rek
rek
28.03.2013
Często komentowane 123 Komentarze

Activision prezentuje silnik renderowania twarzy. Tak bedą wyglądać żołnierze w next-genowym CoDzie? [WIDEO]

Activision prezentuje silnik renderowania twarzy. Tak bedą wyglądać żołnierze w next-genowym CoDzie? [WIDEO]
Czy tak bedą wyglądać bohaterowie w next-genowym Call of Duty? Activision jako kolejna firma - po Nvidii i Quantic Dream - zaprezentowała silnik renderujący twarze bohaterów. Pokazana postać wygląda na tyle realnie, że ktoś nieświadomy, iż ma do czynienia z wirtualnym modelem, mógłby pomylić go z prawdziwym człowiekiem...

Zademonstrowana w czasie GDC technologia to efekt prac wielu lat działu badań i rozwoju w Activision. Prezentacja z dostępnego poniżej filmu została uruchomiona na komputerze z kartą graficzną GeForce GTX 680 i osiąga 180 klatek na sekundę. Na taki sprzęt nie każdego stać, ale ponoć już na GDC silnik działał w czasie rzeczywistym na – uwaga – dwuletnim laptopie.

A teraz zobaczcie sami jak to wygląda:

rek

123 odpowiedzi do “Activision prezentuje silnik renderowania twarzy. Tak bedą wyglądać żołnierze w next-genowym CoDzie? [WIDEO]”

  1. Czekam, aż CDP Red pokaże swój silnik renderowania twarzy! W CoDach chyba aż takiego silnika nie potrzebują. W końcu to nie epreg. Najważniejsze by był odpowiedni grymas twarzy po strzeleniu do wroga. Gościu bardzo podobny do tego z prezentacji Nvidii.

  2. kebabkilla1 28 marca 2013 o 08:18

    oby te twarze dobrze przyjmowały kule

  3. Jestem ciekaw ile jeszcze filmikow z gadajacymi glowami zobaczymy w ciagu tego roku. Dobrze chociaz, ze ta ma nawet moje zmarszczki… 😛

  4. Najlepsze RT-Demo jak do tej pory !! choć Luminous i FOX ENg oraz UE4 jak i CryENg też niczego sobie, a i tak moim zdnaiem najlepszy jest Luminous ENg, dlaczego? bo całe demo było renderowane na normalnym kompie: FX 8350 + HD 7950 OC 8GB RAM więc Luminous jest moim Faworytem.|Ale czekam jeszcze na UE4 bo twarze w Crysis 3 wszyscy znamy !

  5. Powiem jedno. Jak wyjdzie cod na tym silniku, to kupuje w ciemno xd

  6. http:www.youtube.com/watch?v=lhoYLp8CtXI ->PS3 , http:www.youtube.com/watch?v=nv4Boq4HLKU -> AMD PC

  7. oszukują teraz interaktywny film nabierze prawdziwego znaczenia dadzą jakieś 4 h na max na Fpp i co teraz

  8. Jakoś rzadko kiedy zwracam uwagę na takie drobiazgi w grach.

  9. https:www.youtube.com/watch?v=CvaGd4KqlvQ|Wg. mnie wygląda wręcz identycznie, podobne uszy, nos, skazy wokół ust. Nvidia będzie wspierać CoD-a?

  10. JARNOLD wow popatrz ty się gada nawet tym samym głosem o tych samych zmrożonych owocach

  11. Jedyny minus taki, że ma dziwne zęby i jakoś nie tak mówi.

  12. Może teraz CoDy znowu zrewolucjonizują rozgrywkę skoro napędzane będą nowym silnikiem?

  13. TrippleSaid 28 marca 2013 o 10:17

    A nie mówiłem ? he.? teraz proszę o przeprosiny od fanbojii Battlefielda 🙂

  14. A co to za obrazek na górze? Szkoda, że na tym modelu nie zaprezentowano silnika.

  15. TrippleSaid 28 marca 2013 o 10:29

    @sebogothic nie prezentowali ale masz tu zdjęcia 🙂 http:www.youtube.com/watch?v=cVl7Y4UCY70

  16. To może być rewolucja w codach, całkiem nowy silnik w grach zawsze wprowadzał dosyć duże zmiany, Acti po prostu całą serię MW ciągnęło według jednego schematu od 1 części, żeby to jakoś wyglądało „zunifikowanie”. Nowy Cod z grafiką Battlefielda i modelem zniszczeń? No ale nic, wojenki i tak będą, no chyba, że nowy Cod to faktycznie wielki kotlet na tym samym silniku co zawsze będzie to wtedy po raz pierwszy się w 100% zgodzę z hejterami, no ale nic, czekamy na prezentację gry!

  17. Rozgrywke sie nie rewolucjonizuje grafiką tylko mechanizmami gry (trybami,itp.. -.-”

  18. Robi wrażenie, ale zastanawia mnie jedno; kiedy to podniosą się kolejne krzyki o demoralizujący wpływ gier? Przy takim poziomie grafiki, coraz trudniej będzie mówić o zachowaniu umowności wirtualnej przemocy.

