
Dungeon Defenders II: Sequel zapowiedziany. Multi w stylu MOBA i model F2P [WIDEO]
![Dungeon Defenders II: Sequel zapowiedziany. Multi w stylu MOBA i model F2P [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/060e976a-f42e-4c50-b23c-cc8b55352a38.jpeg)
W Dungeon Defenders II developerzy chcieli rozwinąć największe zalety oryginału — współpracę różnych bohaterów o odmiennych umiejętnościach. W grze nie zabraknie więc nowych herosów, wieżyczek i przeciwników.
W „jedynce” gracze mieli do wyboru cztery postacie, tym razem na starcie będziemy mogli wybrać jednego z aż 24 bohaterów. Różnice pomiędzy nimi mają być znacznie bardziej istotne, co przełoży się na odmienny styl prowadzenia rozgrywki obejmujący inne umiejętności i wieżyczki. Oczywiście to dopiero początek — kolejni herosi mają być udostępniani regularnie. Ich wygląd będzie można zmodyfikować przedmiotami związanymi z konkretnymi postaciami. Każda z nich ma posiadać sześć slotów na itemy.
Najważniejszą zmianą w Dungeon Defenders II będzie dodanie trybu rywalizacji. Developerzy długo zastanawiali się nad tym, jaką formę ma on przyjąć i w końcu zdecydowali się na popularne ostatnimi czasy MOBA. Rozgrywka w dużym stopniu ma przypominać to, co znamy choćby z League of Legends z trzema ścieżkami, wieżyczkami i bazą przeciwnika, którą trzeba zniszczyć. Twórcy zaznaczają jednak, że będzie to „każualowa” wariacja na temat gatunku, zaś system przedmiotów ma zostać zastąpiony łatwiejszym w opanowaniu mechanizmem. Warto zaznaczyć, że tryb MOBA zostanie oddzielony od podstawowego co-opa — rozwój bohaterów w standardowej zabawie nie da korzyści w multi, może jednak odblokować pewne dodatkowe umiejętności dostępne na początku każdej sesji. To pozwoli zachować odpowiedni balans.
Kolejną istotną zmianą jest przejście na model F2P. W Dungeon Defenders II będzie można grać za darmo, choć pojawią się mikrotransakcje. Te jednak mają nie być zbyt uciążliwe — płacić będziemy tylko za bohaterów (ci z oryginału ma kosztować tyle, ile „jedynka”), choć podobnie jak w League of Legends, pakiet darmowych herosów będzie się regularnie zmieniał. Za prawdziwe pieniądze nabędziemy również przedmioty wpływające na wygląd postaci.
Dungeon Defender II ukaże się na PC, Makach, iOS i Androidzie. Dodatkowo pojawi się możliwość wspólnej rozgrywki pomiędzy posiadaczami różnych platform. Nie będzie natomiast wersji konsolowych. Dlaczego? Developerzy chcieli bowiem skupić się na urządzeniach, które pozwalają na stałe publikowanie łatek i aktualizacji, które w tego typu produkcjach są bardzo ważne. Aha i jeszcze jedno — zamknięta beta trybu MOBA już się rozpoczęła, testy kooperacji wystartują pod koniec roku.
A oto trailer gry:

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Dungeon Defenders II: Sequel zapowiedziany. Multi w stylu MOBA i model F2P [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przyjemny trailer a grę chętnie zobaczę.
Jak to pisałem na steamgifts (skąd dowiedziałem się w ogóle o tym sequelu) Multiplayer Online Battle Arena Action Tower Defense Role Playing Game. Jedyna w swoim rodzaju 😀 Przy jedynce spędzonych 300 godzin, jeśli dwójka będzie grywalna jak jedynka w trybie co-op (oczywiście bez DLC…) to będzie hit. Boję się jednak tych DLC, bo wprowadzili 24 do tej pory do jedynki.. albo i więcej, z czego może 1/4 darmowe.
Znowu nie ubrali całkiem rycerza ;]
PC, Makach, iOS i Androidzie.|Super… Linuksa znów olano 🙂 |Android to Linux, Mak/iOS to Unix, przeniesienie tej gry na Linuksowe Desktopy np. Ubuntu zajęło by mi jakieś 2 dni. Skoro wychodzi to na wiele platform, to napewno Obiekty i Strutury są napisane osobno.|Tutaj wystaczy poprawić Obiekty, i zmienić typ eksportu.|Cóz… znów na mnie nie zarobią x).
Czyli powstaje kolejna gra, której twórcy chcą zdetronizować LoLa? Chociaż na smartfonach i tabletach ta gra może zyskać sporą popularność. Raczej będzie lepsza od Heroes of Order & Chaos. Jednak na PCtach jej wielkiej popularności nie wróżę.
@nuna91|Jeśli faktycznie tobie przeniesienie tej gry na Linuxa zajęłoby jakieś 2 dni, to jak gra już wyjdzie, to ją przenieś. Chyba, że się pomyliłeś i chciałeś napisać „im” 🙂
LoL, gra ukaże się na PC-tach, makach i smartfonach, a w nagłówku newsa jest tylko „mobilne”,”Iphone” 😉
@kapsel1997- błąd w tagu. Już poprawiony. 🙂
Skąd to nagłe bum na MOBA? Sam gram w lola i nie sądzę żeby ludzie się od razu przerzucili ze wspomnianego lola czy doty.