Torment: Tides of Numenera ? Cele dodatkowe, opóźnienie premiery… i gameplay! [WIDEO]
Kilka godzin temu pisaliśmy o pierwszym obrazku z Torment: Tides of Numenera. Teraz twórcy gry zaprezentowali film, w którym „ożywili” tamtego screena — i na upartego można powiedzieć, że mamy do czynienia z gameplayem. Ujawniono też nowe cele dodatkowe.
Choć do końca kickstarterowej zbiórki na Torment: Tides of Numenera pozostały jeszcze 3 dni, a na koncie gry znajduje się 3,33 mln dolarów, developerzy mają nadzieję, że uda im się dobić do czterech milionów. W tym celu przygotowano kilka nowych bonusów dla wpłacających:
4 dolary — wysokiej jakości grafiki koncepcyjne i mapa świata
8 dolarów — dwunastostronicowy cyfrowy komiks autorstwa PataRothfussa
12 dolarów — cyfrowy podręcznik RPG oparty na Tormencie będący dodatkiem do papierowego systemu Numenera. Zawiera opis świata oraz mechanikę rozgrywki.
Zaprezentowano też nowe cele dodatkowe, które zostaną zrealizowane po przekroczeniu odpowiednich progów finansowych:
3,6 mln dolarów — lokacja Hall of Lingering Reflections. To muzeum i więzienie w jednym, podziemny skarbiec, w którym przechowywane są wspomnienia przodków. Ten opuszczony budynek zawiera mnóstwo sekretów do odkrycia.
3,75 mln dolarów — pogłębione zostaną relacje z towarzyszami poprzez dodanie powiązanych z nimi zadań pobocznych. Z kolei w lokacji Castoff’sLabyrinth pojawi się nowy portal, który przeniesie graczy w zupełnie inne miejsce niż to, z którego wchodzili do labiryntu.
4 miliony dolarów — zwiększona do 16 zostanie liczba „przeznaczeń”. Przeznaczenia to wypadkowa kilku Tides („fal”) obejmujących parę cech postaci. Dodane zostanie kolejne duże miasto — podwodne Oasis of M’ra Jolios, z kolei MarkMorgan przygotuje więcej utworów składających się na ścieżkę dźwiękową gry.
4,25 mln dolarów — wydłużona zostanie kampania fabularna, developerzy dodadzą więcej zadań, a niektóre poszerzą, pojawi się również kodeks z informacjami o świecie gry. Twórcy postarają się też umożliwić graczom łączenie tytułowych numenerów w tajne kody i artefakty.
4,5 miliona dolarów — świat będzie w większym stopniu reagował na nasze poczynania, większe będzie też samo uniwersum. Pojawi się również twierdza gracza, którą będzie można zwiedzić i odpocząć w niej pomiędzy poszczególnymi wyprawami. Niewykluczone, że dodane zostaną powiązane z nią zadania.
Niestety wprowadzenie tak wielu nowych elementów do gry niesie za sobą poważne ryzyko — zaplanowana na grudzień 2014 roku premiera Torment: Tides of Numenera może się poważnie opóźnić. Na razie co prawda brakuje szczegółów, ale developerzy już wiedzą, że nie będą w stanie dotrzymać pierwotnego terminu debiutu.
Na pocieszenie otrzymaliśmy film prezentujący w ruchu ujawniony niedawno obrazek:
Hmm, w ruchu wygląda to nawet ciekawie. Myślę że jeśli to dopracują wyjdzie z tego naprawdę ładna gra. No i ta muzyka, mistrzowska, czuć w niej ducha poprzedniego Tormenta. Tego mógł bym słuchać spędzając wiele godzin w jednej lokacji. |Kupić mnie tym nie kupili, ale teraz patrze na grę trochę przychylniej. Może nawet się zainteresuje, jak gra będzie wyglądać podobnie po premierze.
Może być świetna super klimatyczna gra, ale może się też nie udać. Ja natomiast mam nadzieję, że walka będzie ciekawa bo o fabułę się chyba nie trzeba martwić. @grim – taka ma być, chodzi o to by była rysunkiem, tylko ożywionym. Wystarczy zobaczyć oryginalnego planescape.
