
Autoduel: Samochodowa rozwałka od twórców Twisted Metal i Interstate ´76. Na PC

Autoduel osadzone jest w postapokaliptycznym świecie, w którym „samochodowi wojownicy” walczą o przetrwanie korzystając z uzbrojonych pojazdów. Zabawa nastawiona jest na współpracę drużynową i starcia toczą się w otwartych lokacjach takich jak opuszczone miasta czy wyschnięte koryta rzek. Na starcie gracze wybierają jeden z dwudziestu aut podzielonych na trzy zwalczające się wzajemnie frakcje – Rattersów, Scavengersów i Techies.
Każda z maszyn może zostać ulepszona – poprawić można układ napędowy i zawieszenie, dodać nową broń czy pancerz. Pojawi się też opcja kolorowania lakieru i ozdobienia pojazdu naklejkami, dzięki czemu samochody mogą posiadać swój własny styl. Sama produkcja nawiązuje do takich kultowych gier jak Interstate ’76 i Twisted Metal.
Specjalnie na potrzeby projektu Pixelbonic sformowało swój Dream Team – ekipę branżowych weteranów. Wśród nich znajdują się założyciele studia Maxx Kaufman (założyciel inXile Entertainment i dyrektor artystyczny Return to Castle Wolfenstein, Kingpin: Life of Crime oraz The Bard’s Tale) i Mike Arkin (ma na swoim koncie ponad 150 tytułów, w tym Die Hard Trilogy), a także Scot Kramarich (projektant Interstate ’76 i ’82), Rafael Paiz (programista The Matrix: Path of Neo, Redneck Rampage i Return to Castle Wolfenstein) oraz Zack Norman (twórca Interstate ’76).
Świeżym nabytkiem Pixelbonic jest David Jaffe, twórca Twisted Metal i God of War, który pełnił będzie rolę kreatywnego doradcy w pracach nad Autoduel. Sama gra finansowana ma być za pośrednictwem Kickstartera, zaś zbiórka powinna wystartować wkrótce. Produkcja ukaże się tylko na PC.

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Autoduel: Samochodowa rozwałka od twórców Twisted Metal i Interstate ´76. Na PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Założone w ubiegłym roku niezależne studio Pixelbonic zaprezentowało swój pierwszy projekt. Jest nim Autoduel – nastawiona na rozgrywkę sieciową produkcja z samochodami w roli głównej, w której liczy się totalna destrukcja. Gra nawiązuje do Twisted Metal, tym bardziej warto odnotować, że pracuje nad nią twórca tego kultowego tytułu.
Mam nadzieję, że będzie dobre.
Exclusive na PC? Nie mam nic przeciwko. Niech blaszki też coś mają 🙂 A co do gry zapowiada się ciekawie. Spore wrażenie robi ekipa odpowiedzialna za grę. Może z wyjątkiem programisty 'Path of Neo’ xD (tak wiem Wolf był dobry) Poza tym o ile takie sławy potrafią pracować zespołowo i nie pokłócą się w trakcie tworzenia, może wyjdzie coś pięknego
Wlasnie ostatnio wspominalem jak swietna gra byl interstate (i jak strasznie sie juz zestarzal). Fajnie byloby zobaczyc remake. Mam nadzieje, ze gra bedzie miala wiecej z interstate niz z twisted metal.
tylko ja sobie wyobrażam ogromne mapy, a w nich zniszczalne budynki (te przejazdy przez ściany),
Może być fajna gra. Najnowszy Twisted Metal mimo swojej szajsowatości zapewnił mi dość dużo rozrywki. Jeśli Autoduel będzie miał sprawny multi i fajny tuning – czyli to czego mi brakowało w TM, to kupuję 🙂 |@Upadly321 Jeśli masz ps3 a nie grałeś jeszcze w Twisted Metal to spróbuj koniecznie: akurat duże mapy i zniszczalne otoczenie są głównymi atutami gry.
gra bedzie F2P czy do kupienia?
Oby był dobry system zniszczeń i mam nadzieję że nie skończy się on na kiepawych wybuchach.
@asrudy|Blaszaki mają mnóstwo gier „ekskluziwów” których nie sposób wymienić a ty się tu jarasz jednym ? 😀
@EastClintwood wiem, że na PC gier nie brakuje, a exclusive’ów też mają sporo, ale tak się utarło, że to konsole w tym przodują. Po prostu chciałem zwrócić uwagę, że tym razem to gracze konsolowi będą mieli czego zazdrościć ;]
http:hol.abime.net/3346|ehh wspomnienia
Jeśli będzie trzymać podobny klimat co i76 to kupuje od razu.
EastClintwood – nie sposób wymienić? Arma + DayZ, DOTA 2, Planetside 2, Star Craft 2: Heart of the Swarm, Guild Wars 2, Diablo 3 (choć to ponoć planują portować na gry telewizyjne), Lone Survivor, Simcity, CS: GO, Hotline Miami, Mechwarrior: Online, Hawken… a to tylko duże hity z 2012r. – mam dalej wymieniać? Ehh… ci konsolowi ignoranci…
asrudy – propaganda M$. Ja tam nie dałbym sobie tak łatwo wmówić głupot. woops, mała korekta do mojej listy – Simcity to 2013r. oczywiście.