rek
rek
21.02.2013
Często komentowane 114 Komentarze

Killzone: Shadow Fall ? Oto next-gen. Osiem minut niesamowitego gameplayu! [WIDEO]

Killzone: Shadow Fall ? Oto next-gen. Osiem minut niesamowitego gameplayu! [WIDEO]
Killzone: Shadow Fall był pierwszą (no, drugą, po Knacku) prawdziwie next-genową grą pokazaną przez Sony. Oglądając pokazany gameplay (rozgrywany na żywo w trakcie prezentacji!) co chwila można było zbierać  szczękę z podłogi, zachwycony tak oprawą graficzną (poziom prawie jak w trailerach CGI…), jak i samą rozgrywką. To trzeba zobaczyć!

Na początek — zwiastun Killzone: Shadow Fall:

A teraz osiem minut gameplayu:

W naszej GALERII znajdziecie też paczkę screenów.

rek

114 odpowiedzi do “Killzone: Shadow Fall ? Oto next-gen. Osiem minut niesamowitego gameplayu! [WIDEO]”

  1. whooa 🙂 A nie mówiłem że bedzie [beeep].Cieszy mnie to że mam AMD x6 i 7970 GHz Ed

  2. Może i next-gen ale krawędzie „AA” dalej do du**py a na to najbardziej liczyłem że będzie ok ale niestety :/

  3. A teraz dowiedzieć się tylko, ile te next-geny będą kosztować.

  4. Niesamowitego może pod względem graficznym, ale reszta ? Tradycyjne „fallow me” po ladowaniu, czyli brak możliwości exploracji otoczenia, po chwili tradycyjny atak złych z QTE na czele a potem… call of killzone, z pprostym strzelaniem do złych, jakąś sekwencją akcji i chowaniem sie za osłonami. Nie zrozumcie mnie źle, trailer robi duże wrażenie, ale nie tego spodziewamy sie po next genach. Dobrze że inne produkcje zapowiadają sie ciekawiej 🙂

  5. Bo ja wiem czy jest super od strony graficznej. To co jest na tym filmiku można osiągnąć już teraz nawet na słabszych maszynach niż to co ja uważam za nextgen < Korytarzowe gry mają to do siebie że można zrobić dużo detali bo gracz zawsze będzie się na to patrzył z jednej strony, tam gdzie go gra pokieruje. Więc czy ta gra jest super hiendowa to się okaże.

  6. PietroPierre 21 lutego 2013 o 10:44

    loccothan@”Cieszy mnie to że mam AMD x6 i 7970 GHz Ed”- dlaczego podkreślasz to w każdym poście, tym bardziej w tym? Ta specyfikacja w niczym Ci akurat w przypadku Killzona nie pomoże z prostej przyczyny – on nie wyjdzie na PC 🙂 Poza tym, wątpię aby kogokolwiek obchodziła Twoja radość z uber turbo sprzętu, „stwórco gier komputerowych”.

  7. PietroPierre 21 lutego 2013 o 10:47

    A sam Killzone, cóż… Mam tylko nadzieję że na dużym tv full hd, puszczone przez konsolę będzie to wyglądało lepiej niż ten gameplay i zwiastun z yt ;/

  8. no koleś z tym swoim amd smieszny jest

  9. czy ja wiem czy to wygląda jakoś specjalnie lepiej niż na ps3 ? nie mówie że brzydkie, ale the last of us (ps3) robi podobne wrażenie (mówie tylko o grafice), a już watch dogs wygląda grubo lepiej

  10. @propaganja|A ty rendery do realtimów porównujesz?

