rek
rek
22.02.2013
Często komentowane 23 Komentarze

Killzone: Shadow Fall ? A tak wygląda w trakcie bezpośredniej rozgrywki [WIDEO]

Killzone: Shadow Fall ? A tak wygląda w trakcie bezpośredniej rozgrywki [WIDEO]
Podczas gdy zwykli śmiertelnicy muszą poczekać na PS4 i pierwsze gry na tę konsolę przynajmniej do końca roku, niektórzy mieli już okazję się nimi pobawić. Na antenie amerykańskiego programu Late Night With Jimm Fallony jego gospodarz mógł zagrać we fragment Killzone: Shadow Fall pokazany na środowej konferencji. Udowadniając przy tym, że to co na niej widzieliśmy, nie było wcale wyreżyserowaną animacją. Szczęściarz…

Gameplay z Killzone: Shadow Fall:

rek

23 odpowiedzi do “Killzone: Shadow Fall ? A tak wygląda w trakcie bezpośredniej rozgrywki [WIDEO]”

  1. Pad nie taki zły jednak. Nie jestem ekspertem ale chyba i tak Crysis 3 ładniejszy (:

  2. @toronek – stwierdzenie na bazie faktów bądź też porównań czy też może pobożne życzenie pctowca?

  3. Szkoda, że zniknęło słynne „killzonowa” animacja przeładowania broni – w poprzednich odsłonach jest po prostu piękna! A może każda pukawka tutaj ma inną animację?

  4. Czym oni się tak podniecają ? 🙂

  5. @ odezwał się, konsolowy prowokator…

  6. aMermanIshouldTurnToBE 22 lutego 2013 o 12:22

    Oj trzeba się postarać żeby w tej grze zginąć XD OMG SHARE BUTTON TO PRZESĄDZIŁO ŻE KÓPJE TOM KONSOLEŁ!!!

  7. Mati87@ Wez ty człowieku się ogarnij i skończ w końcu prowokować „wielki”konsolowcu.Aż tak cię męczą kompleksy?A wracając do tematu.Jakoś nie jestem przekonany tak ja toronek.Niby ładnie, ale możemy zobaczyć to już w najnowszym Crysis, a nawet nie co lepiej.I jakoś ten cały sztuczny hype, mnie coraz bardziej odrzuca.I wracając do grafiki, to ja tu widzę taką trochę plastikowość, a nie właśnie ten realizm graficzny co jest w C3.Czy talko ja odnoszę takie wrażenie?

  8. KajmalxD|Chyba. Widok na futurystyczne miasto to najpiękniejsze co widziałem dotąd w grach. Grafika w Killzone nigdy nie stawiała na realizm. Zawsze była trochę… komiksowa? Nie mam na to określenia. Taki artstyle. Grafika w nowym Crysisie nie zrobiła na mnie wrażenia. W C1 była piękna dżungla, w C2 piękne miasto, a C3 stanęło pośrodku i wyszło nijak. IMO nowy Killzone to w tej chwili najlepiej wyglądająca gra.

  9. MatiZ815@ No ja odnoszę zupełnie inne wrażenie i zupełnie odwrotnie uważam niż ty, ale cóż.Co gust to opinia.;)

  10. Ten same gameplay był na konferencji, zapomnieli dodać iż demo odpalone zostało na PC. 2:40 cień postaci strasznie szarpany i kanciasty.

  11. Wcogram@ Killzone na pc?Z tego co mi wiadomo, to Watch Dogs był pokazywany na pc.

  12. wcogram – Demo killzona na PC HAHA toś zabłysną 😉 |Chłopaki ta gra to dopiero początkowy bulid pewnie z jakieś 20%ukończenia a już jest to NAJPIĘKNIEJSZA gra która była pokazana.|to że cienie poszarpane czy troche sztywna animacja to wina TYLKO tego że jest to początkowy kod gry..

