rek
rek
21.04.2013
Często komentowane 20 Komentarze

Planetary Annihilation: Gameplay z wersji alfa

Planetary Annihilation: Gameplay z wersji alfa
Planetary Annihilation to sfinansowana za pomocą Kickstartera strategia czasu rzeczywistego, nawiązująca klimatem i rozgrywką do klasycznej produkcji Total Annihilation. Jej twórcy opublikowali film, w którym m.in. przedstawiają rozgrywkę z wersji alfa.

Planetary Annihilation:

rek

20 odpowiedzi do “Planetary Annihilation: Gameplay z wersji alfa”

  1. To nawet nie jest alpha, tylko pre-alpha, jak widać.

  2. Pomimo pre-alphy wygląda bardzo ciekawie.

  3. Przecież to supreme commander 3 :3

  4. Zapraszam na naszego fan page’a 😉 |Rozdajemy klucze 😉 |https:www.facebook.com/pages/Dota-2-na%C5%82ogiem/246393608835030?ref=tn_tnmn

  5. Planetary annihilation to było w Star Wars jak Vader rozdupcył planetę.

  6. @Piterk95 – Tę grę tworzą ludzie, którzy zrobili Supreme Commandera i Total Annihilation.

  7. TruthDefender 21 kwietnia 2013 o 11:21

    @Piterk95 Ta gra to bardziej Total Annihilation 2 niż Supreme Commander 3. Ale skąd to możesz wiedzieć skoro robiłeś w pampersy gdy wychodził TA.

  8. Skala – Planeta:budnynek:jednostka:drzewo są nieodpowiednie. W tej chwili budynek to wielkość państwa a jednostka jest wielkości miasta w ich skali. Chyba że tak to ma wyglądać.

  9. Jeden z tych kolesi wygląda jak swiftor z włosami 😀

  10. Bardzo mi się podoba ,że trzymają się ściśle Total Annihilation. Nawet jak na wersję Pre-Alpha gra wygląda świetnie, a ponadto udało im się zatrudnić Johna Patricka Lowriego i orkiestrę z TA.|Jestem ciekaw czy dadzą odpowiednik Krogotha.|@Wcogram tak ma to wyglądać. Trzeba pamiętać, że to nie total a planetary annihilation więc skala jest dużo większa niż w poprzedniej części, dodatkowo masz możliwość niszczenia powierzchni planet asteroidami.

  11. Wcogram, biorąc pod uwagę, że walczyć będzie się pomiędzy planetami, będzie można zrzucić na planetę meteor i całkowicie ją zniszczyć, to pewne zachwiania skali są konieczne. Zabudowanie jednej takiej planety to sporo struktur, a jak będziesz budował i walczył na kilku?

  12. Faktycznie, ale myślę, że spora grupa ludzi będzie to porównywać do sup coma a nie do total annihilation :3 Po co nazywać inaczej coś co jest czymś innym 😀 Poza tym ponoć on supreme commandera nie robił tylko się swoim nazwiskiem podpisał, więc nie wiem czemu teraz zrzyna od projektu swojej firmy, którego on nie tworzył :O |Jeżeli gadam głupoty to przepraszam 😉

  13. Em, ta osoba np. zrobiła mały skrypt palenia się lasów w SupComie ;p i wiele innych rzeczy, więc robiła tą grę, i to jako jedna z głównych osób. On też zrobił to że jednostki w TA rozpadają się przy wybuchu, co jest aż klasyczne w tej grze 😀

  14. Odpaliłem to archaiczne TA i poczułem ogromną chęć zagrania w Sup Coma ale jednocześnie widzę, że supcom jest faktycznie następcą TA więc ta gra może się nazywać Planetary Annihilation bo robi ją twórca annihilation a supcom to taki skok w bok dla mas :3

  15. @Wcogram mówisz że „budynek to wielkość państwa a jednostka jest wielkości miasta w ich skali” a skąd znasz wielkości planety czy samą wielkości czegokolwiek popatrz na drzewo zakładając że są takie same jak na naszej planecie to jednostka ma wielkości 4-6 drzew co jest mniej więcej wielkością bloku a budynek tak 2-3 razy większy więc skala jest raczej dobra|Co do gry to mnie ciekawi jak będzie wyglądać w fazie finalnej bo z wersji pre-alpha może się jeszcze wiele zmienić

  16. Total Annihilation było dawane w cda i za to dzięki cda, to był chyba rts porównywany na poziomu halfilfe

  17. Jak na pre-alfę wygląda bardzo fajnie. Jaram się!

  18. Ja mam tylko TA:Kingdoms z cda 🙁

  19. @Wcogram – promień Ziemi to niecałe 6,5km. Promień tej planety to 650 METRÓW. Niech to ci coś powie o skali. (13:13 na filmie podają rozmiar.) Planety mogą być i dużo mniejsze (coś jak asteroidy), i dużo większe.

  20. I want this game now 😀 , pograłbym w jakiegoś nowego rts. Do tej pory z premier nie ma nic ciekawego 🙁 , więc trzeba czekać

Dodaj komentarz