  19. Bo jeśli cała gra graficznie będzie trzymać poziom tego trailera to może być to wielki sukces w porównaniu z poprzednimi częsciami. Przecież Codowi nic nie trzeba oprocz nowego silnika, dedyków, bo nie oszukujmy się, kiedyś MP było dodatkiem do SP, teraz jest całkowicie na odwrót, zresztą fajnie Rojo podsumował to na samym początku filmiku 😀 youtube.com/watch?v=LVplP5l1sTg

  20. aleksdraven 28 marca 2013 o 10:56

    To to samo demo co pokazała nVidia ale z mniejsza ilością detali.

  21. Pełen podziw 🙂 Zrobili samą twarz, na białym tle, w nieinteraktywnym otoczeniu i osiągnęli 180 FPS’ów !? CUD! Zróbcie to samo na tym dwuletnim laptopie, tyle że do gadającej buziu dodajcie interaktywne tło (pole bitwy), ubiór, model pełnego żołnierza, strzelanie i wybuchy 🙂 Wtedy jeśli ten laptop się nie usmaży to można się chwalić 😉 Chociaż znając bobiego, to dostaniemy starego coda z nowymi modelami twarzy ;P

  22. Mogli by zrobić demo wyciskające max z jakiegoś lepszej konfiguracji na którą nie stać zwykłego śmiertelnika wtedy było by wiadomo co mogą wygenerować a nie pro elo super turbo szczegółowa głowa która w takiej formie nie znajdzie się w grze -.-

  23. @PEEPer|niby tak, ale po co zmieniać coś, co jest dobre jeśli chodzi o mechanikę? I mówię tutaj o MP oczywiście. W Bf3 dalej grają rzesze ludzi, więc to jest dobre, Cod to inna rozgrywka, szybsza i bardziej zręcznościowa, wystarczy wprowadzić kilka zmian jak dodać w końcu te dedyki, może odrobinę większe mapy bo te z BO2 za małe i gotowe. No chyba że zmienią całkowicie rozgrywkę na taką battlefieldową, pojazdy, spektakularne mapy..

  24. TrippleSaid 28 marca 2013 o 11:01

    Ja uważam tylko by cod miał dobry silnik na next geny i przede wszystkim dedyki z coda 4 😛

  25. aleksdraven 28 marca 2013 o 11:02

    @ loccothan- skąd ty wytrzasnąłeś te info o configu tego Peceta?? zarzuć linka jak już.

  26. ja to bym chciał wszystko w jednej grze, bo jednak kupować i bf i coda, żeby raz pograć w dynamicznym meczu, a raz posnapić w krzakach na dużej mapie to tak się nie da naraz w żadnej z tych gier. Pytanie jeszcze o wymagania, ciekaw jestem jak to bedzie w nowym Codzie z przypuszczalną nową technologią. Wszystkie częsci MW i BO szło grać na 3 letnim laptopie na full.. gdyby teraz coś takiego zrobili, ale z lepszą grafiką.. miodzio

  27. PEEPer – Nowy silnik to nie tylko grafika, ale także dużo większe możliwości. Lepsza sztuczna inteligencja, większe mapy, może bitwy na większą skalę. Być może w nowej generacji dojdą jakieś nowe elementy gameplayu, tak jak w tej generacji było regenerujące się zdrowie, czy chowanie za osłonami. Ech… chciałbym grę o II wojnie światowej na tym silniku.

  28. TrippleSaid 28 marca 2013 o 11:09

    @sebogothic w multiplayerze będą interaktywne elementy a także możliwość niszczenia różnych jajc typu ściany.

  29. Nie jest to prawda w cod’ach, bf’ch nie da sie juz nic zrobic,zmienic,dorobic itp. jako liderzy rynku fps’ow maja wystarczajaco madrych glow aby wprowadzac rewolucje w fps’ach za to im ludzie wkoncu placa.

  30. Activision z taką ilością kasy którą udało im się zarobić powinni zrobić silnik który rozłożyłoby na łopatki wszystko co widzieliśmy do tej pory, ale jak widać liczy się tylko kasa w kieszeni

  31. alien102471 28 marca 2013 o 11:30

    Chwila, a to przypadkiem nie jest renderowanie twarzy od Nvidii? Bo cos mi tu sie nie zgadza. Chyba ze juz Kotick juz polozyl na to swoje lepkie lapska.

  32. TrippleSaid 28 marca 2013 o 11:34

    @alien już wiele jest teorii że to od nvidii jednak to absolutna nieprawda, ludzie wymyślają teorie bo gościu wygląda podobnie, i co z tego? Dużo na necie jest zdjęć tego renderingu i można praktycznie nazwać wiele gier podrobionymi pod inną.

  33. Kurde na pierwszy rzut oka myślałem, że to dokładnie ta sama twarz jest wykorzystana do prezentacji co w video przedstawionym przez Nvidię. Twarze są bardzo podobne, ale jednak chyba inne. Jedyne co widze wspólne dla obu prezentacji to problem grafików w odzwierciedleniu małrzowiny usznej. Kto ma takie dziwne uszy. Reszta robi wrażenie – ciekawe czy dożyje czasów gdzie każdy bohater, NPC czy choćby piłkarz w Fifie będzie miałtak animowaną twarz wyrażającą każde mozliwe emocje.

