
Unreal Engine 4: To przyszłość gier. Niesamowite demo technologiczne! [WIDEO]
![Unreal Engine 4: To przyszłość gier. Niesamowite demo technologiczne! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/08f57ab0-a5a8-48f9-ab3d-030219c44f01.jpeg)
Imprezę GDC firma Epic Games wykorzystała do pokazania najnowszego dema technologicznego Unreal Engine 4 — tego, który był „zajawiany” niedawnym teaserem. Prezentacja „Infiltrator” przedstawia scenkę, w której stylizowany na ninję futurystyczny szpieg stara się przeniknąć do nie mniej futurystycznej bazy. Choć trudno w to uwierzyć, całość nie jest animacją CGI i została wygenerowana w czasie rzeczywistym. Tak, to przyszłość gier!
Demo technologiczne Unreal Engine 4 zostało uruchomione na istnym potworze — komputerze wyposażonym w procesor Core i7, 16 GB pamięci RAM typu DDR3 oraz GeForce’a GTX 680. A tak wyglądała prezentacja:

Czytaj dalej
104 odpowiedzi do “Unreal Engine 4: To przyszłość gier. Niesamowite demo technologiczne! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Grafika prawie jak w gwiezdnych wojnach.
WOW !
uhuhu to w przyszłości wyłączenie fabryki powoduje również automatyczną samo destrukcje poprzez rozpadanie się linii produkcyjnej? 😀
Niezłe ale technologia activision dotycząca modelu twarzy zrobiła na mnie większe wrażenie
WhiteTemplar@ te twarze zapewne zostaną wprowadzone do coda za jakieś 4 lata, activision pokazał tylko ładną twarz a uneral pokazał całość.ciekawe na jakim sprzęcie to jest odpalane pewnie prototypowa karta graficzna mocowo 2-3 razy mocniejsza od gtx680
W końcu wybuch taki jak należy 2:01. Nie ma co, robi wrażenie.
Ale z niego ninja…
przyszły exc na X720. Tak samo było z Gears of war. Pachnie tanią Chińszczyzną.
Czy tylko mi setting tego dema (a w szczególności końcówka) zalatywał delikatnie Bulletstormem? Tylko mi? Wiedziałem…
No i zaczyna się.. Ja czekam na Flagowca czyli: Unreal Tournament 4 !!!!!!!!!!!!! i już w PC siedzi XFX DX11.1 7970 DD GHz ED łyknę taka grafę w 1920:1440 w 70 kl/s z lekkością 😉
wspomnienia wracają- szkoda że trzeba było czekać OSIEM lat xD http:www.youtube.com/watch?v=c5X6_tuY3Wk
Pamiętacie co miał oferować UE3? A jaka była rzeczywistość? Ah wszyscy o tym zapomnieli.
Problem w tym, że w tego typu filmikach pokazujących rzekome możliwości silników bardzo ważna jest także praca kamery. A jak wiadomo podczas gameplayów kamera nigdy nie będzie się tak ustawiać tak, jak na tym filmiku.
z jednej strony wow, ile detali, szczegółów i w ogóle miazga. z drugiej jednak jakieś to takie plastelinowe, plastikowe, nierealistyczne. wygląda po prostu jak gra komputerowa ze znakomitą grafiką, z dopracowanymi szczegółami, no ale jednak ciągle jak gra i to bardzo jak gra.
Czy tylko na mnie UE 4 nie zrobił żadnego wrażenia? Jak dla mnie, to Crysis 3 na Cryengine 3 zrobił większe wrażenie jak w niego grałem niż prezentacja UE4. Nawet grafika w Battlefieldzie 4 mi się bardziej podobała chociaż dużego postępu w stosunku do 3 nie zrobili.
A mnie się marzy, by kiedyś fallout był na takim silniku…
Ładne to, ciekawie za ile lat taka grafika będzie w grach, trochę postęp zwolnił, ale może przyśpieszy po wyjsciu nowych konsoli…
A mnie sie marzy kontynuacja Manhunta na takim silniku… Albo Punishera…. Ale chyba tylko ja jestem tak chory…
mnie sie marzy diablo 4 z grafika diablo 2
niesamowite
@JeffreJ89|+1 odnośnie Punishera 😀
Fantastyczna zajawka, świetna technologia do CGI, tylko niech mi ktoś wytłumaczy w jaki sposób miałoby to wyglądać w gameplayu..? To, że filmiki na silniku gry mogą wyglądać efektownie…spoko. Ale jak ja jako gracz miałbym zauważyć jakąś różnicę? Grafikę podziwia się w momentach przestoju, kiedy graficy postanowią uraczyć nas fajnym widoczkiem, a nie w trakcie samej gry, w której fotorealizm wrecz…przeszkadza ogarnąć co, gdzie i jak…
@truvneeck Totalnie nie zrozumiałem o czym ty u licha napisałeś.
