
Gears of War: Judgment ? Będą płatne bonusy do doświadczenia. Tylko że…

Dziennikarze serwisu CVG odkryli, że w Xbox Live pojawiły się paczki oferujące podwójną liczbę zdobywanych punktów doświadczenia w Gears of War: Judgment. W zależności od wykupionego wariantu bonus ważny będzie przez 10, 50, 100 lub 200 meczów. Zestawy kosztują odpowiednio 80, 320, 560 lub 800 MSP. Posiadacze pakietu Season Pass na stałe mają powiększoną liczbę gromadzonych ikspeków.
Oczywiście pojawienie się płatnych punktów doświadczenia może budzić obawy, zwłaszcza że mikrotransakcje dotyczą multiplayera w wysokobudżetowej grze kosztującej i tak już niemałe pieniądze. Czy jednak jest się o co martwić? Chyba nie. W Gears of War: Judgment ikspeki nie mają bezpośredniego wpływu na rozgrywkę — osiąganie kolejnych poziomów odblokuje tylko dostęp do dodatkowych skórek.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Gears of War: Judgment ? Będą płatne bonusy do doświadczenia. Tylko że…”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy kogoś to jeszcze dziwi? Na PS4 i X720 będzie to już normalne.
Gra za 60 dolarów + dostęp do gry online za 60 dolarów rocznie + mikropłatności. Nextgen w wykonaniu Microsoftu zapowiada się cudownie. Swoją drogą chyba nie nadążamy chyba z wymyślaniem nazw dla poszczególnych modeli biznesowych. Jak nazwać takiego potworka? Pay to pay?
Szkoda ze to stalo sie juz moda.
Gracze sami są sobie winni po tym jak kupili zbroję dla konia w Oblivionie, niedługo dojdzie do tego, że za pierwsze uruchomienie gry trzeba będzie płacić, bo przecież za odblokowanie multi już płacimy w Online Pass
Przykra informacja, dziś gow, w przyszłości może wszystkie gry wprowadzą takie rzeczy, myślę że do tego zmierza cała branża żeby jeszcze bardziej ,,wydoić„ gracza….
Kiepska wisdomość ale jak jest wspomniane we wpisie nie jest to jakoś szczególnie dotkliwe dla zbalansowania multi, więc chyba można być spokojnym. Z drugiej strony strach myśleć jak się to rozwinie w przyszłości…
Z jednej strony – słabo, bo jest to przyzwyczajanie graczy do rozwoju mikropłatności w tytułach triple-A. Z drugiej jednak strony – w grze takiej jak GoW, gdzie nie odblokowujemy ton dodatkowych broni i perków wraz z levelowaniem… To jest zupełnie nieinwazyjne i nie wiem po co komu taki boost ;P
Tak się to właśnie zaczyna ! Kiedyś DLC były darmowe, potem zaczęli za nie żądać kasy, następnie wprowadzili różnego rodzaju dodatkowe rozszerzone wersje gry – „premium edition”, „ultimate edition” itp., ostatnio do gier płatnych wprowadzili mikrotransakcje. Nie dość, że kupujesz grę to wymuszają na tobie, żebyś kupi droższą, rozszeżoną wersję, kupił kilka DLC i jeszcze wydał kasę na mikropłatności ! Co będzie następne – mikrotransakcje pay-to-win i abonamenty premium ? Gdzie jest granica ich chciwości ?!
Najpierw black ops 2 a teraz gow? Ani jedna z tych gier mnie nie interesuje, ale mam obawy co do tego. Jeszcze się rozwinie badziewie i będziemy mieli jeszcze większe zdzieranie kasy. Całe szczęście ja jestem singlowcem, niech jednak nawet nie próbują tego wprowadzić do singla bo mego portfela nie zobaczą.
Dla mnie cała ta idea mikrotransakcji w wysoko budżetowych tytułach w pełnej cenie jest chora. Płacisz grubą kasę na grę i jeszcze ciągną od ciebie dodatkowe pieniądze. Niech obniżą ceny gier jak chcą coś takiego robić.
Niestety mikrotransakcje będą w grach coraz częsciej i nic na to nie poradzimy.Gracze kupują masowo DLC to i to bedą opłacać.Jedyne wyjście to nie kupować gier z tymi opcjami.
W tej produkcji nie wpływa to na bilans, jednak w końcu pojawi się produkcja w której będzie wpływać i wtedy pojawią się kolejne, ale wiadomo ludzie kupią więc będzie to coraz bardziej powszechne i ciężko będzie znaleźć pozycje bez mikotranazakcji 😉
tranasakcji sorry…
Witamy w erze płacenia za gre więcej niż raz:)
Ja chyba ustanowię sobie zasadę: gry płatną z mikropłatnościami nie kupię i polecam to samo innym graczom. Już obecnie EA ma problemy finansowe, a ja nie zamierzam im moim portfelem tych problemów rozwiązywać, jeśli traktują gracza jak krowę do dojenia.
Bardzo mi się nie podoba ten kierunek. W tym przypadku nic się nie dzieje (a oni sobie w sumie szkodzą), ale jak tak dalej pójdzie to kompletnie rozwali granie w multi. Będzie multi-dżungla dla bogatych i smutny, kilkugodzinny single dla biednych/normalnych.
spidymaster kupuj używane Wtedy twórcy nie dostaną ani grosza 🙂