rek
rek
22.03.2013
Często komentowane 24 Komentarze

Torment: Tides of Numenera ? Nowe cele dodatkowe ujawnione

Torment: Tides of Numenera ? Nowe cele dodatkowe ujawnione
Do końca kickstarterowej zbiórki na Torment: Tides of Numenera pozostały jeszcze dwa tygodnie, a pieniądze wciąż spływają, choć już w niższym tempie. Developerzy ujawnili kilka nowych celów dodatkowych, które zostaną zrealizowane po osiągnięciu konkretnych progów finansowych. Jeden z nich zakłada dołączenie do ekipy samego Chrisa Avellone’a!

Nowe cele zostały zaprojektowane w oparciu o sugestie graczy. Jeden z nich na pewno zostanie zrealizowany — miał on zostać wprowadzony po osiągnięciu kwoty 2,85 mln dolarów, podczas gdy w chwili pisania newsa na koncie gry Torment: Tides of Numenera jest już 2,86 mln. Pełną listę nowych tzw. „stretch goals” znajdziecie poniżej:

2,85 mln dolarów — rozszerzony epilog. Wpływ na zakończenie będą miały nie tylko wybory podjęte w trakcie zabawy, ale i relacje wiążące nas z różnymi religiami, kultami i frakcjami. Zostanie ono zaprezentowane w formie tekstu połączonego z dwuwymiarowymi obrazkami. Cel zostanie zrealizowany

3,1 mln dolarów — dodany zostanie trzeci kult, Dendra O’hur. Ci wyznawcy wielkiej królowej Sar’lavun są nomadycznymi kanibalami. Swoją energię czerpią ze składanych ofiar, a siłę z człowieczego mięsa. Innymi rządzą strachem

3,25 mln dolarów — do ekipy scenarzystów dojdzie Pat Rothfuss, autor książkowej sagi „Kroniki Królobójcy”. Warto zwrócić uwagę na fakt, że będzie to kolejna osoba odpowiedzialna za fabułę — niektórzy martwią się o to, czy uda się zachować spójność świata. Developerzy uspokajają — dodatkowi scenarzyści jedynie pomagają głównemu i zajmują się tylko pewnym wycinkiem historii

3,5 miliona dolarów — do ekipy dołączy Chris Avellone, główny projektant oryginalnego Planescape: Torment, który obecnie pracuje w studiu Obsidian Entertainment jako dyrektor kreatywny. Maczał palce w wielu kultowych już dzisiaj erpegach, niedawno pomagał twórcom Planescape: Torment w produkcji Wasteland 2.

 

Warto wspomnieć o tym, że pomiędzy powyższymi celami dodatkowymi jest jeszcze jeden na poziomie 3 milionów dolarów. Więcej pisaliśmy o nim w TYM miejscu. A TUTAJ możecie wesprzeć projekt.

rek

24 odpowiedzi do “Torment: Tides of Numenera ? Nowe cele dodatkowe ujawnione”

  1. Błędny tytuł newsa – nie dotyczy gry Planescape: Torment

  2. Poprawny tytuł news’a to Torment: Tides of Numenera.

  3. Od ilu $ dają kopię gry, bo coś mi nie wchodzi strona?

  4. pyromanceri 22 marca 2013 o 14:08

    @Thuldumar 20$. Ale pro tip: dopłać do 35$, dodatkowe książeczki i OST w wykonaniu Marka Morgana są warte każdego centa 😀

  5. ha ha http:sympatia.onet.pl/piotrek66,user.html

  6. @pyromanceri |Poprawka: Teraz już od $25. No i wszystko „ALL DIGITAL”.

  7. Tak Piotrek Planscape: torment, taaak… Co do celów dodatkowych, to pensji dla kolegów ciąg dalszy. Gracze wolą dodatkowy content, a nie 30 scenarzystów!

  8. 4 ludzi dało po 10000$. Cóż, gdybym miał zbędne 10 kafli, to wolałbym kupić sobie samochód, niż wspierać jakiś projekt. 🙂

  9. Dzięki za odpowiedź.

  10. Ech, mam mieszane uczucia do całej idei tych „stretch goals”…

  11. @SerwusX ci co dali 10k+ to i tak w wiekszosci tworcy gier ktorzy juz maja wystarczajaco samochodow i nie maja co robic z kasa. 😉

  12. Piotrek66 znowu pokazuje swój brak profesjonalizmu, ja pierdziu…Sycho14|Przypomin mi proszę co było mocną stroną P:T bo z tego co pamiętam to fabuła oraz dialogi. Myślisz, że co Ci dodatkowi pisarze będą robić?

  13. @Sycho14|Mow za siebie, mi wystrczy rpgow gdzie 99% to filler|A Avellone to jest rozrywany ostatnio, macza palce chyba w kazdym rpg z kickstartera i wlasnego studia

  14. Doją, doją, ile wlezie, ile fabryka dała, bez końca, non stop, aż maszynka nie stanie. Dają poczucie iluzji wyboru, gdzie każdy wybór ma na celu wysupłanie złociszy. Ojjj, długo jeszcze nie pozbędziemy się tego modelu biznesowego. Jeśli w ogóle…

  15. Ej co to za gra planescape torment w produkcji bo nie kojarze? myslalem ze wyszla juz ileś lat temu?

  16. Piotrek66, ale z ciebie dziecko słońca. Ja rozumiem w tytule, ale w TAGACH sie pomylic? nie no gratuluje.

  17. Jak można jęczeć na Kickstartera? Przecież nikt, nigdy, nikomu nie każe wpłacać ani grosza. Ja wolę taki sposób tworzenia gier, niż uboga podstawka + wyłażące co tydzień DLC. Zawsze znajdą się narzekacze, zawsze. :

  18. Ludzie! Przecież Kickstarter to nie zbiórka charytatywna tylko kupienie gry bardzo przedpremierowo. I nawet jeżeli kasa ponad cel pójdzie tylko na wyższe pensje dla pracowników to po prostu będzie konsumpcją zysku. Ale ach tak zapomniałem…. wielu uważa, że studio powinno zrobić grę za własną kasę, tak żeby móc ją spiracić, no to wtedy idea Kickstartera może się Wam wydawać absurdalna, ale bez tego nie mielibyście czego piracić. KS rozpoczął renesans klasycznych cRPG, a Was tylko kolą w oczy te miliony.

  19. Witajcie w kraju malkontentów. Polak choćby rzygał złotem i tak powie, że za mało…

  20. Tu nie chodzi o Kickstartera jako takiego, ale o stretch goals. Co za dużo, to nie zdrowo.

  21. @PEEPer|Zawsze mogą kupić mi samochód… 😛

  22. Heh mam problem z tą grą: nie pamiętam poprzedniczki zupełnie 😀

  23. Piotrek, proszę cię, wywal w końcu tego Planescape’a, bo aż w oczy kłuje:/

  24. Uwaga bo on czyta komentarze. Raz na ruski rok, moze.

Dodaj komentarz