
Lost Planet 3: Szczegóły dwóch trybów multiplayer z pozdrowieniami od Gearsów

Akrid Survival opiera się na podobnych założeniach, co gearsowa Horda — głównym zadaniem jest niszczenie kolejnych fal nacierających przeciwników. Z tą różnicą, że niezależnie od siebie podczas jednej potyczki wrogów odpierają trzy drużyny. Te, które przetrwają, walczą później ze sobą w rundce team deathmatch.
Scenario Mode przywodzi z kolei na myśl odtajnianie misji w Gears of War: Judgment. Tempo akcji jest budowane przez kolejne zadania ofensywne i defensywne, zmuszające graczy do płynnych zmian taktyki. Raz zmierzą się z przygniatającymi siłami wrogów, gdzie konieczne będzie krycie się za osłonami, innym razem zniszczą mecha zorganizowanym ostrzałem.
O tym, czy sprawdzone rozwiązania dobrze zadziałają w Lost Planet 3, przekonamy się po premierze 30 sierpnia.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Lost Planet 3: Szczegóły dwóch trybów multiplayer z pozdrowieniami od Gearsów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Capcom zdradził kilka szczegółów o dwóch trybach multiplayer w Lost Planet 3 — Akrid Survival i Scenario Mode. Zasady brzmią ciekawie, choć widać w nich wyraźne echa serii, której ostatnią odsłonę stworzyli Ludzie Umiejący Latać.
Akrid Survival moze byc ciekawy. Wydaje mi sie za autor newsa sie pomylil i walcza 2 a nie 3 druzyny w przeciwleglych koncach mapy. Jesli mozna sabotowac przeciwna druzyne w trakcie 1 i 2 rundy to moze byc bardzo ciekawie. Np. 3 ludzi zostaje na spawnie i walczy z Akridami a 2 idzie na spawn przeciwnej druzyny i zabija ich zamiast Akridy. Jesli zas chodzi o zapozyczenia i nalecialosci to chyba najbardziej wyczuwalne jest Team Fortress 2 (narrator). W tej grze jest mnostwo zapozyczonych elementow z innych…
…gier a niestety bardzo malo pozostalo z oryginalnego Lost Planet.
Tylko girsy mają horde, system coverów i sa jedynym shooteremz kamera z 3 osoby na świecie, tak.