Im bardziej starają się zrobić fotorealistyczną grafikę tym bardziej to zmierza w całkiem inną stronę. Ja grając w grę chcę się bawić dobrze, a do tego super-ekstra grafiki nie trzeba, tylko -UWAGA SPOILER DLA TWÓRCÓW GIER- dobrego gameplayu. Choć i to czasem nie starcza, bo nieważne jak dobrą grę zrobią, jej społeczeństwo może się przyczyniać do niszczenia jej. Np. Crysis3 i votekickMADNESS.
@ ShadowNinja halucynacja … hemoglobina… mistyfikacja… proszki tego typu rzeczy 😀 taka sytuacja nie … 😛
„To przyszłość gier.” RIP colors…
Jeśli tak ma wyglądać przyszłość na 'next-gen’ to ja podziękuję. Wszystko czarno-szaro-brązowe. Epic zaczął rozwijać się w złym kierunku jeśli próbuje chować niedostatki swojego enginu za szaroburą paletą.|Bardziej mi się spodobała grafika na CryEnginie, który już jest i działa a nie jest tylko ogłaszany od 2 lat.|Co do palety polecam:|http:www.gamasutra.com/blogs/PhilippeRinguetteAngrignon/20090606/1708/Why_quotNextGen_Gamesquot_Went_Gray_Brown_And_Grey.php
A PS4 już w tyle… 😛
Mnie cieszy ilość iskier (nie wiem czemu, ale uwielbiam widok iskier ;D). Fajnie będzie jak grafika będzie wyglądać identycznie jak to co na filmikach blizzarda można zobaczyć.
Tja, oczywiście wszyscy muszą marudzić: „Po co lepsza grafika? Gameplay! Fabuła!” Od kiedy tylko interesuję się grami zawsze ta sama śpiewka. Co jedno drugiemu panowie i panie przeszkadza? Rozwój technologiczny nigdy nie jest złą rzeczą, tym bardziej, że ludziom z Epic przyświecała idea ułatwiania i przyspieszania procesu twórczego. Teraz pole do popisu będą mięli właśnie twórcy gier i osobiście nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co będą potrafili z tym zrobić. Pomijając naturalnie kolejne kolny COD’a.
Ten kosmiczny Ninja mógłby być ciekawym materiałem na grę. Epic powinno się zastanowić nad nową marką i stworzyć jakiego Galactic Ninja czy innego Space Ninja – byleby to nie był exclusive tylko na jedną platformę. No i czekam na Unreal Tournament IV w takiej oprawie 😛
JeffreJ89 Nie tylko ty 🙂
Czy tylko ja mam wrażenie, że rynek growy postanowił przystopować swoje tempo a niektórych aspektach nawet się cofnąć o krok w tył? (Tak, lubie konspire)
mnie osobiscie ten filmik pod wzgledem graficznym sie bardzo podobal, naprawde, ale caly czas jak to ogladam, czuje sie jakbym faktycznie ogladal cos co jest jakas realistyczna, nawet bardzo realistyczna, ale wciaz grafika czy czyms w tym rodzaju, natomiast przy ogladaniu CryEnginu 3 tego odczucia nie mam dlatego caly czas to on jest dla mnie liderem ;]
Yeah, jak na GTX670 będzie 2-5 fps mniej od 680 jak na innych silnikach, to będzie to taki CryEngine 3 tyle, że płynniejszy… chociaż nie wiadomo nic, jak to będzie się sprawowało w grach. IMO taki CE3 właśnie tyle, że innego producenta. A i dziwne, po co aż 16 giga ramu…
UE3 kojarzył mi się z jednym z lepszych silników obecnej generacji, GENIALNIE zoptymalizowanym i działającym płynnie na starszym sprzęcie, UE4 będzie czymś innym, ehh
Ci strażnicy mają cela jak szturmowcy z Gwiezdnych Wojen 🙂
Szczerze to nie widzę specjalnej różnicy między tym a grafiką w Unreal Tournament 3. O ile skok z 2 na 3 był ogromny to tu za bardzo go nie widzę. Ogromne wrażenie natomiast zrobiła na mnie prezentacja twarzy przez przez Activision.