Podoba mi się..ale grim1234 ma rację.Trzeba też wsiąść pod uwagę ,że z grą może się zdarzyć to samo co z innymi produkcjami tego typu.Ludzie marzą o pysznym jabłuszku,a czego twórcy nie zrobię,to i tak większość z nich ,będzie patrzyła na nie,jak na zgniły owoc,doszukując się nowych wad 🙁 .Ale i tak trzymam kciuki za te produkcje 🙂
Filmik nie pochodzi nawet z wersji alpha gry, a już teraz wygląda fantastycznie. |Warto więcej zaczekać na grę, i otrzymać w pełni gotowy tytuł, niż ulegnąć naciskom wydawców -stąd finansowanie na KS ma ogromny sens. |Dostajemy taką grę, na ile się zrzucimy. |Od strony audio wizualnej czuć ducha i następcę PE:T.
@spidymaster Ale oryginalny Torment nie był rysunkowy. A ten na takiego wygląda, poza tym mi nie chodzi o styl, mi chodzi o to, że to tło, które pokazali nie wygląda na w 100% ukończone. Jest o wiele za mało detalu w tym, no i po prostu: wygląda jak szczegółowy concept art, a nie gotowa lokacja do gry.
Ilekroć czytam te „cele dodatkowe”, mam wrażenie jakby twórcy mówili: „Zapłaćcie więcej, to się bardziej postaramy.”
Przepraszam, ale gdzie niby ten gameplay, co?
Za jakieś 5 lat może gra się pojawi 🙂
@Kirrin – Polecam to potraktować raczej jako „Dorzućcie się, to będziemy mogli sobie pozwolić na więcej”.
Hmm, w ruchu wygląda to nawet ciekawie. Myślę że jeśli to dopracują wyjdzie z tego naprawdę ładna gra. No i ta muzyka, mistrzowska, czuć w niej ducha poprzedniego Tormenta. Tego mógł bym słuchać spędzając wiele godzin w jednej lokacji. |Kupić mnie tym nie kupili, ale teraz patrze na grę trochę przychylniej. Może nawet się zainteresuje, jak gra będzie wyglądać podobnie po premierze.
Tak tyle sumy, a tak zostało 3 dni do końca. 😛
Nieeeee, oby to tak nie wyglądało. Postać jest ok, ale sceneria jest zbyt concept artowa.
Rewelacja pod wzgledem muzycznym! Jak dla mnie to gra moglaby tak wygladac, tlo buduje swietna atmosfere..
Może być świetna super klimatyczna gra, ale może się też nie udać. Ja natomiast mam nadzieję, że walka będzie ciekawa bo o fabułę się chyba nie trzeba martwić. @grim – taka ma być, chodzi o to by była rysunkiem, tylko ożywionym. Wystarczy zobaczyć oryginalnego planescape.
Podoba mi się..ale grim1234 ma rację.Trzeba też wsiąść pod uwagę ,że z grą może się zdarzyć to samo co z innymi produkcjami tego typu.Ludzie marzą o pysznym jabłuszku,a czego twórcy nie zrobię,to i tak większość z nich ,będzie patrzyła na nie,jak na zgniły owoc,doszukując się nowych wad 🙁 .Ale i tak trzymam kciuki za te produkcje 🙂
Filmik nie pochodzi nawet z wersji alpha gry, a już teraz wygląda fantastycznie. |Warto więcej zaczekać na grę, i otrzymać w pełni gotowy tytuł, niż ulegnąć naciskom wydawców -stąd finansowanie na KS ma ogromny sens. |Dostajemy taką grę, na ile się zrzucimy. |Od strony audio wizualnej czuć ducha i następcę PE:T.
Warto dodać, że ten filmik to efekt pracy weekendowej kilku osób z firmy Inxile. 🙂 W celu przedstawienia wizji gameplaya. A nie wycinek z gotowej gry.
@spidymaster Ale oryginalny Torment nie był rysunkowy. A ten na takiego wygląda, poza tym mi nie chodzi o styl, mi chodzi o to, że to tło, które pokazali nie wygląda na w 100% ukończone. Jest o wiele za mało detalu w tym, no i po prostu: wygląda jak szczegółowy concept art, a nie gotowa lokacja do gry.
Wracamy do 2D 😀
@grim1234 Przecież to jest zanimowany concept art, czytajcie co jest napisane w newsie a nie tylo tytuł obrazki i filmik obejrzeć…