  11. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 11:07

    Oglądałem ten gameplay wczoraj ze streamu i wyglądał o niebo lepiej niż ten crap w 720p z pierdzącym dźwiękiem. Mimo to nie wgniótł mnie w fotel. Nie widzę tutaj żadnej fizyki zniszczeń (poza oskryptowanym początkiem) a to jest właśnie kierunek w którym należałoby podążać. Wprowadziłoby to nie tylko zmiany ze strony wizualnej ale też gamepleyowej, bo tutaj ten killzone leży i kwiczy. Od czasów pierwszych codów to samo: skrypty, skrypty i podążanie tunelem. W ogóle „filmowość” w dzisiejszych grach to

  12. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 11:08

    największe przekleństwo. I te cholerne qte… Ile można? Fajerwerki na ekranie a gry tak naprawdę są płytsze niż przed 10 laty. Zrób to, wciśnij to, idź jak po sznurku. Serio?

  13. Czy tylko ja tak mam, czy Wam też ta maska kojarzy się z mocno wpienionym kotem? :3

  14. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 11:24

    Jeszcze jedno. Rzadko odnoszę się do autora newsa bo bardziej interesuje mnie co zostało przedstawione a nie to w jaki sposób autor to skomentował, ale… Gdzie ty człowieku widzisz coś zachwycającego w tej rozgrywce? Przecież pod tym względem ta gra nie wnosi kompletnie niczego. To tylko powielanie mocno już wyblakłych wzorców. Zatrudniajcie poważnych ludzi a nie jakieś dzieciaki podatne na hype bo aż się słabo robi czytając takie brednie.

  15. Na trailerze ten gosc w masce wyglada jak panda

  16. dlatego ja juz powiedzialem ze zawiodlem sie na tej konferencji !.Gry powinny isc droga lepszej fizyki i efektow czasteczkowych jak to pokazali w tym demie Pantha Rei Deep down co uwazam ze to by bylo naprawde cos zeby tak gry wygladaly.Tesselacja i drect 11 moze zdzialac prawdziwe cuda jesli tylko sie odpowiednio wykorzysta.Unreal engine 4 demo i Kizzone nowe to jak dla mnie troche porazka demonstracji efektow specjalnych i gier w przyszlosci.Nie tego oczekiwalem.

  17. oby wreszcie zrobili kampanię Helghastów… Bo stricte amerykańska ISA już mnie naprawdę nudzi.

  18. Moim zdaniem jest to next gen bo gra wygląda wyraźnie lepiej niż jej odpowiedniki na PS3. A , że nie ma tak ogromnego przełomu jak między PS1aPS2 ? No cóż zawsze pierwsze kroki są najbardziej rewolucyjne a z czasem rozwój nieco zwalnia. Dla mnie najważniejsze , że konsola ma 8GB ramu co samo w sobie jest rewolucją bo oznacza to więcej rzeczy na ekranie , większe mapy , więcej wrogów , większą szczegółowość ..

  19. A gameplay ogolnie [beeep] nie urywa ale grafika miazdzy jaja. A dziwne rzeczy to pan panda ten co jest tez w trailerze skrypt przed skokiem na line cholernie widoczny wcisniety nie wiem poco bullet time przed zastrzeleniem goscia ktory czeka sobie kolo samolotu skok z nozem w przeciwnika i rzut w kolege obok zerzniety z far cry 3 to moje zdanie a i dziwne ze bohater jak nigdy nic wstaje bo wybuchu i odrazu strzela ale to juz normalne bo wszczy bohaterwie z codw itp. To wkoncu synowie duke-a

  20. trzeba czekac na fROSTbite3 i Source 2 !.Bo jak narazie to wszystko to jest takie jakie juz czlowiek widzial na PCtach 2 lata temu.

  21. @adam93 – Mam tak samo. Jak usłyszałem, że to Killzone bez numerka to myślałem, że wreszcie wpakują nas w buty Helghan.

