, ninja. Przynajmniej taki „gameplay” jak pokazano, byłby uzasadniony. Oby jednak wyszło dobrze, bez udziwnień i z fabułą…

  18. Thief w feudalnej Japonii? Wez sie czlowieku ogarnij.

  19. Powinni zrobic wiecej lokacji z Magnatami i powinni zaaplikowac jakie 2 etapty z terenów polski i ówczesnych MAGNATÓW

  20. @Zyzio. Lepiej naucz się czytać ze zrozumieniem, a później odpisuj.

  21. Ja wam powiem ze to jest gra z lamusa moich oczekiwan ale wolal bym jakiegos Hydro fpsa jak chrome 2 i ra?

Dodaj komentarz