rek
rek
23.02.2013
Często komentowane 15 Komentarze

Deathmatch Village: Tego jeszcze nie widzieliście ? motion-capture… świni [WIDEO]

Deathmatch Village: Tego jeszcze nie widzieliście ? motion-capture… świni [WIDEO]
Twórcy Deathmatch Village nie owijają w bawełnę — czegoś takiego jeszcze nie było. Na potrzeby gry developerzy z rodzimego studia Bloober Team stworzyli animacje... świni. Za pomocą techniki motion-capture. Jak wyglądało przenoszenie wieprzowiny do świata wirtualnego pokazuje najnowszy materiał wideo (w całości po polsku). Aha — w trakcie nagrania nie ucierpiała żadna świnia!

Świnia w Deathmatch Village:

rek

15 odpowiedzi do “Deathmatch Village: Tego jeszcze nie widzieliście ? motion-capture… świni [WIDEO]”

  1. Polak potrafi

  2. Aż naszła mnie ochota na bitki.

  3. Teraz widziałem już wszystko.

  4. Co ja patrze”) a nie sorry co ja chrumkam 😀

  5. „Świnii”?

  6. „A oto makieta wideł w stosunku 1:1”. Jako, że sam jestem wieśniakiem to nie zdzierżyłem powyższego stwierdzenia i padłem na pysk. Ze śmiechu 😀

  7. @KB1|Do słownika, a nie, że trollujesz od strony, bo napisał to Piotrek.

  8. Haha to będzie zabawna gra.

  9. NanashiVirgo 24 lutego 2013 o 13:00

    Jakby tak do większości gier robili mocap zwierząt to byłoby wspaniale. Realistycznie poruszające się wirtualne zwierzęta i ludzie. Czekam aż ktoś taką grę stworzy. Bynajmniej nie chodzi mi tu o jakiś symulator farmy.

  10. @Nanashi Noo, gdyby np. następna gra z serii RDR miała coś takiego. :] Chociaż zapewne sesja mo-cap konia mogła by być czymś lekko problematycznym…

  11. NanashiVirgo 24 lutego 2013 o 16:04

    RDR znaczy się Red Dead Redemption? O ile pamiętam to tam i tak były najlepiej animowane konie, do tego te podkreślone mięśnie – coś pięknego.

  12. Kocham Polaków, pół budżetu gry pójdzie na animowanie świń ;D

  13. @ NanashiVirgo-ale jak na quater horse`y mało umiały, szkoda ze nie poszczycili się o więcej animacji

  14. W trakcie tworzenia gry nie ucierpało żądne zwierze…

  15. Zastanawiam się czemu nikt nie wpadł na pomysł stworzenia biblioteki z MC w iście Aleksandryjskiej skali (wszelaki animacje zwierząt , ruchów postaci itp) i sprzedawać licencje jak to czyni się z silnikami graficznymi.

Dodaj komentarz