  22. Mnie ogólnie też ten gameplay nie zachwycił. Graficznie owszem, wygląda efektownie, ale wcale nie lepiej niż Crysis 3 na mocnym sprzęcie. Sama rozgrywka niczym się nie wyróżnia, ot typowy FPS ze skryptami. Nawet ładne to, można pograć, ale żeby rewolucją to nazywać? Tak samo DriveClub. Kiedy prowadzący powiedział, że to „nie jest zwykły widok z kokpitu, tylko autentyczny fpp z wnętrza auta” spodziewałem się czegoś mocnego. A tu zwykły Gran Turismo z trochę lepszą grafiką. „Wczuwki” nie zauważyłem.

  23. Bardzo ładne, choć nie raz i nie dwa coś na podobnym poziomie widziałem 😉 |Co się tyczy gameplayu, cóż, zgodzę się z przedmówcami. Standard do bólu, niestety.

  24. @R2rCo chcesz nowego w fps’ach zaproponować ? Chyba zbytnio nowych ciekawych rzeczy w strzelance nie da sie wymyslic.

  25. Taaaa… Kolejny standardowy fps, zero innowacji. A co do grafiki, to budynki, pojazdy, ogólnie wszystko pięknie… Ale animacje postaci psują cały efekt, tragiczne (nie wspomnę już o animacji twarzy… meh).

  26. Ciekawe co to za silnik

  27. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 13:15

    @JohnOKA: da się wymyślić jeszcze sporo. Po pierwsze to o czym pisałem, czyli interakcja z otoczeniem. Poza tym to co próbował Far Cry (raz z lepszym raz z gorszym skutkiem) czyli możliwość wyboru stylu gry: od cichego zabójcy po człowieka-demolkę). Do tego mniej skryptów i bardziej rozbudowana mapa niż kolejny tunel. Poza tym ponownie śladem FC3 można dodać trochę elementów rpgowych. Może nie tak znacznie wpływających na rozgrywkę jak perki we wspomnianej produkcji (część z nich była mocno przesadzona),

  28. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 13:18

    ale jakieś parametry regulujące zmęczenie, prędkość poruszania się, kontrolowanie odrzutu czy wreszcie sma precyzja celowania (która powinna być też różna w zależności od poziomu zdrowia i stresu kierowanej postaci), byłyby całkiem miłe. Zmian można wprowadzić jeszcze multum, ale po co skoro konsument i tak kupi kolejną kalkę. tyle że z lepszą grafiką.

  29. Oj, prawda w oczy kole…. Konsole ograniczały i ograniczać będą rozwój gier :/ (przynajmniej graficznie)

  30. Od czasu Killzone 3 nie zmieniło się kompletnie nic prócz grafiki. Póki co „deep down” dużo bardziej mnie zachęciło.

  31. Mam pytanie i proszę o odpowiedz, czy gta5 będzie na ps3/x360 czy na ps4/x720 ?

  32. @kreda|na ps3/xbox 360 a nowych konsolach to nie wiadomo.

  33. @DOSAKUpl |Dzięki

  34. @HarryCallahan Ładnie brzmiące słówka, ale założe się, że to co napisałeś byłoby gówniane, i utrudniałoby tylko rozgrywke, może jeszcze dodajmy umieranie z głodu… no prosze was, odrzut broni? Widzisz jakie tam jets zaawansowanie technologiczne? Nawet twoja propozycja farcrajowego modleu ma 0 % powodzenia ponieważ to bardziej pasuje do gry z otwarytm światem jak wspomniany far cry a nie do liniowej strzelanki.

  35. Jak dla mnie to najładniej wyglądająca gra zaprezentowana na Playstation Meeting i zrobiła na mnie największe wrażenie.

  36. Kązdy narzeka,ale wymyśelnie czegoś innowacyjnego co naprawdę wzbogaciłoby gameplay w shooterze kiedy główna atrackaj shootera jets strzelanie graniczy z cudem, pierdoły pokroju interakcji z otoczeniem to moga być tylko smaczki, a nie tym gra żyje i nie za to zdobywa nagrody i nie o to w grze chodzi.