@Vez – Takie technologie a nie mają blasterów :<
Metalowe, szaro-ciemne zamknięte przestnienie, wszechobecne zamazania i bloom – nie widzę tutaj nic niesamowitego. Nawet jeśli silnik jest dobry, to wybrali najmniej interesującą możliwość na przedstawienie go.
nie podali jaka seria i7(sandy czy ivy, 1155 czy 2011), taktowanie ramu , rozdzielczości itp. 16 giga ramu to chyba na te animacje bo tekstury nie grzeszą ostrością. Nie wiem czemu ale Demo Samaritan było takie bardziej wiarygodne a tutaj nawet nie pokazali twarzy tego ninja.
Drogie gimbusy narzekające na paletę barw EPIC w niemal każdej produkcji trzymał się takiej tonacji. Inni twórcy korzystający z ichniejszego silnika korzystali z innych kolorów, za to EPIC zawsze miał, metalowe, szaro-niebiesko-brązowe odcienie, od czasu do czasu przeplatane jakimiś jaskrawymi kolorkami. |BTW, po co porównywać cały silnik z prymitywną jego prezentacją (zupełnie jak przy pierwszej prezentacji UE3 🙂 ) do pojedynczej technologii prezentacji twarzy (do zaiplementowania w dowolnym)?
Mi się podoba że w U4 w przeciwieństwie do Cry wszystko jest takie gładziutkie, nieco może nawet nieco rozmyte jak na renderowanych filmach, chociaż wiem że jest to rzecz dla niektórych właśnie będąca wadą.
W dupach się poprzewracało.
„(…) zostało uruchomione na istnym potworze”. Zawsze jak czytam takie teksty, to przypominam sobie recenzje gier sprzed kilkunastu lat w stylu „aby cieszyć się płynną grą, trzeba niestety posiadać potężny sprzęt z 256MB RAM-u i procesorem 1GHz”. Ech, jak ten czas zapierdziela;]
yutub. Żeby móc cieszyć oko, trzeba oglądać w oknie, a i to rewelacji nie ma. Podobnie jak z gameplayem nowego BF, nie ma sie czym zachwycać przez youtubową kompresję. poczekamy zobaczymy. Choć demo uruchomiono na wydajnej grafice, to zastanawiam się jakie będą średnie wymagania dla tego silnika i o ile będzie wydajniejsza kolejna generacja kart graficznych które wyjdą po nowych konsolach.
To przyszłość gier? Nie to idiotyczna pogon za realizmem. Mamy już niezłą grafikę, osiąganie coraz lepszej już jest za drogie w prównaniu do kosztu i czasu do tego wymaganego. Może pora znowu skupić się na tym co w grach jest najważniejsze?
żadne demo technologiczne tylko film animowany
A mogą jakoś udowodnić, że ten film był wygenerowany w czasie rzeczywistym? Niech dadzą demo jakiejś gry na tym silniku.
I grafika na tym poziomie powinna już pozostać,i niech się już tylko różni innymi stylami graficznymi.|Bo hiperrealistyczna grafikę to ja mam na co dzień w prawdziwym życiu. W grach nie szukam realizmu( czy to grafice czy w różnych zachowaniach) tylko zabawy. I nie chce żeby doszło do tego żebym nie wiedział czy gram w grę czy to już rzeczywistość. Chce czuć tę „bajkowość”.
Szczerze? Nie jara mnie to.
Nie liczy się grafika tylko fabuła
@iHS aż tak naiwny nie jestem
Fantastyczna robota, aż strach pomyśleć ile kosztuje zrobienie takiego dema.|Tym którym się nie podoba (i nie mają pojęcia ile pracy, wiedzy i pieniędzy trzeba żeby osiągnąć taki efekt), radzę jak najszybciej idźcie na studia, załóżcie własne firmy IT i stwórzcie nowe lepsze technologie, czekam na wasze techdema.
No ja nie przeczę, że dużo się napracowali. Mogli jednak zrobić grę, a nie film animowany.
ŁOŁ, dla mnie zrobiło to wielkie wrażenie. Prawie jak film…
Hmmm a jest jakieś potwierdzenie nie do zbicia że to było w czasie rzeczywistym? Bo to raczej jak film wygląda.|@DoomMarine95 – wiem że dużo pracy, umiejętności i kasy. Ale oni pokazali raczej film, nie demo. Jak dostane jakiś dowód to wtedy uwierzę, że to jednak w czasie rzeczywistym.|Pozdro.
