
GRID 2: Wymagania sprzętowe wersji PC

Studio Codemasters ujawniło wymagania sprzętowe gry GRID 2 - być może ostatniej wielkiej ścigałki tej generacji gier. Potrzebne monstrum?
Minimalne wymagania sprzętowe gry GRID 2:
Rekomendowane wymagania sprzętowe GRID 2:
Obsługiwane karty graficzne:
Korzystając z okazji przedstawiamy ostatni materiał wideo opublikowany przez twórców, przedstawiający opcje customizacji wyglądu kierowanych samochodów:

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “GRID 2: Wymagania sprzętowe wersji PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Codemasters zawsze zapewnia świetną optymalizację, nie ma sensu obawiać się o możliwość pogrania w GRID 2 jeżeli pierwsza część działała płynnie
Szkoda ze kosztem słabej grafiki
To ciekawe. Wymagania procka niemałe. A wymagania karty graficznej – zerowe.
Intel Graphics 5200 nie jest zerem, to bedzie flagowe monstrum na poziomie… Jakims:)
Bez widoku z kokpitu ta gra dla mnie traci 50 % swojego uroku jestem strasznie zły !!!!
Po takich poślizgach jak na filmiku spaliłby opony po jednym okrążeniu. To już nawet nie jest racer, zrobili arcade z tej gry. Nie podoba mi się.
Spoko da się pograć w przerwie Race 07 lol
Może mi nawet pójdzie 😀 Ale na razie nie jestem zainteresowany 🙂
Pójdzie na wysokich, lecz bez widoku z kokpitu to ja podziękuje…
Przestańcie chrzanić o tym widoku z kokpitu, tak serio to jedynie w Shifcie był fajny ten widok. W DiRTach zawsze jeździłem z trzeciej osoby, tak samo w Gran Turismo i innych rajdówkach. Widok z kokpitu wymagał by jeszcze z pół roku na zrobienie i ja tam wolę grę szybciej, bez widoku na kokpit, ale przynajmniej dopracowaną pod innymi względami.
@revan92 może dla Ciebie był fajny tylko w Shifcie, dla mnie taki widok w grach Dirt lub TDU to podstawa. W Grid najczęściej jednak korzystałem z widoku z maski, najbardziej naturalnie się wtedy kierowało kółkiem. @maciejus92 jeśli mówisz o zawsze świetnej optymalizacji, to przypomnij sobie Dirt 1.
@revan92 Dokładnie. Brak widoku z kokpitu mi też nie przeszkadza. W sumie nigdy z tego bajeru nie korzystałem.
@Fanatik Wiesz, zależy kto co lubi. Ja np lubię oglądać rajdówki typu Toyota Celica z zewnątrz, poza tym jak możesz zauważyć tutaj kładą nacisk na widok zewnętrzny, wszelakie bajery typu przemalowanie, winyle itd, to zabiegi pod: 1 publikę, bo sporo osób woli arcadeówki bardziej niż simy, 2 oraz to że autka są pięknie wymodelowane i trzeba je jakoś pokazać 🙂 . Do tego mogę dodać że w żadnej grze wyścigowej widok z kokpitu nie był SELLerem, oraz to że Gran Turismo 5 dostało właśnie za kokpity.
@Fanatik Co do DiRTa 1… to były czasy przejścia na next gen, co wiązało się z tym że nie każdy miał 8800GTXa, żeby odpalić tą grę bezproblemowo. Twórcy możliwe też, że użyli starych bibliotek / starej optymalizacji i stąd te problemy z optymalizacją na starszych maszynach, tak samo Medieval II miał silnik stary i się dławił nawet na mocnych maszynach, gdzie Shogun II działa bez zacinek. To zasługa nowych bibliotek :].
Sorry ale wymagania nie pokrywają się z tym co prezentuje ta gra…
Poza tym bliżej do tego ILE możemy zobaczyć w rzeczywistości drogi i otoczenia jest w grach raczej widok z maski, a nie z kokpitu, gdzie bardzo dużą część ekranu mamy zasłoniętą etc. W rzeczywistości jadąc samochodem oczywiście też mamy trochę zasłonięte, ale chyba nie aż tak.
ocb ? wymagania mniejsze od poprzedniej części…. ta gierka pojdzie na HTPC, nie mowiac o gaming pc… w sumie, moze nawet jaki smartfon by dal rade to pociągnąć… ;p
….i takie „odłamki” 2d przy kolizji to byly juz w toca race driver 😉