  37. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 13:53

    @BugenHagenL: umieranie z głodu było już w wielu grach. Nic nowego. Odrzut broni jest w niemal w każdej grze, pisałem o regulowaniu go odpowiednimi statsami. A czy grałoby się do kitu? Nie wiem, bo nie miałem okazji sprawdzić, bombardowany kolejnymi klonami coda. Używanie celownika pod ppm też ktoś kiedyś mógł uznać za dziwactwo. Zmiany o których pisałem to tylko przykład tych najbardziej drastycznych, bo do poprawy/modyfikacji jest znacznie więcej. I oczywiście, jest to kierunek który najłatwiej przyjąć

  38. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 13:55

    w sandboxach. Jednak system zniszczeń otoczenia i wykorzystanie tego w walce spokojnie można zaimplementować nawet w bardziej tunelowych fpsach.

  39. trochę brzydsza od nowego crysisa , jak to ma być ten cały „next gen” to szkoda

  40. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 13:59

    „tylko smaczki”, ” nie o to chodzi w grze” – bo ty tak uważasz? Sorry, ale dla mnie w grze może chodzić o coś zupełnie innego i patrząc na rozwój gatunku od czasów wolfenstaina 3d widzę, że nie jestem odosobniony. Ta gra jest trywialna i tyle. Może ci się podobać, ale autor newsa zachwycający się gameplayem jest po prostu śmieszny, bo czym tu się zachwycać. Wstaw to sobie w pewne ramy czasoprzestrzenne: ta gra jest zapowiedzią next-genowej konsoli, więc wymaga się od niej czegoś wiecej.

  41. HarryCallahan 21 lutego 2013 o 14:06

    Poza tym jak już ktoś wcześniej zauważył niektóre skrypty włączają się tak bezczelnie, że szkoda na to patrzeć. Coś co zachwycała w pierwszym codzie mw już dawno zachwycać przestało. Ta gra w obrębie swojego gatunku może być solidną pozycją, ale niczym więcej. Bez silnika zniszczeń jest też średnim benchmarkiem. Tak więc jako tytuł zapowiadający nową generację konsol nie urzekło mnie to wcale. Watch Dogs (chociaż nie lubię tego typu gier) zrobiło na mnie większe wrażenie.

  42. a właśnie, nie mogę się doczekać watch dogs na PC 😀

  43. Du*y nie urywa. niezla kaszana z ps4. zostane przy ps3 i minimalnie gorszej grafice.

  44. [beeep] i szczęka pozostały na swoim miejscu. Szkoda..

  45. Marzy mi się, żeby Watch Dogs był tym prawdziwie next-genowym tytułem.

  46. nie wierze że są ludzie którzy jeszcze potrafią narzekać na grafike w Killzone na PS4 gdzie Panowie ŻĄDNA dzisiejsza gra nie wygląda tak FENOMENALNIE jak właśnie omawiana gra tutaj… hmm wy chcielibyście grać w FILM??? ta GRAFIKA w ZUPEŁNOŚCI wystarczy! bo lepsza to już chyba tylko Avatar..

  47. Wiadomo że tytuły startowe jeszcze pełni możliwości nie pokażą, dopiero następca tego killzone’a pokaże lepszą grafikę. I mam nadzieję że pokaże coś więcej.

  48. He,he w 18 sekundzie trailera widać kursor myszki 😀

  49. Popatrzcie w czasie naloty na początku gameplay jak rozległ jest horyzon z MASĄ budunków latających tam bolidów JAK TEN WODOSPAD wygląda!! MASE efektów cząsteczkowych odbicia nawte na ścianie w dalszej częsci gamepley gdzie gość schodzi po schodach rzucając granat SPOJRZCIE NA ODBICIA NA TEJ ŚCIANIE.. MASA MASA efektów i miliony detali..a wy narzekać bez podstawnie…eh…

  50. Yyyy i gdzie tu ta „niesamowitość”? Oglądałem inny gameplay? 😀

  51. kuba292 – chciałbyś ale to nie na PC 🙂 GDZIE TY tam kursor widzisz????