  34. @TrippleSaid ale to jest ten sam… nawet ma te same kwestie i ruchy co model z prezentacji nVidii

  35. Paindemonium 28 marca 2013 o 11:45

    Doczekałem chwili gdy grafika renderowana jest prawie na poziomie rzeczywistości. Przecież to jest prawie do nieodróżnienia czy to realne czy nierealne twarze 🙂 Piękne.

  36. TrippleSaid 28 marca 2013 o 11:46

    @marcu a może po prostu współpracują z nvidia?

  37. burakgalazka 28 marca 2013 o 11:50

    dobra dobra, teraz dodajcie do sceny resztę ciała, inne postacie, pojazdy , lokacje rozciągająca się na kilka set metrów, wybuchy, ocean, silnik fizyczny i sztuczną inteligencję.

  38. Dobra, teraz się przyznam, że się złapałem na pomyłce.|Spojrzałem na zdjęcie tej pani i gdybym nie przeczytał chwilę później tytułu, to dalej bym myślał, że jest prawdziwa. |Jednak kiedy odpaliłem wideo, cała magia prysła i dało się zauważyć, że to nierealna twarz…|Zresztą, co z tego? Jeszcze poczekamy nim takie coś pojawi się w grach.

  39. CasualKiller 28 marca 2013 o 11:57

    Ryj ,ryjem ale w BF4 też ładnie to wygląda i to przy użyciu frostbite a nie zewnętrznego engine (od NV))|po drugie pokazali by coś więcej jak niby ten ich uber hiper nowy COD będzie wyglądał |bo graficznie tam wszystko kulało od tekstur po cenie 😉

  40. Orthomyxovirus 28 marca 2013 o 11:58

    to samo co pokazała nvidia

  41. i zaczynają się hejty od fanów Bf. 1 – nie wiadomo czy to ta sama technologia co Nvidii i ten sam silnik. 2 – w gamplayu nawet przez ułamek sekundy nie ma zaprezentowanej mimiki twarzy jak na tym demie technologicznym, tam to gameplay, tutaj nie. Może niech wstrzymają się ludzie z głosem do momentu pełnej premiery gry, albo chociaż materiałów, które pomogą porównać obydwie produkcje? 😉

  42. @CasualKiller|A czy gdziekolwiek jest napisane, ze jest to prezentacja silnika nowego COD? Gdybys czytal ze zrozumieniem (albo sciagnal z oczu klapki fanboja BF, bo taki wydzwiek ma Twoj komentarz), to bys zauwazyl ten fragment „Activision […] zaprezentowała silnik renderujący twarze bohaterów”. Activision, nie IW czy Treyarch. A ryj to ma swinia w chlewie, ewentualnie Pey’j z Beyond Good & Evil. W przypadku ludzi funkcjonuje slowo twarz, ale podobno jakie otoczenie, takie slownictwo… 😉

  43. zaraz0szaleje 28 marca 2013 o 12:48

    za mlody na heroda ; ) idea interesujaca, tylko geba przerazajaco sfotoszopowana. szczegolnie pod oczami to widac. dorosly facet tak nie wyglada..

  44. Japierdziele…|Gość wygląda, jakby był złożony z kilku zamrożonych płatów mięsa pod skórą…|Zdecydowanie NIE idealna technologia…

  45. Szczerze to bez rewelacji.. Cry Engine oferuje taką animację od dawna. A teraz dostajemy tech demo od acti, które tak na prawdę pokazuje wieloletnią pracę w dziale „badań i rozwoju „.. Śmieszne xD@Orthomyxovirus to co pokazało nvidia było kilka razy lepsze od tego tech dema. Tylko gdzie wykorzystasz taką technikę renderingu ? 😉

  46. TrippleSaid 28 marca 2013 o 14:12

    @Eldofe porównaj se rendering twarzy tego a cryengine 3 i dopiero wtedy pisz komentarz. Wielcy fanboje EA jak coś się nie podoba to lepiej nie pisać a czekać na pełną wersję, rendering wygląda świetnie a te bzdury które większość fanboji crysisa czy bfa są po prostu głupie.

  47. Jak dla mnie niesamowite

  48. Raczej nie jest to technologia Nvidia bo musieliby na filmiku zaznaczyć to jakoś, dać logo, małe info czy coś w ten deseń. Ale to już coś, trzeba czekać na kolejne filmy, bo to na razie o niczym nie świadczy i mało przekonuje. Może tylko o tym że Koticvision coś tam pracuję, a nie opierniczają się.

  49. jak dla mnie boooomba 🙂 ciekawe jak wyjdą head shoty na takim modelu 😀 … hmmm… chociaż z drugiej strony to lepiej nie bo ktoś się przyczepi i stwierdzi że to jak strzelanie do prawdziwego człowieka.Pewnie dla niektórych ta wygenerowana na komputerze głowa już ma przypisane „prawa człowieka” a więc nie nabijać się z tego pana:D …OMG w jakim my świecie żyjemy :&092;

  50. Na NexGen kto wie możłiwe że i tak bedzie 😀 napewno nie na PS3 i Xszchicie 360 😡

  51. Gwynbleidd11 28 marca 2013 o 15:41

    jesli dobrze rozumiem to pokaz Nvidii mial nam zademonstrowac jak ta technologia ma wygladac, a teraz Acti pokazuje nam jak ta technologia ma wygladac w praktyce np. w grach, tak?

