rek
rek
15.04.2013
6 Komentarze

Shelter: Nowa gra twórców Pida. Posmakuj życia borsuka [WIDEO]

Shelter: Nowa gra twórców Pida. Posmakuj życia borsuka [WIDEO]
Znane z wydanej w ubiegłym roku platformówki Pid niezależne studio Might and Delight zapowiedziało swoją nową grę — Shelter. Będzie ona różnić się od poprzedniej produkcji developerów — tym razem zmierzymy się... z naturą.

W Shelter gracze wcielą się w samicę borsuka, która wraz z młodymi opuszcza dotychczasową kryjówkę, by znaleźć nowy dom. Nie będzie to jednak łatwa podróż, ponieważ na każdym kroku czyhać mają niebezpieczeństwa — nie chodzi o potężnych bossów czy monstra z piekła rodem, lecz o zwykłą florę i faunę. To, co dla nas wydaje się niegroźne, dla małych zwierząt stanowić może ogromne wyzwanie.

Developerzy nie chcą przy tym prezentować natury — która, jak nietrudno się domyślić, ma odgrywać kluczową rolę — jako czegoś okrutnego, a po prostu realistycznie. W grze chodzić będzie o przetrwanie i ochronę młodych. Twórcy chcą też dostarczyć „oryginalnych emocjonalnych doświadczeń”, by pomiędzy graczem a borsukami zawiązała się nić przyjaźni.

Shelter ukaże się w przyszłym roku na PCMakach. Gra może pojawić się też na Steamie, jeśli zdobędzie odpowiednią liczbę głosów w usłudze Greenlight — pomóc możecie TUTAJ. A oto zwiastun:

rek

6 odpowiedzi do “Shelter: Nowa gra twórców Pida. Posmakuj życia borsuka [WIDEO]”

  1.   Znane z wydanej w ubiegłym roku platformówki Pid niezależne studio Might and Delight zapowiedziało swoją nową grę — Shelter. Będzie ona różnić się od poprzedniej produkcji developerów — tym razem zmierzymy się… z naturą.

  2. Pomysł ciekawy, ale jedyne zagrożenie jakie czeka na borsuka to albo inny borsuk albo człowiek. Borsuk jest swego rodzaju leśnym buldożerem, ostre pazury, silne kończyny, ostre kły, zawziętość w obronie młodych. A tak btw zagrożenie od strony flory ? coś czuję że będzie to gra walących się jak zapałki drzew.

  3. Lepsze byłyby jeże, co jak co ale są bardziej bezbronne niż borsuki.

  4. A bossem końcowym będzie jamnik :3

  5. Zobaczymy co to będzie, coś tu wyczuwam proceduralnie generowane mapy i możliwość „przebudowy” otoczenia jak w minecraft.

  6. Świetne, pod warunkiem że zagrożenia będą zróżnicowane. Miło by było zobaczyć ucieczkę przed człowiekiem, czy przed jakimś większym zwierzem. Jedyne co mnie martwi to to, że taka gra może się szybko znudzić.

Dodaj komentarz