rek
rek

Beyond: Dwie Dusze ? Cały gameplay z Tribeca Film Festival for your viewing pleasure [WIDEO]

Beyond: Dwie Dusze ? Cały gameplay z Tribeca Film Festival for your viewing pleasure [WIDEO]
Na nowojorskim Tribeca Film Festival pokazano w ten weekend ponad półgodzinną prezentację rozgrywki z gry Beyond: Dwie Dusze. Wszystko można już znaleźć w sieci, razem z trailerem zapowiadającym tę pokaz oraz informacją - kluczową - na temat długości rozgrywki. 

A więc po kolei. Zapowiadając pokaz Beyond: Dwie Dusze, David Cage ujawnił, że cała gra będzie trwała około 10 godzin – to całkiem precyzyjne przybliżenie, bowiem gra jest przecież bardzo „filmowa” i mało otwarta. 

Zanim zobaczycie pełny pokaz, wczujcie się w klimat, oglądając jego zwiastun:

No i teraz danie główne – 35 minut Beyond: Dwie Dusze:

rek

11 odpowiedzi do “Beyond: Dwie Dusze ? Cały gameplay z Tribeca Film Festival for your viewing pleasure [WIDEO]”

  1. Na nowojorskim Tribeca Film Festival pokazano w ten weekend ponad półgodzinną prezentację rozgrywki z gry Beyond: Dwie Dusze. Wszystko można już znaleźć w sieci, razem z trailerem zapowiadającym tę pokaz oraz informacją – kluczową – na temat długości rozgrywki. 

  2. Radzę nie oglądać 🙂 Oglądając kilka urywków zwracam uwagę na kwestie grafiki która w porównaniu do Heavy Rain wygląda jakby była z innej generacji 🙂 Podejrzewam że będzie to spowodowane mniejszą rozdzielczością (czarne pasy u góry i dołu ekranu). Jak mechanika? cóż wygląda jak w Heavy Rain. Jedno jest pewne na pewno ją kupię. Jeśli taki progres nastąpił na samym tylko PS3 to strach myśleć co będzie na PS4 🙂

  3. Przecinając pępowinę trzeba ją najpierw czymś zacisnąć aby nie lała się z niej krew.

  4. Niech pokażą making of ze sceny z rodzeniem. 😀

  5. TWD TT się sprawdziło, tu historia też wygląda ciekawie. @Selekt, nie pierdziel o skoku jakości samego produktu. Render oczu dalej tak jak w HR jest dziwaczny a Jodie miejscami przypomina prostytutkę z HR albo Madison Paige. Nazwijcie mnie faszystą, ale gra wyglądać będzie jak dziwny trójkąt seksualny, gdzie zamiast brać czynny udział, możesz tylko od czasu, do czasu dotknąć piersi. Co innego gra a co innego interaktywny film.

  6. @MrValor Cwanisz bo co innego w grze tylko skakać, biegać, naciskać spust a co innego pokazać to co było w Heavy Rain w sposób który nie byłby z góry założony w sterowaniu. Gry obecne opierają się na sztywnych zasadach które nie pozwalają na wyjście ich poza ramy wyróżniającą je w jakiś inny sposób niż grafika i fabuła. W takich grach jak Dwie Dusze każda nowa sytuacja wymagałaby nowego rodzaju gamaplay’u/sterowania/kombinacji. I czasami użytego tylko raz a już następna sytuacja wymagałaby nowego sposobu.

  7. Wymagałoby to też innego ukazania akcji mniej dynamicznego, statycznego czyli to co mamy teraz w grach. BTS już by nie była tak wyjątkowa. Akcja filmowa pozwala pokazać w grach normalnie to czego w dzisiejszych nie można z ograniczonym wpływem na zachowanie ale właśnie zawsze to lepsze ograniczone niż żadne. Z trójkątem też strzeliłeś sobie w stopę bo co w dzisiejszych grach poza tym co narzucą autorzy możesz zrobić innego. Niewidzialne ściany, brak NPC a jak już są to z automatycznymi kwestiami itp, itd.

  8. Na PC jest gra twórców Beyond:Dwie Dusze czyli Fahrenheit

  9. @tomecki|Raczej nie ma takiej gry.Studio które stworzyło Fahrenheita jest obecnie na licencji Sony i tworzy gry tylko i wyłącznie na PlayStation 3.Ze względu na jedną z ich gier (Heavy Rain) kupiłem PS3 tobie też polecam zagrać w tą grę nie zawiedziesz się.

  10. Gra jest dobra jednak jeżeli chodzi o cenę gry to już nie bardzo, poczekam aż stanieje

  11. Film zachęca do kupna gry, tylko cena taka trochę nie dla mnie ;D

Dodaj komentarz