rek
rek
07.05.2013
6 Komentarze

Splinter Cell: Blacklist – Twórcy szczegółowo o multi [WIDEO]

Splinter Cell: Blacklist – Twórcy szczegółowo o multi [WIDEO]
W ubiegłym tygodniu Ubisoft ujawnił Spies vs. Mercenaries - multiplayerowy tryb do Splinter Cell: Blacklist. Na opublikowanym dzisiaj filmie "Z pamiętnika developera" twórcy gry opowiadają o dwóch odmianach tego wariantu - klasycznym i współczesnym. Różnica pomiędzy obiema wersjami dotyczy układu map i liczbie graczy (w pierwszej są mecze 2vs2, a w drugim 4vs4).

Spies vs. MercenariesSplinter Cell: Blacklist:

rek

6 odpowiedzi do “Splinter Cell: Blacklist – Twórcy szczegółowo o multi [WIDEO]”

  1. Niemożliwe! Twórcy zachowali tryb specjalnie dla weteranów serii. Czyli jednak można to zrobić i nikogo to nie boli, kilku developerów powinno się tego nauczyć…

  2. krzysiek01027 7 maja 2013 o 20:58

    Fajnie by było gdyby zrobili otwartą betę albo alfę 😀

  3. Deathdealer 7 maja 2013 o 21:39

    Więcej gameplaya:|http:www.youtube.com/watch?v=bIeuRwp-FSY

  4. Deathdealer 7 maja 2013 o 21:43

    dotyczy nie tylko ilości graczy i układu map, tylko całej masie innych rzeczy, które robią ogromną różnicę. Blacklist to brak limitów życia, więcej ekwipunku jaki można zabrać, większa jego dostępność, możliwość używania broni palnej przez szpiegów, ogromna ilość możliwości konfiguracji broni oraz zbroi, które każda z jej części dodaje jakieś pasywne bonusy. Innymi słowy tryb Blacklist (ten „współczesny”) jest zrobiony dla dzisiejszego COD-pokolenia, gdzie się nie wymaga myślenia, tylko akcja i refleks.

  5. Deathdealer 7 maja 2013 o 21:46

    Classic jest ograniczony do tego stopnia, by myśleć zanim się coś wykona, gdzie nie ma połowy dostępnych gadżetów a ich sama ilość jest mocno ograniczona. Gdzie spryt i taktyka mają wiekszą przewagę nad refleksem i szybkościa. I jest to tryb, który niemal w całości został przeniesiony z Chaos Theory. I chwała im za to. Nie obeszło się wprawdzie bez paru zmian, ale dzieki temu będzie powiew świeżości.

  6. według mnie mamy za mało produkcji aaa z asymetrycznym trybem multi, powrót tego trybu do SC przekonał mnie do zakupu gry

Dodaj komentarz