  52. PietroPierre 21 lutego 2013 o 14:56

    Jak na razie, to deep down i watch dogs wymiotły inne pokazywane gry. jednak ludzie, pamiętajcie, że to dopiero pierwsze tytuły. Identyczna sytuacja miała miejsce przy pierwszych grach na ps3 – jeden z pierwszych exów (chyba ex), tez coś ze smokami, nie pamiętam za dobrze (gra z dobrym potencjałem, ale niewykorzystanym) wyglądała znacznie lepiej niż tytuły na ps2, ale graficznie nie ma startu do uncharted 2 czy 3.

  53. Jest taki czarny kursor na samym dole. Jak ruszysz myszką to pasek YouTube go zasłoni 🙂 |I tak, wiem, że to nie PC hehe

  54. Daj sobie na Fullscreen i FullHD to łatwiej Ci będzie zobaczyć.

  55. PietroPierre 21 lutego 2013 o 15:01

    wyglądał* |Dlatego mam nadzieję, że z ps4 da sie wycisnąć znacznie, znacznie więcej niż to co zostało pokazane na konferencji, że to dopiero początek, a nie ustalenie dokładnie takiego standardu grafiki i fizyki na następne 8 lat. Chciałbym, aby różnica między pierwszymi grami na next-geny, a tymi wydawanymi później stała przynajmniej na takim poziomie, co przeskok z uncharted 1 na 3

  56. Właśnie Watch Dogs i Deep Down były najefektowniejszymi pokazami i to one pokazały next gen, pierwszy gameplayem, choć stara generacja też dałaby radę, a drugi grafiką.|Co do nowości w FPSach to taka gadka, że nie da się już nic wymyślić zdarzała się w każdej generacji, a zaczęło się od Dooma. I co? BAM! Wychodzi Goldeneye. Mało? BAM! Half-Life, System Shock, No One Lives Forever, Halo, Unreal Tournament, Far Cry, Kroniki Riddicka, ba, nawet pierwsze Modern Warfare.|Można? Można.

  57. Czego się spodziewaliście czegoś takiego? http:www.google.pl/imgres?imgurl=http:c.wrzuta.pl/wi3366/281dac39001c9fcb4631ea2c/jas_fasola_6&imgrefurl=http:czarownica9.wrzuta.pl/obraz/0LYPn7tkI3u/ja_fasola_6_&h=600&w=409&sz=108&tbnid=ExU829qjDCH4TM:&tbnh=116&tbnw=79&zoom=1&usg=__TuSPmJvvua8neye3JvHrRWaV5sA=&docid=YITM1hj8FrqjFM&sa=X&ei=sDgmUZ2OHKao4ASX2oDYCQ&ved=0CDkQ9QEwAg&dur=184 tyle detali? Przyjżyjcie sie na tekstury i mimike! ale wiem to też wam nie odpowiada heh bo za słaba grafa..

  58. Sorrki miało być TO: http:c.wrzuta.pl/wi3366/281dac39001c9fcb4631ea2c/jas_fasola_6|Na taką grafike też będziecie narzekać…

  59. Bugi przy tak fotorealistycznej grafice beda wygladały przekomicznie XD

  60. Jest ładnie, ale nextgenem bym tej gry nie nazwał.

  61. Imho poziom grafiki stoi bardzo wysoko. Ogień to po prostu poezja. Rzekłbym, że Crysis 3 może się bać. Powinien.

  62. Słuchajcie a gdzie tu niby jest ten cały NEXT-GEN…??Grafika, jak z dobrze wypasionego Pc i tyle, zresztą trudno było spodziewać się czegoś innego..na żadnym filmie prezentującym gry, nie widze jakieś przepaści nad tym co jest teraz…Prawda jest taka, że na naprawdę widoczne zmiany w jakości gier przyjdzie nam poczekać jeszcze grube lata..

