rek
rek
16.04.2013
11 Komentarze

Injustice: Gods Among Us ? Pierwsze recenzje. Hit na miarę Mortal Kombat?

Injustice: Gods Among Us ? Pierwsze recenzje. Hit na miarę Mortal Kombat?
Wczoraj amerykańską premierę miało Injustice: Gods Among Us, a dzisiaj w sieci pojawiły się pierwsze recenzje gry. Czy bijatyka z bohaterami z komiksów DC dorównuje ostatniemu Mortal Kombat? Na to wygląda.

Oceny Injustice: Gods Among Us są w większości pozytywne. Serwis IGN wystawił notę 8,2/10, chwaląc tryb fabularny, który w przeciwieństwie do tego występującego w większości bijatyk jest naprawdę interesujący. I nic dziwnego — niezbyt często możemy zobaczyć Supermana, który z obrońcy ludzkości zamienia się w tyrana, i to z własnej woli. Recenzentowi spodobał się także system walki, gdzie wprowadzono kilka pozytywnych zmian w stosunku do Mortal Kombat, a przede wszystkim dodano nowość w postaci supermocy herosów — każdy wojownik (w podstawowej wersji jest ich 24) dysponuje własnym, unikatowym ciosem. Na plus policzono też ataki środowiskowe — plansza może ulec zniszczeniu, a elementy otoczenia da się wykorzystać w walce, istnieje również możliwość „wykopania” wroga na inną mapę. Niestety nie działa to do końca dobrze, ponoć ten aspekt nie jest odpowiednio zbalansowany. Kombosów środowiskowych nie można zablokować, a nieraz zabierają nawet cały pasek życia. Chyba nie tak miało to wyglądać.

Nieco mniej entuzjastycznie nastawiony był serwis CVG, który przyznał Injustice: Gods Among Us ocenę 7,8/10. Owszem, w recenzji chwali wciągającą historię i system walki, który pozwala poczuć się jak prawdziwy superbohater, ale grze wytknięto parę wad. Kampania fabularna jest tak naprawdę jednorazowa, gdyż po jej zaliczeniu nie ma sensu do niej wracać, z klimatu opowieści wytrącają natomiast fragmenty QTE. Recenzentowi nie podoba się także — tak samo jak redakcji IGN-u — to, że ciosów specjalnych i „przejść” między lokacjami nie da się zablokować. Złym pomysłem wydaje się też implementacja systemu, który można aktywować po zapełnieniu paska special move — wówczas uruchamia się minigierka, gdzie wojownicy wybierają po jednym przycisku i gra sama wybiera zwycięzcę, nagradzając go regeneracją zdrowia… lub dodatkowymi obrażeniami.

Poniżej znajdziecie listę ocen wystawionych przez zagraniczne portale:

  • CVG — 7,8/10
  • IGN — 8,2/10
  • OXM — 8/10
  • G4MERS — 9,5/10
  • SpazioGames — 8,5/10
  • ComicVine — 4/5
  • GameReactor Sweden — 6/10
  • rek

    11 odpowiedzi do “Injustice: Gods Among Us ? Pierwsze recenzje. Hit na miarę Mortal Kombat?”

    1.   Wczoraj swoją amerykańską premierę miało Injustice: Gods Among Us, a dzisiaj w sieci pojawiły się pierwsze recenzje gry. Czy bijatyka z bohaterami z komiksów DC dorównuje ostatniemu Mortal Kombat? Na to wygląda.

    2. AdrianFijalkowski 16 kwietnia 2013 o 17:31

      Gra musi być typowym średniakiem, skoro nawet Tomb Raider 2013 dostawał 9 ;/

    3. Ja się cieszę że już za 2 tygodnie każdy zapomni o tej gierce bo jest non stop reklamowana tą facjatą Jokera, a ta przywodzi mi na myśl od razu Batman Arkham City

    4. Ciekawe.. W demie dało się blokować te kombosy, w szczególności super atak herosa.. wystarczyło podskoczyć.

    5. Ludwess|Tak, nie zasługuje. W sumie większość nowych gier nie zasługuje na swoje oceny bo skala jest rozpierdzielona przez pismaków i pseudo dziennikarzy.

    6. Hit na miarę Mortal Kombat? Teoretycznie to jest nadal mortal. Tak czy owak, śledziłem sobie walki w turnieju bo wyglądały na prawdę interesująco ale niestety muszę stwierdzić, że te sekwencje filmików po czasię nie tylko robią się nudne ale też irytujące a jeszcze nawet nie grałem (i nie będę grał).

    7. @Ludwess, to tylko twoja opinia. Gry z segmentu AAA, które czasem są tworzone przez trzy (i nawet więcej) lata przeważnie zasługują na wysokie oceny. To, czy jakaś gra zasługuje na wysoką ocenę jest tylko i wyłącznie subiektywnym odczuciem. Fakt faktem, że skala oceniania jest po prostu zepsuta i nie działa tak, jak powinna.

    8. duże rozbieżności pomiędzy ocenami, ale ogólnie to wychodzi dosyć wysoka średnia

    9. jeżeli hit na miare MK4 to spoko, bo każde MK po MK4 to [beeep], nie oszukujmy sie, dawno nie widziałem tak beznadziejnych kukiełek.

    10. widać że w najnowszego MK nie graleś, co do ocen to duża rozbieżność – raz 6/10, a raz 9,5/10 – MK chyba dostawał trochę wyższe oceny albo mi się wydawało

    11. Gra jest albo dobra, albo nie. Ale akurat w tym przypadku nie boję się, gra będzie zaj…ta:)

    Dodaj komentarz