rek
rek
29.04.2013
Często komentowane 17 Komentarze

GRID 2: Z Wysp przez wybrzeże do Paryża [WIDEO]

GRID 2: Z Wysp przez wybrzeże do Paryża [WIDEO]
Cote d'Azur nie jest obce miłośnikom sportów motorowych - wszak na tym torze zawody odbywają się od dziesiątek lat. Nie mogło go zatem zabraknąć w GRID 2. Podobnie jest z brytyjskim Brands Hatch i torem w Paryżu. Czy starzeją się jak wino? Obejrzyjcie nowe gameplaye.

Cote d’AzurGRID 2:

Brands Hatch

… i Paryż:

rek

17 odpowiedzi do “GRID 2: Z Wysp przez wybrzeże do Paryża [WIDEO]”

  1. Cote d’Azur nie jest obce miłośnikom sportów motorowych – wszak na tym torze zawody odbywają się od dziesiątek lat. Nie mogło go zatem zabraknąć w GRID 2. Czy starzeje się jak wino? Obejrzyjcie nowy gameplay.

  2. cholerka, niby wszystko ładnie pięknie ale graficznie ładnie, z czym że bez szału, dźwiękowo trochę słabo [np. tunel :/ ] i te auta lekkie strasznie się wydają 🙁 Ale pogramy zobaczymy 🙂

  3. Myślałem, że zobaczę słońce, plaże i pędzącego porszaka… Ech, dawno tam nie byłem 🙂

  4. Na tym torze? Od dziesiątek lat? Adzior… obejrzałeś ten gejmplej w ogóle?Ten odcinek to jakaś samoróba pofantazjowana. W GT5 Cote d’azur był nazwany tor uliczny w Monte Carlo… ale toto coś powyżej się zupełnie nie umywa do Circuit de Monaco…

  5. Bardzo fajnie zrobili nocny Voyage ! wygląda to naprawdę świetnie, szczególnie te znaki i latarnie w swietle leflektorów. CUD must have

  6. To nie jest Circuit de Monaco (Cote d’Azur w Project CARS czy GT3-GT5), tylko po prostu trasa w lokacji stylizowanej na Lazurowe Wybrzeże. ;p

  7. Lubro dobrze prawi, to nie jest Monaco, bo kto grał właśnie w PCars w albo GT wie, że tor w Monaco wygląda zupełnie inaczej 🙂

  8. Cote d´Azur bardziej mi się kojarzy ze starszymi NFSami, ale i tak nie wiem jak można pomylić Lazurowe Wybrzeże z Monako (fakt miasto nad nim leży)

  9. W NFS Porsche (tak kiedyś, EA wydawało porządne NFSy) było Cote d´Azur i Monaco

  10. Kurde nie rozumiem tego, nie dadzą widoku z kokpitu, bo prawie nikt z niego nie korzysta, ale prawie cały czas pokazują widok z maski, który jest mu najbliższy.

  11. W TDU1 na wyścigach, czy czasówkach to tylko widok z maski używałem, ale jeżdżąc dla przyjemności to obowiązkowo z kokpitu. Nieważne, że mało osób z tego korzysta. Dla mnie widok z kokpitu to obowiązkowy element dobrej zręcznościowej ścigałki.

  12. Deathroll2097 30 kwietnia 2013 o 03:34

    Coś Wam napiszę…Jak graliście w jedynkę,chyba rzadko który wykręcał czasy w kokpicie.Widok zza deski rozdzielczej to był dodatek ,śmiganie na luz,dla powtórki.Fakt ,będzie wykastrowana jazda ale to tylko gra.Dajmy szansę Codemasters ,bo w ścigałkach mnie nie zawiedli.

  13. Codemasters przyzwyczaiło mnie do kokpitu a teraz nagle zabierają to?? Niestety nowy Grid dla mnie nie istnieje w tym momencie..

  14. IMHO sprawa z widokiem z kokpitu jest bardzo prosta – ktoś w Codies wpadł na uberchytry plan: po co mamy robić widok z maski, jak i tak wku***** moderzy zrobią to za nas. End of story.

  15. Kurde miało być widok z kokpitu. |Ahh te pisanie postów po imprezach ^^

  16. Aż mi się NFS Porsche przypomniał 🙂 Wtedy to były gry, miały duszę, a te nowe to po prostu pustaki. Pierwszy GRID wprawdzie jakiś poziom reprezentował, ale to i tak nie to samo, co gry sprzed ponad 10 lat. NFS Porsche to dla mnie najlepsza samochodówka, w jaką kiedykolwiek grałem 🙂 Szkoda, że teraz to wszystko zmierza w takim nijakim kierunku. Oby było kolorowo, świeciło się jak choinka, a ludzie kupią. Oby GRID2 był chociaż tak samo dobry, jak GRID1. Pamięta ktoś tu Factory driver z NFS Porsche? 😀

  17. -Synku, nie jesteś aby chory? Wróciłam z pracy a ty się nie ścigasz…|-Bo to zła gra jest.

Dodaj komentarz