  52. TrippleSaid 28 marca 2013 o 16:02

    Jeśli w tym roku wyjdzie xbox czy ps to na pewno będzie i cod z tym silnikiem a jak nie to w przyszłym roku. Ja osobiście uważam że mogli po prostu dać tego samego gościa co nvidia bo świetnie pasuje jako przykład renderingu.

  53. Cóż z tego, skoro grą nadal będą rządziły skrypty na skryptach popędzane skryptami.

  54. TrippleSaid 28 marca 2013 o 16:08

    @Fanatik to tylko singiel czyli przedsmak multika, ale może coś zmienią w singlu i multiku jak np. bardziej otwarty świat? Zobaczymy i po oczekujemy .

  55. jestem ciekaw kiedy taka grafika zawita w grach

  56. @Fanatik Kto co lubi. Ja kocham filmowość coda i jego skrypty

  57. Jezu, ludzie co wam przeszkadza liniowość w CoD? TE GRY MAJĄ BYĆ LINIOWYMI DO BÓLU SHOOTERAMI! Ma się w nie grać tak jakby oglądało się film i bardzo dobrze! Lepsze to niż gdyby nagle mieli robić z CoD drugie GTA bo to już by była porażka.

  58. Ale ostatnio CoD-y nie są liniowe .Ba! Grając w BO2 czułem się jakoś inaczej.Nie znaczy gorzej 😉 Po prostu jakby był inny pod względem mechaniki w jakimś stopniu.@pietrek19 twarz jest renderowana na silniku gry więc pewnie będzie na next genach ;d rok,dwa ;p

  59. Dopóki postać nie zaczyna mówić i nie widać jej zębów to jest MEGA WOOOW… ale później widać, że jeszcze 4-5 lat zostało twórcom do uzyskania zamierzonego efektu

  60. @TrippleSaid se to mogę wiele rzeczy zrobić 😉 . Naucz się pisać to pogadamy. Wyraziłem tylko swoją opinię a ty mi ciśniesz od „fanboja” ? Weź się ogarnij trochę.. Stwierdzam tylko fakt, że cry engine potrafi tak renderować od dawna.

  61. Ciężko to nazwać „efekt prac wielu lat działu badań i rozwoju w Activision” skoro technologię stworzyła Nvidia i nazywa się FaceWorks. Poza tym poziom graficzny jaki prezentuje FaceWorks nie będzie użyty w grach jeszcze przez wieleeee lat. Samo renderowanie twarzy pożera prawie całą moc obliczeniową takich kart jak GTX680. Szczerze jedyne gdzie widzę sensowne zastosowanie tej technologii to gry RPG i im podobne. FPS’y nie zyskają praktycznie nic na tym bo nikt nie będzie gapił się na NPC przy gradzie kul.

  62. TvSuperStar 29 marca 2013 o 06:11

    Jak się uśmiechał i było zbliżenie na kąciki oczu to doznałem … coś pięknego. Swoją drogą z tym laptopem … to, że był dwuletni o niczym nie świadczy, szczególnie jeśli było to coś pokroju dwuletniej, najmocniejszej wtedy wersji alienware’a czy, o mamo, czegoś jeszcze lepszego.

  63. Nie ma to jak Activision podpisujący się pod pracą Nvidii ;p Koleś nie tylko wygląda podobnie, na dodatek mówi ten sam tekst. Ale skoro udało się to odpalić na dwuletnim laptopie, to znaczy, że optymalizacja, w porównaniu do technologii Nvidii, jest konkretna. Boję się jedynie, że realistyczne reakcje na twarzach przeciwników przyczynią się do tego, że brutalność w grach stanie się jeszcze bardziej realistyczna i spowoduje kolejną falę nienawiści do gier w mediach mainstreamowych 🙁

  64. TrippleSaid 29 marca 2013 o 09:38

    W niemczech po premierze nowego CoD’a od razu wyjdzie patch z cenzurą 😀

  65. 😉

  66. To jest przerażające a jednocześnie niesamowite. Faktycznie gdyby nie parę trudnych do uchwycenia szczegółów (których nikt nie wiedzący że ma do czynienia z animacją by nie szukał) można by pomyśleć że to człowiek.

  67. @Karlossss|On nie wygląda podobnie, to jest ten sam model, a dokładniej ta sama symulacja, którą użyła Nvidia przy prezentacji FaceWorks. Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X

  68. ten ciągły płacz KewLa pod newsami o Acti/codzie jest tak absurdalny, że jestem już przekonany, że to trolling i prowokacje.. to może być ten sam model, ale zupełnie inna prezentacja niż w przypadku Nvidii, fanbojom bfa chyba widelcem wydłubano oczy.. kewli, naprawdę myślisz, że Acti tak o sobie dało prezentację Nvidii i bez konsekwencji po dziś dzień nie umieściło ich logo? naprawdę ludzie jesteście tak głupi, że tak sądzicie…? Rany boskie, taki butthurt tylko u hejterów Acti, ba KewL widzę na 1 miejscu