Dlaczego niektórzy wychodzą z założenia, że jak news ich nie obchodzi, to innych obchodzi to że ich nie obchodzi, i to piszą…
Grafiką już rynku nie zwojują. Czasy kiedy grafika powodowała opad szczęki na ziemię niestety, mijają.Liczy się grywalność i długość gry. Mam wywalone na UE3 i UE4, CryEngine 3 i inne, jeśli gra, o przepraszam, demo technologiczne (vide wszystkie Crysisy), można ukończyć w góra 5 godzin -.-Parodia. Jak się to ma do starszych gier, nawet nie wspomnę (chociażby polecam pograć w starą Contrę, która poziomy grywalności ma niebotycznie wielkie!). Metal Slug też daje więcej frajdy niż wypasiony nowy COD:BO2.
Nowa wersja RED Engine i Wiedzmin 3 i tak pozamiata. Technologią, grywalnością i fabułą. I hope so 🙂
@DarthuSSJ2 – to nie film, jak na film to byłby za słaby jakościowo. Zauważ, że w dalszych partiach obrazu postaci nie rzucają cieni. Między bajki można sobie włożyć to, że działa to na gtx680, nawet przy specjalnie napisanych sterownikach. Borderalnds 2 do tej pory potrafi nieźle spowalniać nawet na gtx 680 przy vsync i physx high, ba Borderlands 1 na wyjeździe z miasta w dlc The Secret Armory of General Knoxx spada o 20 klatek, a to przecież UE3. Do tej pory nie ma odpowiedniej karty…
Robi wrażenie.
…która uciągnie np. Crysis 3 w full hd, max ustawienia i vsync. Owszem jeżeli mamy 25 tysięcy złotych możemy kupić płytę Asusa na 4 karty i upakować tam 4 gtx titan, wtedy crysis 3 na eyfinity spada do 58 klatek. Polecam filmik na YT. Ale to nie wchodzi w grę w normalnym życiu użytkownika PC.
Tak przy okazji pamiętacie czasy geforce 2 – na takim sprzęcie było pokazywane tech demo DOOM 3, odpalcie DOOM 3 na tym sprzęcie i spróbujcie sobie wygodnie pograć. Wystarczy zbudować prostą mapę i wrzucić 4 Impy i ich kule ognia rzucą framerate na kolana. Na normalnej mapie w DOOM 3 na obecnym sprzęcie wystarczy 5-7 Impów i klatki spadną do 20-25 na sekundę 🙂 Ale jeżeli wyłączymy dynamiczne oświetlenie i cieniowanie kul ognia framerate nie spada. To takie proste sztuczki, które są również używane w…
… takich techdemach.
Niezłe, naprawdę niezłe.
To naprawdę robi wrażenie 😉
Dziwne jest tylko to, że gry robione na UE4 (np. Fortnite) wyglądają jakoś tak trochę słabiej niż ten filmik.
@DoomMarine95 Samarytanin mimo, że wygląda lepiej, dał się ponoć odpalić i płynnie renderować na tej karcie. Techdemo w odróżnieniu od Gameplay jest znacznie łatwiejsze w renderowaniu z kilku przyczyn, jak praca kamer (omijających znaczne braki w mapie, czy teksurach) czy skryptową fizykę, czy zachowania postaci.
Wiecie co… moim zdaniem n ie ważne czy sinik jest realny czy też nie, płaczący, czerwoni itp… ważne że niesie technologię jakiej nie było, to jak gra będzie wyglądała zależy też od tego jak sie wykorzysta dany silnik. bo są tacy co z najlepszego silnika zrobią gniota i są tacy co z najgorszego sinika zrobią dobrą, grywalną gierkę. Martwi mnie jedynie to że nie każdego stać na sprzęt który udźwignie te wszystkie bajerki. sami wiecie ile kosztuje najnowszy GTX i i7. pozdrawiam 🙂
Szału nie ma szczerze mówiąc….
Zaiste piękne!
Załóżmy że mamy już taki uberrealizm w grach że każdy proton, neutron i elektron są renderowane osobno. Co wtedy? Lepszego silnika nie zrobią, więc w modzie będzie surrealizm itp itd i zamiast call of duty będzie dominował borderlands?
@Ikar660 Po co? O.o|Zresztą CoD jako wzór realizmu? O.o|Gry nie pójdą w tym kierunku, prędzej symulatory wojenne, czy coś takiego dla wojska.
