
Assassin´s Creed III to oficjalnie najlepiej wypromowana gra minionego roku

Pełna lista zwycięzców Game Marketing Awards 2013 wygląda następująco:
Wyjątkowa reklama TV lub kinowa
Złoto: Halo 4 Scanned, Microsoft Xbox
Srebro: Call of Duty: Black Ops 2 Reveal, Activision/The Ant Farm
Brąz: Assassin’s Creed 3 In-Cinema :60, Ubisoft/The Ant Farm
Najśmieszniejszy materiał wideo
Złoto: Kinect Star Wars Girl Vader, Microsoft Xbox
Srebro: Far Cry 3 Monkey Business Pack, Trailer Park & Ubisoft
Brąz: EA Sports Madden 13 “Madden Forever”
Wyjątkowy trailer promocyjny
Złoto: Just Dance 4 E3 Announcement Trailer, Buster
Srebro: Assassin’s Creed 3 “Launch Trailer”, Ubisoft and The Ant Farm
Brąz: PlanetSide 2 “Death is No Excuse”, Sony Online Entertainment & Blur
Najlepszy materiał z gry
Złoto: Borderlands 2 “Wimoweh” Traile, g-NET, 2K & Gearbox
Srebro: Call of Duty: Black Ops 2 Reveal, Activision/The Ant Farm
Brąz: Far Cry 3 Story Trailer, Ubisoft/The Ant Farm
Najlepszy materiał wieloodcinkowy
Złoto: Dishonored – “Tales from Dunwall”, Psyop / Rokkan / Evolution Music Partners / DeFacto Sound / Bethesda Softworks
Srebro: Assassin’s Creed III: Inside Assassin’s Creed III, Ubisoft/Modus Operandi
Brąz: The Final Hours of Tomb Raider Video Series, g-NET & Crystal Dynamics
Najlepszy materiał live action
Złoto: Angry Birds – “Launch TV:60″, Activision/The Ant Farm
Srebro: Mass Effect 3 – Fight, Electronic Arts
Brąz: Just Dance 4 – “Justin Bieber Surprise”, Ubisoft/The Ant Farm
Wyjątkowa kampania marketingowa
Złoto: Halo 4, Microsoft Xbox
Srebro: Just Dance 4, Ubisoft
Brąz: Call of Duty: Black Ops II, 72andSunny
Wyjątkowa kampania marketingowa – gra dla hardkorowych graczy
Złoto: EA Sports Madden 13 “Madden Forever”, Heat
Srebro: Halo 4, Microsoft Xbox
Brąz: Far Cry 3 Campaign, Ubisoft
Wyjątkowa kampania marketingowa – gra dla każuali
Złoto: Nike + Kinect Training, Microsoft Xbox
Srebro: Just Dance 4, Ubisoft
Brąz: Disney Epic Mickey 2: The Power of Two, Disney Interactive/The Ant Farm
Wyjątkowa kampania marketingowa – gra mobilna
Złoto: The Simpsons Tapped Out, Electronic Arts
Srebro: ATVI Mobile – “Pitfall, Anthology, And Wipeout”, ATVI/The Ant Farm
Brąz: Mobile App Global Challenge, appsasia
Wyróżniająca się reklama drukowana
Złoto: Assassin’s Creed 3 “Into Battle”, Ubisoft
Srebro: God of War: Ascension, Sony Computer Entertainment America & PETROL
Brąz: Sleeping Dogs Print Ads, Square Enix
Wyróżniająca się kampania reklamowa
Złoto: Halo 4, Microsoft Xbox
Srebro: Assassin’s Creed 3 Lifecycle Print Campaign, Ubisoft
Brąz: Dishonored – Ad Campaign, Bethesda Softworks / Rokkan / Fearless Media
Wyróżniająca się kampania w plenerze
Złoto: Assassin’s Creed 3 Outdoor Campaign, Ubisoft
Srebro: Halo 4 E3 OOH, Microsoft Xbox
Brąz: Borderlands 2 Wallscapes, 2K Games
Wyróźniające się materiały marketingowe w punktach sprzedaży
Złoto: Halo 4 Countdown Counter Unit, Origin LLC
Srebro: Dead Island: Riptide Best Buy Display, Square Enix / Deep Silver
Brąz: Halo 4 GameStop End cap, Origin LLC
Najlepsze nietradycyjne opakowanie
Złoto: Skylanders Giants Starter Kit, Activision and Hamagami/Carroll Inc.
Srebro: Skylanders Giants Portal Owners Pack, Activision and Hamagami/Carroll Inc.
Brąz: Skylanders Giants Single Character Packages, Activision and Hamagami/Carroll Inc.