  69. Po prostu szok, że tacy ludzie jakość funkcjonują w społeczeństwie, bo taki stopień zawiści prowadziłby do niekupowania jedzenia bo „niby polskie, ale na pewno robiło to Acti!” i w konsekwencji do wygłodzenia. Naprawdę, trzeba być niebywale niskiej inteligencji, żeby twierdzić, że Acti to podkradło i nie poinformowało o tym. Tu się tylko mem facepalmu nadaje, nic więcej

  70. TrippleSaid 29 marca 2013 o 17:28

    Nie no niech się ludzie nie dziwią dlaczego tylko pokazano ten rendering, odpowiedź jest prosta: wideo to prezentuje skutki pracy oficjalnych grafików activision w tym Jorga Jimeneza, reszta grafików ma inne zadania które raczej będą pokazane na E3. A KewL to słaby prowokator

  71. marcello997 29 marca 2013 o 17:52

    Teraz wszyscy JA ALE GRAFA super. A następny cod i tak będzie na tym samym silniku co zawsze ;-p

  72. @marcello997|zapowiedziano, że to będzie nowy silnik, myślę, że Acti/IW nie jest aż tak głupie, żeby ciągnąć to dalej 😛

  73. rafciooo111 29 marca 2013 o 18:05

    wszystko fajnie ale czy na pewno to jest dobre dla gier urealniania ich wyglądu ja osobiście wolę zostać przy grafice którą oferuje już BF3 ponieważ „gry mają odrywać od rzeczywistości a nie ją przypominać” 😀

  74. ocenianie grafiki po samej technologii mimiki twarzy to za wcześnie, musimy najpierw zobaczyć jak gra będzie wyglądać 😉

  75. TrippleSaid 29 marca 2013 o 22:14

    @rafciooo akurat muszę ci powiedzieć że gry nigdy nie będą przypominać rzeczywistości po prostu potrzebowały by 100000000x więcej mocy obliczeniowej niż te najnowsze geforce’y.

  76. @smaug1991|A Ty znowu o „buthurcie” jak to zwiesz i prowokacji? Jakbyś przeczytał dokładniej mój ostatni post czyli gdybyś umiał czytać ze zrozumieniem, to byś zauważył iż napisałem że „to jest ta sama symulacja” i że „zaprezentowali to samo co Nvidia (QD nie licząc). A co To znaczy taki Smaug by się zapytał… ahh znaczy to że Acti korzysta z tego samego skanu twarzy co FrameWorks Nvidii i rendering QD.

  77. Mówiąc prościej czyli tak aby nawet tępy kaloryfer zrozumiał że Acti używa już gotowej bazy skanu twarzy, a jeżeli ktoś jeszcze tego nie rozumie to uproszczę jeszcze bardziej. Acti maluje kredkami w kolorowance gdzie zarysy postaci zrobił ktoś inny =) Ale nie ma co się martwić w żadnej grze Acti ani innego producenta nie zobaczymy takiej technologii przez jeszcze wieleee lat =)

  78. skoro wyszło, że więcej osób się śmieje z tego co napisałeś i z ciebie to teraz próbujesz robić z ludzi debili i odwracać kota ogonem? Przeczytałem dokładnie i mam wrażenie, że celowo prowokujesz pod każdym newsem traktującym o czymś, co może być lepsze od bf – od gier po technologie. Napisałeś TA SAMA, a co oznacza TA SAMA? Że to jest TO SAMO. Ogladasz 1 część Gwiezdnych wojen, pół roku znowu ją oglądasz, to jest TEN SAM film. Ta sama symulacja? Czyli TO SAMO co zaprezentowała nvidia czyli ten sam

  79. renderowany filmik co oznacza, że to jest to samo. Naprawdę uważasz, że twoje wytłumaczenie ma ręce i nogi? Zarzucasz innym, że nie czytają ze zrozumieniem, a sam piszesz tak karkołomnie i tak bez umysłu, że sam się wkopujesz, chyba, że „to samo” to dla ciebie „podobnie”. „Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X” – JEDNOZNACZNIE dajesz do zrozumienia hipokryto o co ci chodziło i nie próbuj się wykręcać na wiele sposobów, sam stwierdziłeś, że to to samo.

  80. TrippleSaid 30 marca 2013 o 09:20

    @KewL nie rozumiesz czy jesteś taki tępy? Activision już 5 miesięcy temu dało zdjęcia tej twarzy więc bardziej pasuje że nvidia użyła tego samego modelu.

  81. Za parę lat znajdą się komentarze, że Crysis oferował bajeczną grafiką, bez urealistycznień.

  82. „Prezentacja z dostępnego poniżej filmu została uruchomiona na komputerze z kartą graficzną GeForce GTX 680 i osiąga 180 klatek na sekundę.”|A teraz wyobraźcie sobie, że mamy do przerenderowania jakieś miasto, gdzie takich twarzy jest kilkadziesiąt…

  83. Chodzi mi o sytuację w grach, np. Wyzima z takimi gębami. 😉

  84. w sumie nie wiadomo jak by ta prezentacja wyglądała na o wiele słabszej karcie, może 180 klatek to limit, w fpsach imo taka mimika twarzy jest całkiem niepotrzebna, chyba, że chodzi o przerywniki, QTE itp

  85. @ smaug1991|”Ta sama symulacja”, a nie „ta sama technologia”, najwidoczniej nie myliłem się co do Ciebie i nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. … Nvidia, Quantic Dream i Acti korzystają z tej samej bazy skanów twarzy. Reasumując Acti tylko używa swojego silnika do zaaplikowania swoich własnych technologii na już gotowym modelu.