  13. KrzywyBimber 22 lutego 2013 o 14:19

    Poziomy trudności w Killzone: Shadow Fall (od najwyżwszego): Hardkor, Wysoki, Średni, Niski, Bardzo niski, Jimm Fallony 😉

  14. @Wcogram – lol i wth w jednym…Swoją drogą – jak oglądałem pokaz, to myślałem, że znów jakiś pre-render dali (Killzone 2 tutaj się kłania). Ale jak widać, myliłem się. I to nie tylko wobec gry – lecz także i samego kontrolera. Myślałem, że lipa z bryndzą będzie, ale jak go pokazali tutaj z każdej strony – to powiem, że nawet nawet on jest (mam nadzieję, że nie będzie wagi piurkowej mieć). A tak btw – to jest b. wczesna wersja gry (nawet zginąć się nie da ;P)

  15. Nie chce mi się w to wierzyć, ale jeśli to się potwiedzi to może być ciekawie… Podobno Sony zdecydowało się na 8 GB Ramu ok miesiąc przed konferencją (deweloperzy o wszystkim dowiedzieli się w ostatniej chwili) więc gry które były pokazane były w głównej mierze tworzone pod 4 GB. Oczywiście na szybko wprowadzono pewne zmiany ale jednak to nie to samo co pisanie gry od zera pod 8 GB.

  16. I to ma być zrewolucjonizowana grafika next-genów?!?!? Moim zdaniem już Crysis 2 wygląda lepiej.|I co za „ekspert” stoi tam „za padem”? xD Rozumiem, że padem w miarę ciężko jest celować (i tu pozdrowienia dla kochanych pecetowych „gryzoni” 😀 ), ale żeby tak perfidnie strzelać obok wrogów 😀

  17. @richter5 – zgadzam się. może youtube nie oddaje jakości ale wygląda jak jakaś zmodowana gra z PC na dx11

  18. Gra robi wrażenie, jak na wczesną wersje przygotowaną na pokaz, bo chyba nikt nie myśli że to finalny produkt, pod względem grafiki bo tak można tylko ją narazie ocenić, jest imponujące,jeśli tak będzie standard o ile się developerzy postarają na nową konsole to będzie bardzo ciekawie, a co porównywania do Crysisa to ciekawe czemu do niego… a no tak nic więcej o podobnej grafice na PC nie ma, do czego można by porównać, a oceniać po 3min gameplay na rozmazanym obrazie jest bardzo rozsądne.

  19. @Luk1989 Rozmazany obraz na filmiku w FullHD? No chyba jednak nie. No może to faktycznie jeszcze wczesne fazy projektu, ale nadal dziwi mnie, że nie pokazano, ile faktycznie można wyciągnąć tutaj z PS4. A porównanie do Crysisa 2 stąd, że właśnie już 2 lata temu na PC można było osiągnąć tak wysoki poziom graficzny, porównywalny z tym tutaj. Ale który faktycznie jest lepszy, można się sprzeczać. Albo po prostu zwrócić uwagę na najdrobniejsze szczegóły, jak cienie, efekty cząsteczkowe itp.

  20. @richter5|Chodziło mi o to że nawet na YT w 1080p nie masz tego samego co zobaczysz na własne oczy, dlatego o te rozmazanie mi chodziło.Wiesz nie pokazali pełnego potencjału bo konsola jest na 7lat zapowiedziana gdyby teraz zrobili wielkie bum, szybko by straciła zainteresowanie,a nie zapominajmy że tu chodzi też o $.Tak na PC można osiągnąć coś takiego już dawno ale dlaczego nikt tego nie robił? Rynek PC idzie do przodu co miesiąc są nowe podzespoły nie każdy ma kasę aby kupować najnowsze zabawki prawda?..

  21. A w nadchodzących latach, jeśli gry na nowe konsole miały by być graficznie takim standardem jak pokazano w Killzone, ale i nie tylko nawet prezentacje Capcomu, Square Enix, jeśli tak, i mam wielką nadzieję że nie jest to mydlenie oczu graczy,że tak faktycznie będą wyglądać, to jakie PC będzie trzeba do tego mieć, oczywiście zakładając że będą dobrze zoptymalizowane porty z konsol,i dev. będą chcieli wydawać te gry na PC. Mimo wszystko to dopiero początek i nie można już z góry tego skreślić, co wielu robi.

  22. Pro playery prawdziwe 😀

  23. I parę wyjaśnień – na YT masz filmik w HD, a gra chodzi w Full HD. To jest wersja gry na 4 GB RAM, a jak wiemy PS4 bedzie mieć 8 GB. Sony w ostatniej chwili podwoiło ilość RAM. A gra była odpalona na dev kicie PS4 – ziomek steruje padem którego nijak podpiąć do PC. Sam pad na + – lepsze spusty i wklęsłe gałki. Touchpad może być użyty tak samo jak w lapku, czyli menusy, przeglądarka itp.

Dodaj komentarz