Najlepsza edycja limitowana
Złoto: Call of Duty: Black Ops II – Care Package, Activision & PETROL
Srebro: Diablo III Collector’s Edition, Blizzard Entertainment
Brąz: Assassin’s Creed 3 Limited Edition, Ubisoft
Najlepsze stoisko na imprezie branżowej
Złoto: PAX East 2012: Ubisoft Booth Activation, Ubisoft
Srebro: Activision Skylanders, Toy Fair 2012, Ignited/Activision
Brąz: Activision E3 2012, Ignited/Activision/The Ant Farm
Najlepsza kampania marketingowa w punktach sprzedaży
Złoto: Tomb Raider, Square Enix and Midnight Oil Creative
Srebro: Skylanders Giants, Activision and Midnight Oil Creative
Brąz: Assassin’s Creed 3, Ubisoft and Midnight Oil Creative
Najlepsze marketingowe materiały dodatkowe
Złoto: Raiden’s Arm, Ignited/Konami
Srebro: Family Guy Manager Mailer, Activision and Midnight Oil Creative
Brąz: Assassin’s Creed 3 Alex Ross Steelbook, Ubisoft
Najlepsza strona internetowa
Złoto: Transformers: Fall of Cybertron, Soap Creative & Activision
Srebro: Sleeping Dogs, Future US / MoreYellow
Brąz: Assassin’s Creed III: Portal, Ubisoft/Pop
Najlepsza cyfrowa kampania reklamowa
Złoto: Assassin’s Creed III: Online Banners, Ubisoft/Modus Operandi
Srebro: Prototype 2, Soap Creative & Activision
Brąz: Guild Wars 2 “We Are The Brave”, Ayzenberg Group & ArenaNet
Najlepsze wykorzystanie mediów społecznościowych lub cyfrowych
Złoto: Halo 4, AKQA
Srebro: Black Ops II, SapientNitro
Brąz: Action Movie FX App, 72andSunny
Najlepsze wykorzystanie muzyki w promocji
Złoto: Borderlands 2 “Wimoweh” Trailer, g-NET, 2K & Gearbox
Srebro: ZombiU, Ubisoft
Brąz: Dishonored – “Drunken Whaler”, COPILOT / Rokkan / Bethesda Softworks
Najlepsze wykorzystanie dźwięku
Złoto: Call of Duty: China Reveal, Activision/The Ant Farm
Srebro: Dead Space 3 “Turn it Off” Trailer, g-NET
Brąz: Dishonored, Defacto Sound & Bethesda Softworks
Najlepsze teksty przygotowane na potrzeby mediów lub do sieci
Złoto: Resident Evil: Operation Raccoon City Reviewer’s Guide, Off Base Productions
Srebro: Call of Duty: Black Ops II – “Rightfull King” Kindle Short Story, Armed Mind
Brąz: Call of Duty: Black Ops II, Activision & Petrol
?Najlepsze teksty przygotowane na potrzeby kampanii wideo
Złoto: Assassin’s Creed 3 In-Cinema :60, Ubisoft/The Ant Farm
Srebro: Far Cry 3 Launch Trailer, g-NET
Brąz: Far Cry 3 Story Trailer, Ubisoft/The Ant Farm
Najlepsze logo
Złoto: Star Wars 1313, LucasArts and Hamagami/Carroll Inc.
Srebro: Call of Duty: Black Ops II, Activision & PETROL
Brąz: Skylanders Giants, Activision and Hamagami/Carroll Inc.
Najlepsza grafika promująca
Złoto: Metal Gear Rising: Revengeance, Ignited/Konami
Srebro: Sleeping Dogs Key Art, Square Enix
Brąz: Assassin’s Creed 3 Limited Edition Box, Ubisoft
Najlepsze partnerstwo reklamowe
Złoto: Madden NFL 13 Cover Vote Campaign, EA Sports, ESPN and Fleishman-Hillard
Srebro: EA Sports and ESPN – Partnership, Electronic Arts, ESPN
Brąz: Just Dance 4 – Cheetos Partnership, Ubisoft
Najlepsze ogłoszenie nowej gry
Złoto: Resident Evil 6 Announcement Strategy, Capcom and Tangible Media
Srebro: Call of Duty: Black Ops 2 Reveal, Activision/The Ant Farm
Brąz: Deadpool Announcement, Ignited/Activision
Najlepsza kampania generująca buzz w mediach społecznościowych
Złoto: Assassin’s Creed III: YouTube Influencer Campaign, Ubisoft/Plaid Social Labs/Alloy Digital
Srebro: Madden NFL 13 Cover Vote Campaign, EA SPORTS, ESPN and Fleishman-Hillard
Brąz: Halo 4 Glyph, Microsoft Xbox / AKQA
Najbardziej oryginalne działanie marketingowe
Złoto: Halo 4 Glyph, Microsoft Xbox / AKQA
Srebro: Just Dance 4 – “Justin Bieber Surprise”, Ubisoft/The Ant Farm
Brąz: Hip Hop Dance Experience NFL Program, Ubisoft
Najlepsze gadżety z gry
Złoto: Far Cry 3 Real Tattoos, Ubisoft
Srebro: Assassin’s Creed 3 Adidas Shoes, Ubisoft
Brąz: Nie przyznano

Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “Assassin´s Creed III to oficjalnie najlepiej wypromowana gra minionego roku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Deadpool Announcement tylko brąz? Słabo… Poza tym za dużo Call of Duty i Bibera…
Połowę tych nagród powinien zgarnąć Dan Bull który z różnej jakości trailerów robi YouTube’owe perełki.|http:www.youtube.com/user/douglby – jego kanał. Naprawdę warto sprawdzić.