  86. Człowieku TA SAMA, znaczy TO SAMO, sens jest dalej TAKI SAM, nagrywasz filmik i puszcza go nvidia i acti więc jest to TO SAMO. Nie rób z ludzi debili kiedy wychodzi na to, że nie masz racji, wtedy odwracasz kota ogonem. „Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X”

  87. @TrippleSaid|No i co z tego że pokazali zdjęcie tego nad czym pracują 5 mieś. temu? Chyba tylko Ty jesteś tutaj naprawdę głupi bo faktem jest że to nie udowadnia w żaden sposób iż inni w tym samym czasie lub wcześniej nie pracowali nad podobną technologią. Biorąc pod uwagę jak Nvidia w porównaniu do Acti jest bardziej zaangażowana w technologie renderowania i animowania ludzkiej twarzy można śmiało powiedzieć że oni pierwsi się wzięli za pracę z powyższą symulacją, poza tym Nvidii wyszło to lepiej.

  88. @smaug1991|Nie muszę robić z Ciebie debila kiedy najwidoczniej nie odróżniasz różnicy między symulacją, a technologią użytą wraz z symulacją. Nvidia, QD czy Avti używają tej samej symulacji mimiki aby pokazać jak ich silniki graficzne/technologie działają w oparciu o ową symulację. Nie kapujesz, trudno, najwidoczniej naprawdę nie muszę robić z ciebie debila.

  89. Człowieku! Nie ośmieszaj się, bo ośmieszasz się niemalże pod każdym artykułem który komentujesz, a dziesiątki ludzi uważają cię za jedno. Ty jesteś upośledzony? Kto tu mówi o symulacji i technologii? TO SAMO OZNACZA TO SAMO, nie coś podobnego, ale oznacza TO SAMO. Za symulację odpowiada technologia. Skoro TA SAMA SYMULACJA TO MUSI BYĆ TA SAMA TECHNOLOGIA. Ze mnie nie musisz robić – nie udaje ci się, ale ty sam z siebie raczej teraz musisz zrobić kogoś, kogo nie będzie można uważać aż za takiego debila…

  90. no ale dla pana trolla kewla wyrażenie „to samo” oznacza „podobne, ale jednak inne” a cytat tegoż panicza „Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X” wyraźnie podkreśla jak nieudolnie argumentuje ów Kewl jest za wszystkimi, skoro tak nieudolnie próbuje się bronić przed tym, że tego nie napisał i że na pewno nie o to mu chodziło.

  91. A jaka będzie radość rozstrzelania tej twarzy na kawałeczki i zobaczenia jej mózgu na ścianie 😀

  92. @gibik|Jesteś nienormalny. 😀

  93. @smaug 1991 |Nie zgodzę się z tobą… KewL ma rację. Owszem to jest to samo (pod warunkiem, że mówimy o tym co się dzieje) ale… (No właśnie ale) … ale ten film został utworzony by ukazać osiągnięcia, możliwości modelowania, tworzenia nowych grafik i skórek choćby postaci… By to bardziej uwidocznić dodano grę cieniem czy mimikę wzorowaną na tej z pokazu Nvidii… A schemat jest ten sam by móc porównać z innymi silnikami

  94. Piszesz zupełnie o czymś innym niż on. on sugerował, a teraz próbuje sie od tego wykręcić, że nvidia i Acti pokazały to samo, ten sam filmik polegający na tym samym (technologia). Mimika od Acti i Nvidii jest inna, wzorowana na tym samym modelu, wystarczy puścić filmik nvidii w wysokiej jakości żeby zauważyć, że jest sporo różnić. Nie różni się model 😉

  95. @Smaug1991 |Nigdy nie powiedziałem, że Nvidia i Acti pokazały ten sam filmik, powiedziałem, że obie firmy używają tej samej symulacji, czyli modelu głowy i animacji twarzy (mimika, etc), które to zostały stworzone przez ICT (Institute for Creative Technologies). Tak dla Twojej informacji mimika jest ta sama, bo jest częścią bazy skanu wykonanego przez ICT. To zaskakujące jak głupi musisz być aby w końcu powtórzyć jako swoje to, co Ci wbijam do głowy od kilku postów. Jak bym patrzył na chomika z urazem mózgu

  96. Może gdybyś nie krzyczał tyle jakim to jestem fanbojem BF’a, prowokatorem i bóg wie kim tam jeszcze mnie okrzyknąłeś to wiedziałbyś że interpretowanie czyichś wypowiedzi na własny sposób i używanie owych jakże mylnych interpretacji jako argumentu nie prowadzi do niczego dobrego. Gratulacje, uzyskałeś status klasowego gamonia 😉 Wraz z kolegami wzniesiemy toast za Ciebie przy naszym coniedzielnym maratonie Black Ops’a 2 =] Niech żyją fanboje BF’a/CoD’a gdziekolwiek oni są >:D