@mrowczak – pewnie dla nich płynnie oznacza odtwarzanie animacji w 24 klatkach 🙂 Seria 600 jest mocno przereklamowana. Na pudełku z gtx 650ti pisze, że dzięki tej karcie możesz się bawić w borderlands 2 w full hd bez żadnych ograniczeń 😀 Żywe kłamstwo 🙂 Ale dla przykładu dobrze wykorzystany engine chodzi płynnie, np. Unreal Tournament 3 w full hd, v-sync on na dual core z 9600 chodzi płynnie (płynnie czyli ma cały czas ponad 60 klatek), a taki borderlands czy duke nukem już nie 🙂
Będę jeszcze złośliwy i wspomnę o katastrofalnej optymalizacji Hawken – dynamiczny FPS z 20 – 80 klatek bez vsync i 20 – 60 z v-sync, rozdzielczość nie ma żadnego znaczenia w każdej chodzi równie beznadziejnie 🙂 Przy czym 60 klatek osiąga jak staniemy przy ścianie i nie będziemy się ruszać 😀
Trzeba się niestety przyzwyczaić do 35 klatek, bez różnicy z jaką rozdzielczością odpalamy. Liczę, że gdzieś około 2017 będzie już sprzęt, który odpali UE4 w full hd przy 60 fps (i nie będzie to sprzęt za kilka, kilkadziesiąt tysięcy) o ile standardem nie stanie się wyższa rozdzielczość 🙂
@DoomMarine95 W 2017 to już będzie standard UHD 7680 × 4320 rozdzielczość. Co do teorii 35 klatek, to co kto ma, tak mu chodzi i tyle. Havwkena nie grałem, więc nie powiem jak jest u mnie, ale takich zwolnień nie mam w innych grach. W saperze stałe 60 fps w 3D.
@DoomMarine95 Ale my nie mówimy w tym przypadku o całej serii 6xx (czyli w przypadku zielonych 3 kolejne serie, z czego dwie to odgrzewane kotlety) a o pojedynczej rodzinie produktów (GTXx80)
@mrowczak – wiem, wiem. Ale dla porównania: odpal darmowego warframe na full hd, z physx, z v-sync – gra wygląda świetnie i chodzi płynnie. Mamy efekty cząsteczkowe, które non-stop pokazują przy reklamie U4 (latający rój światełek) lśniące powierzchnie, efekty świetlne i gra chodzi kapitalnie. Fakt, że physx obsługuje głównie te świecące roje i nic po za tym (przynajmniej niczego więcej się nie dopatrzyłem), ale jestem na prawdę mocno zaskoczony wydajnością tej gry. Fakt, że lokacje nie są jakieś…
… wymagające, ale jak na darmową grę nieźle. A ten nieszczęsny Hawken łazi jak kobyła. GTX 680 to nie jest poza tym normalna karta – to najmocniejsza 1 rdzeniowa karta z serii 6xx (nie licząc już teraz tytana, bo to jest takie Ferrari/Veyron wśród kart). I 680 tania nie jest 🙁 Życzę sobie i Wam, żeby gry wyglądały jak prezentacje U4 i chodziły tak sprawnie jak warframe na naszych obecnych komputerach.
cóż wygląda imponujaco , choc już Crysis 3 pokazał , że można tworzyć silnik który nie dość , ze pięknie wygląda to jeszcze nie potrzebuje aż tyle mocy . Pozostaje teraz tylko czekać na optylizacje silnika
No to ja ze swoim GTX 550 Ti mogę podziękować. Sorry ale nie kręci mnie realna grafika. Tak jak ktoś już wspomniał, gra się dla zabawy a nie dla super hiper grafiki, która coraz bardziej przypomina realizm. W końcu dojdzie do tego, że będzie się wracało do starych gier bo nikt nie będzie miał takiego kompa aby uciągnąć takiego potwora.
@DoomMarine95 PsyhX dodaje również iskry do efektów cząsteczkowych, animowane realistycznie. Poprawia również nieco Ragdoll (choć przy jeszcze niezbyt dobrze działających transferach i niektórych graczach słabo hostującyh zdarzają się naprawdę zabawne sytuacje)|Demo technologiczne nie ma nic wspólnego z grami (chodź Epic przy premierze UE3 pokazał, że potrafi zrobić z tego grę) a o Prezentację możliwości silnika. CE3 w TD wygląda lepiej niż C3.
