
Deathmatch Village: Tego jeszcze nie widzieliście ? motion-capture… świni [WIDEO]
![Deathmatch Village: Tego jeszcze nie widzieliście ? motion-capture… świni [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a5bcd478-1e1c-4d0f-932f-5f0ddcc0a888.jpeg)
Twórcy Deathmatch Village nie owijają w bawełnę — czegoś takiego jeszcze nie było. Na potrzeby gry developerzy z rodzimego studia Bloober Team stworzyli animacje... świni. Za pomocą techniki motion-capture. Jak wyglądało przenoszenie wieprzowiny do świata wirtualnego pokazuje najnowszy materiał wideo (w całości po polsku). Aha — w trakcie nagrania nie ucierpiała żadna świnia!
Świnia w Deathmatch Village:

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Deathmatch Village: Tego jeszcze nie widzieliście ? motion-capture… świni [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Polak potrafi
Aż naszła mnie ochota na bitki.
Teraz widziałem już wszystko.
Co ja patrze”) a nie sorry co ja chrumkam 😀
„Świnii”?
„A oto makieta wideł w stosunku 1:1”. Jako, że sam jestem wieśniakiem to nie zdzierżyłem powyższego stwierdzenia i padłem na pysk. Ze śmiechu 😀
@KB1|Do słownika, a nie, że trollujesz od strony, bo napisał to Piotrek.
Haha to będzie zabawna gra.
Jakby tak do większości gier robili mocap zwierząt to byłoby wspaniale. Realistycznie poruszające się wirtualne zwierzęta i ludzie. Czekam aż ktoś taką grę stworzy. Bynajmniej nie chodzi mi tu o jakiś symulator farmy.
@Nanashi Noo, gdyby np. następna gra z serii RDR miała coś takiego. :] Chociaż zapewne sesja mo-cap konia mogła by być czymś lekko problematycznym…
RDR znaczy się Red Dead Redemption? O ile pamiętam to tam i tak były najlepiej animowane konie, do tego te podkreślone mięśnie – coś pięknego.
Kocham Polaków, pół budżetu gry pójdzie na animowanie świń ;D
@ NanashiVirgo-ale jak na quater horse`y mało umiały, szkoda ze nie poszczycili się o więcej animacji
W trakcie tworzenia gry nie ucierpało żądne zwierze…
Zastanawiam się czemu nikt nie wpadł na pomysł stworzenia biblioteki z MC w iście Aleksandryjskiej skali (wszelaki animacje zwierząt , ruchów postaci itp) i sprzedawać licencje jak to czyni się z silnikami graficznymi.