
Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]
![Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/07a758ed-9c54-4588-ab29-6ad8f1e1007c.jpeg)
Co dalej? Pół miliona na koncie gry oznacza umieszczenie w grze domostwa gracza, położonego poza czasem i światem. Jeśli uda się zebrać 650 tysięcy, wówczas do Divinity: Grzechu Pierworodnego zostanie wprowadzony system osobistych talentów i atutów, dzięki którym nasza postać stanie się jeszcze bardziej wyjątkowa. 800 tysięcy to z kolei nowi towarzysze o czarnym charakterze i głębszym rysie psychologicznym, własną historią itp. Ostatni pułap to milion, czyli klucz do zaawansowanej mechaniki pogody, cyklu dnia i nocy oraz planu dnia enpeców, co wpłynie na całość rozgrywki — zachowanie ludzi, potworów czy nawet różne szkoły magii.
Pojawił się także krótki materiał filmowy, z którego dowiecie się, jak wyglądają owcołaki, a twórcy dziękują wam za dodatkową pracę do wykonania.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zbiórka kickstarterowa, która napędzi produkcję Divinity: Grzechu Pierworodnego, zakończyła się sukcesem twórców. Zebrano upragnione 400 tysięcy dolarów, potwierdzono wersję na Maca i Linuksy, a poza tym przedstawiono nowe cele, które zostaną spełnione z osiąganiem kolejnych progów zbiórki.
1,2 mln – zmiana kolorystyki… 😛
1,5 mln – nowy podtytuł o głębszym rysie psychologicznym
1,7 mln – nowy oręż : broń palna
2 mln – pierwszodniowe DLC 25% taniej