
The Binding of Isaac: Dwa miliony kopii sprzedane

Jedna z rzeczy, które można lubić w grach indie. Na rynku pojawia się coś dobrego, w internecie pozytywne oceny i komentarze rosną jak grzyby po deszczu, a potem nic nie słychać, bo ludzie po prostu grają. Aż tu nagle wyskakuje informacja o świetnej sprzedaży — tak jak w przypadku The Binding of Isaac.
Twórca gry, Edmund McMillen, poinformował, że The Binding of Isaac od premiery w październiku 2011 rozeszło się w liczbie 2 milionów egzemplarzy. Zważywszy na fakt, że produkcja ta jest ucieleśnieniem idei indyków — małe gry, świetny pomysł, niewielka skala produkcji w niezbyt licznym zespole — wynik ten może imponować.
Czas pokaże, czy powstający na PS3 i Vitę demake o tytule The Binding of Isaac: Rebirth pobije znakomity wynik pierwowzoru.

Czytaj dalej
37 odpowiedzi do “The Binding of Isaac: Dwa miliony kopii sprzedane”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jedna z rzeczy, które można lubić w grach indie. Na rynku pojawia się coś dobrego, w internecie pozytywne oceny i komentarze rosną jak grzyby po deszczu, a potem nic nie słychać, bo ludzie po prostu grają. Aż tu nagle wyskakuje informacja o świetnej sprzedaży — tak jak w przypadku The Binding of Isaac.
Jak było już na nią pierdyliard promocji i darmowych kodów do rozdania to się nie dziwie. Wątpię żeby ktokolwiek kupował takie przeciętniaki w normalnej cenie.
Capcom musi być nieźle zeźlony.
@zero1zero3 – nadal wynik takiego Feza wygląda przy tym jeszcze biedniej niż normalnie 😛 I Isaac w żadnym razie przeciętniakiem nie jest, to świetna gra.
Jedna z lepszych gier w ostatnich 3 latach a może nawet najlepsza bo ostatnio wychodzą same średnie gry 🙂 Gra trochę krótka, ale w porównaniu do ceny to w sam raz. 😀
@zero1zero3 – przeciętniak?! PRZECIĘTNIAK?!
Cóż, wynik w pełni zasłużony 😉 Co z tego że gra krótka, skoro można przechodzić ją wiele razy i się nie nudzi. Gry które ukończyłem więcej niż raz, mogę policzyć dosłownie na palcach jednej ręki(cholernie mnie nudzi ponowne przechodzenie jakiejkolwiek gry), ale w takim TBoI mam już nabite 101h i nadal wracam do niego dość często, a w dodatku po całym tym czasie i tak jest jeszcze parę rzeczy do odblokowania 😀
@Ortheon|Nie warto… od dłuższego czasu można zauważyć że ten koleś po prostu trolluje…
Przeciętny indie. A kopii dlatego tylko przez to że ta gra kilka razy była w humble bundle. Ponad połowa ludzi w to nie gra bo to crap. Podniecacie się na grę która jest tylko lekkim odskokiem od produkcji AAA.
@Ortheon|Ciekawa stylistyka, ale serio ktoś uważa ten gameplay za przełomowy albo chociaż ciekawy?
Mnie trochę dziwi te 2 miliony, tzn. tylko 2 miliony. Gra jest świetna i ma świetny klimat, a przy tym stanowi duże wyzwanie i choć jedna gra trwa około 1h-1,5h. To by ją ukończyć należy przejść grę kilka razy, a za każdym razem jest inaczej. Posiada również świetny dodatek.|@vogriber A ty grałeś?
Zwykły indie crap jak. Nie rozumiem jak można jarać się tymi minigierkami…
teko 'jak’ tam nie mialo byc.
Na Steamie mam ze 100h i nadal gierka mi się nie znudziła, bo parę rzeczy zostało do odblokowania. 🙂
tego* |lool jeszcze śpie chyba.
Your son has become corrupted by sin…Isaac’s soul is still corrupt. He needs to be cut off from all that is evil in this world and confess his sins.
@arterius169To najwyraźniej nigdy w tą grę nie grałeś, jeśli dla ciebie to jest 'minigierka’, która starcza na dziesiątki godzin.
Można pograć, traktując ją jak chwilową odskocznię, ale jako taka gra jest średnia.
Mnie sie jakos specjalnie nie podobalo, troszke za trudne dla mnie 🙂
@zero1zero3 – przełomowy nie. Ale ciekawy – jak najbardziej.
Świetny tytuł, wciągnął mnie jak mało gier w ostatnich latach. Ogólnie Team Meat produkuje przesuper tytuły, aż strach pomyśleć co wysmażą tym razem 😛
Giera fajna i to bardzo, utopilem w niej sporo godzin, ale tra-gi-czna optymalizacja i brak natywnej obsługi padów trochę jej szkodzą
Zamiast wersje na Vitę to by zrobili na Androidy. D:|Gra jest świetna i sterowanie nie jest aż tak skomplikowane żeby nie dało się zrobić na anka. Teoretycznie sama gra ma też większy potencjał na urządzenia przenośne, bo to w sumie minigierka którą się długo przechodzi i można ją przechodzić w sumie w nieskończoność. (Ze względu na losowe poziomy, chociaż szkoda że bossy nie są proceduralnie generowane i po jakimś czasie się powtarzają.)
Kupiłem grę za 3zł (coś około) i nie żałuje 😀
Litości ludzie, zanim powiecie coś o grze to o niej chociaż poczytajcie. Jak ktoś mówi, że to jest minigierka to nawet nie ma bladego pojęcia o tej grze. Gra jest genialna.
Jak na grę we flashu, są tysiące lepszych tytułów za darmo.
Tysiące lepszych tytułów za darmo hahaha 😀 dobre sobie ale do rzeczy. Dobra gra, świetna koncepcia, wielokrotna możliwość przechodzenia, ŚWIETNA MUZYKA i wiele innych rzeczy za jedynie pare euro ? (a jak trafisz na przecene to mniej niż 2?) Takiej gry Indie od dawna nie było, fakt może się komuś nie podobać lecz tekst typu ” są tysiące lepszych tytułów za darmo” naprawde pokazuje że nawet nie widziałeś tej gry na oczy ani nie poświęciłeś jej 20 minut.
Dobry soczysty indyk i tyle.Ja średnio przepadam za indykami drób do mnie nie przemawia ale ta gra super meat boy i slender mnie urzekły.
I zasłużenie, bo gra zacna. 50+ h w moim przypadku już – wciąga niemiłosiernie 😉
@Imachuemanch podaj tytuły. Chętnie pogram w darmowe gry, które są lepsze od świetnego Isaaca. Cave story, Iji i LittleFighters 2 się nie liczą (jako mistrzowskie „minigierki”, które wrzucam do jednego pro worka razem z Isaaciem). Rzuć mi 10 tytułami.
@MapetPL|Na początek Terraria i Limbo. 🙂
@SerwusX|Terraria i limbo za darmo?! gdzie?!
Mnie się nawet nie chciało jej instalować, po tym jak Super Meat Boy najzwyczajniej mnie odrzuci.
Moim zdaniem ten news to odpowiedź na zachwyty Phila Fisha, że jego gra sprzedała się 20 razy mniej niż Issaac (200,000). Swoisty take that od Edmunda
*10 razy mniej. Zapatrzonko…
@Agrenbor |Daj szansę. Gameplay jest zupełnie inny.
Dwa miliony… tylko nie zapominajmy o Steamowych promocjach gdzie było można dostać ją za grosze.