Tak w ogóle, to może grafika jest ładna, ale animacja nie powala, tak samo ta mini fabuła, koleś jest pod ciąglym otrzałem, a idzie se spokojnie prosto, oczywiśce standardowo w niego pudlują, skacze jeszce na dodatek na ślepo, na jakiś pojazd i jeszcze robi rolla przed jakinś statkiem, żeby go zdzielic z rakiety. Kallofdjutowcy pewnie sa w niebo wzieci, ale ja podziekuje, za taka przyszlosc. Tak jak to powiedzial koles pod filmikiem „By retards for retards”
Prezentuje się o niebo lepiej od tego Primal Carnage, ale na czym to odpalano.
Jak render realistycznej twarzy cisnął z tytana soki to na tym się złamie ; o
Nie mam sie czym podniecać. Crysis 3 jest na rynku juz od jakiegos czasu.
Wieje nudą, akcje jak z najnowszego G. I. Joe… Animacja twarzy leży, i znowu dostajemy roboty, drony, i inne plastikowe stworki. Docelowa publiczność to <15 lat ?
hmmm…. to jest demo technologiczne, a Wy oceniacie UE4 na podstawie scenariusza owego filmu demonstracyjnego? Nie czaję 😀
Z chęcią bym to zobaczył ale w grze i w 3D 😀
real time pre render…wielkie mi halo. Kto pamięta samarytanina z dema technologicznego UE3?
Ciekawe ile robili ten krótki fragment. Jeśli produkowana byłaby gra, to na 100% nie zrobiliby tak wielu szczegółów. Zresztą podobne cuda tworzono na „trójce” i innych silnikach, które już istnieją.
Fajny motyw z tym kamuflażem
Kurde niech nie pokazują filmików takie to wszędzie są. Jak będzie taka grafika w gameplay’u to dopiero będzie na co popatrzeć.
Wygląda na poziomie np. filmu Final Fantasy. Jednak mimo, że to render, to włożono w to na pewno więcej pracy i dbałości o szczegóły (które ukazuje kamera), niż w normalnej grze.
No i jeszcze jedna rzecz. Sprytnie zaoszczędzono moc obliczeniową zakrywając twarze postaci. Gdyby wsadzić w to najnowsze rewelacje dotyczące animacji twarzy i włosów, to nie byłoby tak płynnie.Tak więc, wszystko pięknie, tylko zbyt szybko takiej jakości w grach nie doświadczymy.
Dawno, dawno temu pokazywano dema, które można było później normalnie pobrać z Internetu i w nie zagrać i ludzie sami mogli się przekonać, jak ludzie robili kapitalne silniki i gry, np. QUAKE 1 i QUAKE 2 – ludzie zagrali w dema i nie mogli wierzyć własnym oczom w tak kapitalną (na owe czasy oczywiście) grafikę i grywalność – dzisiaj mamy już 3 filmik z U4, ale sami niczego nie możemy dotknąć, jak gry na U4 wyjdą to już trzeba będzie mieć minimum kartę pochodną z tytana, bo 660 nie dadzą rady, super 🙁
Och, piękna składnia mi wyszła 🙂 Ciutkę/zdziebko za dużo razy użyłem wyrazu „ludzie” – wybaczcie 🙂
Dwa słowa: Robi Wrażenie.(Oby tylko gry były robione z równą dbałością)
Wszystko to render, deep down jest grywalny i wygląda lepiej
Sprytnie zrobione demo. Jedyne wlosy to jakies pokraczne dredy, ktore animacji zbyt wielkich nie maja, nie ma zadnych plocien lub tkanin, twarzy rowniez. A to wlasnie twarze wplywaja w duzym stopniu na realizm gier. A najlepiej zrobione twarze, jesli chodzi o animacje szczegolnie, widzialem w Halo 4 (niestety w L.A. Noire nie gralem, wiec nie wiem).
„całość nie jest animacją CGI ” CGI to nawet jest obrazek z painta. Radzę zapoznać się z tym terminem.
Sądzę że powinni dać demko, coś ala UDK gdzie jest część Unreala3|można pograć chodźby na mapie Deck-17 w Deathmatch|lub dać mapkę przeznaczoną do testów, materiały, fizyka, ciecze itp.|Kiedyś pobierało się demko, grało i się kupowało full’a a teraz 80 % osób pobiera grę z neta żeby sprawdzić czy w ogóle zagra i raczej już fulla(orginała) nie kupuje.|Zauważyliście że Unreal3 miał charakterystyczny odcień czerwieni a U4 niebieski 😛 ?