  97. Kewli, jeśli ja jestem gamoniem, to twoje uposledzenie ciężko i boleśnie byłoby nazwać. Kolejny raz perfidnie i celowo trollujesz wyrzekujac się własnych napisanych słów, ale nie martw się, ludzie to nie debile i potrafią przyłączyć stronę na poprzednia 😉 no ale nic, to miłej zabawy w tego sapera, na przyszłość trochę mniej klamania

  98. BTW, wiek w twoim profilu od początku istnienia konta magicznie przeskakuje co parę lat. Widzę że jakieś magiczne potiony pijesz? 😉

  99. @smaug1991 |Wiesz, zdrabnianie czyjegoś imienia/ksywy, kiedy starasz się coś osiągnąć pokazuje tylko jedno na temat twojej osoby, a mianowicie to, że jesteś dziecinny, pełny bzdur i pusty, jeżeli chodzi o argumenty. Gdybym kłamał to potrafił byś mi to udowodnić, ale nie potrafisz i jedyne co robisz to wyrwać frazę z kontekstu i przeinaczyć jej odniesienie w tekście, do którego pijesz, czyli sam z siebie robisz kłamcę gamoniu XD

  100. Ps. Dzięki za udowodnienie mi, że jesteś jakimś koszmarnym lunatykiem ta gadka o zmieniającym się wieku w moim profilu od początku istnienia mojego konta, naprawdę tego dokonała. Co, myślałeś, że ludzie to przeczytają i staną po Twojej stronie myśląc, że w jakiś magiczny sposób zmieniłem swój wiek aby być starszym niż jestem? Wiesz, zdradzę Ci sekret, wiek w moim profilu zmienia się co roku tak jak innych ludzi, bo my dojrzewamy w porównaniu do ciebie ^^

  101. W nextgenowym codzie ? A to naprawdę sądzicie, że kiedykolwiek będzie coś takiego ?PS Prima Aprilis jutro

  102. LOL Niezły strit na tym obrazku. XD

  103. Rudobrody91 31 marca 2013 o 09:05

    @Kewl smaug ma jak najbardziej rację. I on udowodnił Ci to akurat już na początku, cytat który wklejał z uporem maniaka ma się nijak do Twojego tłumaczenia, które wobec tamtej wypowiedzi i nie wyjętego cytatu z kontekstu pokazuje, że próbujesz wmówić, że czarne jest białe i na odwrót 🙂 Ludzie może nie staną po jego stronie, ale wystarczy przeczytać dyskusję, żeby zobaczyć kto ma rację i dziwię się, że nie możecie załatwić tego na PW. Prezentacja Acti fajna, jednak obawiałbym się, że szybko to zobaczymy 🙂

  104. śmieszna sprawa będzie jak wprowadzą ten silnik do użytki a po strzale ze strzelby w głowę twarz zostanie nienaruszona xD

  105. Wolałbym coś takiego w grze typu L.A. Noire czy chociaż RPGach, gdzie będzie z tego jakiś użytek, bo w CoDzie będzie to bajer wpieprzający FPSy

  106. @Rudobrody91 |Widzisz, gdyby miał rację i potrafiłby mi udowodnić cokolwiek to zacytowałby całe zdanie, w którym wedle jego oskarżeń mówię, iż i tu cytuję Smug’a „….on sugerował…, że nvidia i Acti pokazały to samo, ten sam filmik”. Czy potrafi to zrobić? Nie potrafi, bo nic takiego nie napisałem, napisałem, że Acti użyło tej samej symulacji (czyt. symulacja ludzkiej głowy, mimiki) co jest faktem, bo sama symulacja/skan głowy została zrobiona przez ICT (Institute for Creative Technologies)…

  107. „Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X”|”Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X”|”Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X”|”Mówiąc prościej zaprezentowali to samo co Nvidia tyle że nazywają to swoim osiągnięciem :X”|chłopie, daj sobie siana, nie wykręcaj się, kilkukrotnie to wklejałem, to jednoznaczny argument za tym, że nie masz racji.

  108. Nvidia, Acti i inne firmy współpracują z ICT aby pokazać jak działają/wyglądają ich technologie w oparciu o ową symulację realistycznej twarzy/mimiki. Bądźmy szczerzy chyba ja sam lepiej wiem, co miałem na myśli niż jakiś lunatyk, który bierze frazę z mojej wypowiedzi i zmienia jej znaczenie wedle własnego widzi mi się. Nie potrafi mi nic udowodnić w bezpośredni sposób to stara się przekręcać moje wypowiedzi co z resztą już ktoś bardzo celnie zauważył i mu wypomniał.

  109. Bo co, bo użyli tej samej „maski” twarzy, do zaprezentowania innej technologii to pisałbyś „nazywają to swoim osiągnięciem”? Używanie wspólnej, ogólnodostępnej tekstury twarzy? LOL

  110. Zmieniam znaczenie? Rany boskie, jesteś nieprawdopodobnie śmieszny i fakt, że nie masz racji podkreśla to, że próbujesz się tutaj bronić któryś dzień z rzędu, tłumaczyć, a winny się tłumaczy. Patrz ile osób przyznało mi tutaj rację… ale ty dalej swoje, próbujesz się wykaraskać z idiotycznego własnego zdania. Nie przekręciłem ŻADNEJ WYPOWIEDZI, skopiowałem zdanie zdanie razem z głupią emotą, w ogóle nie wycięte z kontekstu bo tam nei ma co być wyciętego z kontekstu.