A ja się tak grzecznie zapytam… gdzie jest Far Cry Experience?
Najlepsze zwiastuny i tak mial ME3. Kazdy trailer, nawet darmowych DLC, zrywal czapki z glow, glownie swietnie dobrana muzyka.
Najlepsze to miał Crysis a nie jakiś Mass Effct czy asasyn
Nie ma War of the Roses i Resena 2 – najlepszych gier 2012. Widać, że w Ubi była niezła zrzuta na opłacenie wyników
@deBug To nie są najlepsze gry 2012 tylko najlepszy marketing czyli reklamy itp
Gdyby nie marketing to by się AC3 nie sprzedał. To słaba gra jak się patrzy na nią okiem poprzednich części.
Radioactiveee ! 😀
@deBug|Po pierwsze to co powiedział kolega Fonger. Po drugie – WotR grą roku?! Może w twojej prywatnej opinii. Gra słaba nie jest, ale też nie najlepsza – ot lepszy średniak (Risen 2 podobnie). Gry roku to m.in. Dishonored, Far Cry 3, The Walking Dead.
@Blik – grales w AC3? Ja rowniez narzekalem na ta produkcje, mimo szumnych zapowiedzi, jednak po zagraniu moge smialo powiedziec, ze przewyzsza poprzednie czesci pod kazdym wzgledem. Pomijam zakonczenie, ktore jest podobno slabe i wspolczesna fabule z Desmondem, bo jest ona nudna i mam wrazenie, ze robiona jako „zapchaj dziure”, w koncu trzeba wszystko spiac klamra. Na szczescie to, co przezywa Haythem Kenway i Connor to po prostu majstersztyk. Bawie sie swietnie.
Obecnie to najważniejsze nagrody w branży gier wideo.
Uff, nie mam żadnej gry z tej długiej listy a więc tym razem nie dałem się nabrać.
Uwielbiam taki ból 😀 Wasze ulubione gierki nie wygrały? oooj ale smutek 🙁 Większość gier jakie tu wymieniacie to zwykłe średniaki (Risen 2? ocb?). Poza tym zobaczcie jakie są kategorie. Nie mają związku z jakością gry. To tylko marketing. |Ile jest tu komentujących, tyle jest opinii i żadne argumenty, wyzwiska tego nie zmienią. Ja uważam, że AC3 to naprawdę udana gra tak samo jak HALO, Far cry 3 etc. Gier indie nigdy tu nie zobaczycie, gdyż twórcy nie mają pieniędzy na reklamowanie ich.
Gdyby jeszcze przy okazji marketingu nie zapomnieli o dopracowaniu do końca byłoby fajnie
w najlepszym logo star wars wygral z black ops 2 no nie wieze jak to mozliwe jest przeciez w black ops 2 jest lepsze logo
ACIII nie był zły mimo to Ezio i AC II + dodatki było lepsze.
AC słusznie dostało tyle nagród, od dawna nie widziałem takiej kampanii promującej tak słabo zrobioną grę. Pełno w niej mniejszych i większych bugów, glitchów, że o dramacie z FPSami już nawet nie wspomnę. Ale jak się na to przymknie oko, to gra jest nawet niezła, chociaż większość postaci na czele z Connorem to strasznie beztwarzowcy, których po przejściu gry na długo się nie zapamięta. Wątek współczesny też jakiś słabszy niż zwykle, a dla mnie zawsze był on najmocniejszą stroną gry.
Risen 2? IMO najgorsza gra ostatnich lat, jak dla mnie.
Dla mnie ACIII to solidna gra z dobrą mechaniką pozwalającą cieszyć się nią przez długie godziny, lecz osobiście okres historyczny i bohater nie przypadły mi do gustu (,,jedynka” FTW!). Najbardziej zawiodłem się jednak na endingu, bo oto przez całą serię mamy do osiągnięcia pewien cel i w trójce nadchodzi ten kulminacyjny moment, oczekiwałem wielkiego ,,WOW”, a tu taki plaskacz w twarz. Po prostu jak wyobrażę sobie jakie możliwości stały przed twórcami co do wątku teraźniejszego to aż się przykro robi.
Może i najlepiej wypromowana ale dla mnie to największe rozczarowanie roku.