rek
rek
10.04.2013
Często komentowane 20 Komentarze

Project Eternity: Nareszcie coś konkretnego – „animowane” obrazki z lokacjami [WIDEO]

Project Eternity: Nareszcie coś konkretnego – „animowane” obrazki z lokacjami [WIDEO]
Nie jest to może pełnoprawny gameplay, ale nareszcie możemy zobaczyć w akcji Project Eternity - "oldskulowe" RPG od studia Obsidian Entertainment. Developerzy opublikowali kilkuminutowy film zawierający "animowane" screeny z kilkoma lokacjami ze świata gry. Pięknie to wygląda!

Lokacje w Project Eternity:

rek

20 odpowiedzi do “Project Eternity: Nareszcie coś konkretnego – „animowane” obrazki z lokacjami [WIDEO]”

  1. Nie jest to może pełnoprawny gameplay, ale nareszcie możemy zobaczyć w akcji Project Eternity – „oldskulowe” RPG od studia Obsidian Entertainment. Developerzy opublikowali kilkuminutowy film zawierający „animowane” screeny z kilkoma lokacjami na wzór tych z Torment: Tides of Numenera. Pięknie to wygląda!

  2. Takiego czegos sie nie spowdziewalem…. po prostu c-u-d-o-w-n-i-e… jak oni implementuja oswietlenie skoro wszystko to jest 2D? no idea Oo

  3. z jednej strony piękme. zapewne najładniejszy rpg w starym stylu (torment wygląda niej efekciarsko ale pewnie będzie od strony artysytcznej piękny, choć kto wie, bo na razie widzieliśmy tylko ruszające się „szkice”). z drugiej strony, jak na dzisiejsze czasy i w porównaniu np. z wiedźminem 2, to nic specjalnego. fajnie, że kamera z izometrii, ale chętnie pograłbym w to z widokiem tpp, choć wtedy by pewnie wyszło, że grafika z bliska słabiutka 😉

  4. To wygląda świetnie. Widać że wiedzą co robią skoro 2D wygląda ładniej od nie jednego 3D.

  5. pedroza @ się zgadza takie 2,5D przypomina Baldur’s Gate dokładnie rysowane tła klimat i jeszcze raz klimat, Coroner @ problem nowego pokolenia co wychowało się na HD, jak ktoś zaczynał od klasyki i gier pod dosem to umie docenić kunsztu artysty co do Wiedźmina 2 bolączką jest wcielenie się tylko w Geralta chciałbym pograć Triss (czarodziejką) czy czystą klasą wojownika, brak swobody poruszania Wiedźmin 2 to taki bajer graficzny.

  6. Ciekaw jestem jak takie gry, pokroju Torment: Tides of Numenera czy Project Eternity, się sprzedadzą. Widać, że jest zapotrzebowanie na old school. Przyczyniły się do tego niezliczone sukcesy gier indie, co doprowadziło do spopularyzowania Kickstartera. Oby ludzie nie żałowali swoich inwestycji.

  7. Jak usłyszałem, że gość wspomina od Icewind Dale, to serce zabiło mi szybciej:). Wygląda na to, że Project nie zawiedzie. Obecny efekt jest wprost niesamowity. Jeżeli podobny poziom będzie trzymał sam system rozgrywki, fabuła i muzyka, to w końcu doczekamy się faktycznego następcy Wrót Baldura, czy Doliny. Jeszcze jedno słowo o grafice. Jest to kwestia bardzo subiektywna. Mnie np. taki styl podobna się znacznie bardziej, niż to co zaprezentowane jest w Wiedźminie, czy Skyrimie.

  8. Cieszy oko. Ciekawe jak będzie wyglądać miasto nocą, albo rzucanie fireballi po zmroku 🙂

  9. Rewelacyjna uczta dla oka. Pod względem graficznym gra zapowiada się wręcz zjawiskowo, choć szczerze mówiąc efekt psują nieruchome modele postaci. W ruchu wyglądają na prawdę ślicznie, ale stojąc w miejscu przypominają słupy soli. Mam nadzieję że się to zmieni (właściwie jestem tego pewny). Pytanie tylko czy inne elementy stać będą na równie wysokim poziomie. Sam wrzuciłem w projekt własną cegiełkę, więc liczę na prawdziwy powrót do epoki świetności cRPG! 😉

  10. Staro-szkolne cRPG na miarę swoich czasów :] , nie żałuje ani jednego dolara wydanego na ten projekt wiem że minie zawiedzie.

  11. To jest absolutnie fenomenalne 😀 Wygląda na to, że dwa następne lata będą świetne dla fanów old-schoolowych cRPGów 🙂

  12. No nareszcie! Wszystko jak na taki etap wygląda wspaniale, jedynie co trzeba doszlifować to stojące postacie (jakaś prosta animacja by się przydała). Super, po prostu super 🙂

  13. Wsio ładnie wygląda, szczególnie imponujący jest fakt, że większość jest w 2D, ale muszę się czepnąć, że statyczne cienie poruszających się krzaków i ten sam kierunek padania cieni niezależnie od pory dnia/nocy wyglądają komicznie 🙂 No i trochę postacie są niewyraźne, gdy się poruszają. Reszta boska. Oby jak najwięcej misji w lasach 🙂

  14. Okurdealetoładneiwgl!

  15. Lasy i insze plenery to jedno, a ja już się nie mogę doczekać prezentacji jakiegoś lochu 😉 . Mam straszną nadzieję że w grze znajdzie się masa lokacji przynajmniej tak klimatycznych, co te w pierwszym Icewind Dale. Od czasów „Doliny” i BG2 nie pamiętam, by w jakimś RPG badanie mrocznych podziemi sprawiło mi aż taką frajdę.

  16. @ Dexter666 na pewno znajdzie się MEGA loch z trzynastoma tak „13” poziomami , dorzucić do tego dwa duże miasta wielkości Wrót Baldura i Athkatali ,zapowiada się sporo godzin przy PE :]

  17. Nie wiem jak wam ale mi to strasznie przypomina Sacred 😀 Teraz jedynie czekac na premierke 🙂

  18. Mi najbardziej z tych izometrycznych rpg podobal sie Spellforce 1.

  19. Na animacje postaci nie ma co na razie patrzeć, bo podejrzewam, że jeszcze dużo w tej kwestii będzie zmienione. Twórcy wyraźnie bardziej chcieli pokazać „środowisko” gry, niż inne jej aspekty. A trzeba przyznać, że środowisko prezentuje się nieźle. Jedynie animacje zieleni dziwnie się prezentują, ale to chyba nieuniknione, gdy oko było rozpieszczane pełnym 3D przez ostatnie lata. Jak na razie: must have

  20. PEEPer…przecież Spellforce było w pełnym 3D. Widok izometryczny miałeś tam „na żądanie”, więc raczej trudno nazywać tej gry „izometrycznym rpg”

Dodaj komentarz