  111. Wcześniej NAPISAŁEŚ, że zaprezentowali DOKŁADNIE TO SAMO CO NVIDIA, co sugeruje to zdanie NIE WYCIĘTE Z KONTEKSTU, skoro „nazywają to własnym osiągnięciem” a na pewno własnym osiągnięciem nie byłoby tutaj użycie ogólnodostępnej tekstury. Skoro tekstura jest ogólnodostępna, to W JAKI SPOSÓB MOGLI ZAPREZENTOWAĆ TO SAMO POZA NIĄ, JEŚLI NIE SUGEROWANIE, ŻE POKAZALI TĄ SAMĄ SYMULACJĘ, TEN SAM MOTYW I TECHNOLOGIĘ? Ile ty sie będziesz jeszcze ośmieszać?

  112. @smaug1991 |Wedle jednego z Twoich postów powiedziałem, że, cytuję: „to samo, ten sam filmik”, czyli co w końcu powiedziałem, że pokazali „to samo”, czy „ten sam filmik”? Jeżeli chodzi o „to samo” to owszem pokazali technologie polegające na praktycznie tym samym, czyli renderowaniu realistycznej skóry, zębów, oczu, itd. Jeżeli chodzi o „ten sam film” to niestety nic takiego nie powiedziałem i nie nie liczy się jako argument to, że ty myślisz, inaczej .

  113. rany boskie.. człowieczku – to samo = ten sam filmik, gdzie „to samo” było użyte właśnie we frazie = „ten sam filmik, technologia”. Wow, zarzucasz mi wycinanie z kontekstu, a sam to przepięknie robisz? Nadal nie wytłumaczyłeś się z cytatu i nie wytłumaczysz, bo racji nie masz, a ja to kończę, bo ileż można przejmować się trollem 😉 Dobrej nocki, myślący inaczej niż inni.

  114. Bądźmy poważni czym się różni pokaz Nvidii od pokazu Acti, poza tym, że Nvidia przy okazji zaprezentowała FaceWorks, czyli technologię pozwalającą w czasie rzeczywistym wyświetlać symulację ludzkiej twarzy którą stworzyło ICT, a, z której pewnie Acti korzysta, bo nie byliby w stanie renderować w czasie rzeczywistym i pokazać powyższej prezentacji?

  115. @smaug1991|To ty z góry założyłeś że pisząc „to samo” miałem na myśli „ten sam filmik”, a faktem jest że nigdy nie powiedziałem że pokazali ten sam filmik 😉 Jawnie, śmieje się z ciebie teraz i w sumie jest mi ciebie żal.

  116. Rudobrody91 31 marca 2013 o 21:36

    Przykre, że chłopak ma rację, daje spokój, a ty go prowokujesz do dalszych kłótni 🙂 Skończcie chłopaki, święta są.

  117. Ja go do niczego nie prowokuje, sam zaczął naznaczać mnie i rzucać zarzuty pod moim adresem już w innych news’ach, więc teraz dostaje po nosie za własną głupotę. I niestety nie ma racji co udowodniłem w poprzednim poście ujawniając, że wymyślił sobie własną interpretację odnośnie tego co napisałem, po czym starał się przeszmuglować to jako moje własne słowa dodatkowo nazywając mnie kłamcą. Ale, jeżeli naprawdę chcesz go bronić to przynajmniej poślij koleżkę na studia, gdzie uczą logiki i retoryki, bo ssie.

  118. Haha Rudobrody91, „Użytkownik od Wczoraj, 09:59″…. nie no Smaug, naprawdę? 😀 LOL Nie mów mi że jesteś aż tak głupi żeby drugie konto stworzyć żeby sam siebie wspierać w przegranej sprawie >:D Zbyt podejrzane jak na zwykły zbieg okoliczności że pojawia się „nowy” użytkownik, który kompletnie cię broni mimo tego że pokazałem iż wymyślasz głupoty 😀 Taka trochę wtopa =)

  119. oj maleńki nie udało ci się. Moje poprzednie konto – na które sam najeżdzałeś nie jest już aktywne – http:forum.cdaction.pl/index.php?showuser=128590 Powinieneś nawet kojarzyć avatar i to samo napisane w profilu. Detektyw z ciebie nie będzie 😉

  120. ale bardzo miło, że nie możesz z tego powodu spać, wchodzisz co chwilę, by sprawdzić czy ktoś ci nie pojechał, to pokazuje tylko jak wielkim frustratem jesteś 🙂

  121. Mi się wydaje że to jest dokładnie to samo co pokazała nVidia, tylko trochę zoptymalizowane pod nadciągające konsole. Bo w końcu (niby) platformą docelową CoD’a jest Xbox.

  122. ,,Prezentacja z dostępnego poniżej filmu została uruchomiona na komputerze z kartą graficzną GeForce GTX 680″ heheheh

  123. Ta twarz w minute pokazała wiecej uczuć niż bracia Mroczek przez cała kariere. Oto przyszłośc polskiej kinematografi.

Dodaj komentarz