  63. Tylko dla mnie ta maska wygląda jak morda wkurzonego kota(ew. jakiegoś innego zwierzęcia futerkowego)?

  64. LOL grafikę taką mogli podziwiać już ludzie 2 lata temu na PC. Niestety, nie mówię tu o graczowych PCtach tylko poważnych WORKSTATIONS. ;)Powiem tak, w sprzęcie za 1600zł nie upchniecie sprzętu wartego 16000. Choćby nie wiem jak się Sony starało. Dlatego za 1.5-2 lata PS4 zostanie zmiecione przez byle mid-classowego kompa. Tyle.

  65. Nie chcę wyjść na malkontenta ale nie bardzo mam po czym „zbierać tę szczękę z podłogi”. Grafika fjana ale zupełnie na poziomie obecnych pecetów. Nawet niekoniecznie na tych naj naj najbardziej wypasionych podzespołach – wystarczy że przyzwoitych.|@Ganjalf – dokładnie. Wygląda to na jakieś łasicowate… 🙂 ))

  66. @Ludwess |Faktycznie, my bad. |Co do filmiku: Wygląda jak current gen w którym trochę więcej się dzieje. Zwalam to na bycie tytułem startowym; może za jakiś czas dostaniemy coś ładniejszego.

  67. Co w tym fajnego? Sam gameplay spoko, jak zawsze w killzonie ale podniecanie się grafiką czy efektami z konsoli która ma wyjść za rok (najwcześniej), a która na PCtach dostępna była już od czasu wejścia na rynek pierwszego gtx460 to chyba trochę przesada..

  68. Dziwne ale czy Battlefield 3 nie ma nawet lepszej grafiki i fizyki itp ?.Dziwne ale uwazam ze jedyna gra nie doscgniona graficznie to Battlefield 3 i Uncharted 2 . 3 !.Tylko tyle mam do powiedzenia.Bardziej programisci powinni sie opierac na zaawansowanej fizyce np.Wlosow , ubran i na efektach czasteczkowych ogien,snieg,wybuchy,deszcz !.

  69. Co z tego, że można było taką grafikę zrobić skoro i tak nikt tego nie robił. Killzone to w tej chwili najlepiej wyglądająca gra. Nawet Crysis nie ma takich widoków. Dzięki nowej generacji tak będzie wyglądać każda gra. I dobrze, że nie wykorzystują całej mocy konsoli. Gdyby już teraz wycisnęli co się da znowu byśmy stanęli. Wolę częste małe opady szczęki przez kilka lat niż jeden ogromny a potem nic. I tak jestem oszołomiony tym gameplayem i z ekscytacją myślę o przyszłych latach.

  70. Wszyscy się spuszczali nad Battlefieldem 3, który w sumie nie prześcignął w wyglądzie Crysisa tylko miał sprytny, klimatyczny filter, a teraz kiedy mamy grę, która naprawdę wygląda lepiej to jest narzekanie. Hipokryzja? Założyłbym się, że gdyby Killzone był na PC to pecetowcy by się podniecali jak idioci jakie to pecety są ekstra, a jak to gra na konsole to: „Co to jest? Mój GTX14352456 uciągnąłby lepsza grafę… Chociaż nikt nie robi gier z taką grafą”.

  71. moim zdaniem konsole powinny mieć bardzo dużą moc już teraz nawet wyprzedzajacą dzisiejsze PC bo za 2-3 lata bedą przestarzałe 😀

  72. Matiz815 – No i o to chodzi dobrze prawisz 🙂 gdyby ten killzon pokazany byłby na PC to znaczna większość tutaj ba sie zachwycała i spuszczała że jaka to grafa kosmiczna i wg że konsole to syf.. to poprostu zazdrość pc-ciarzy że znowu inwestują w pc tysiące a i tak konsola ma znaczącą przewaga nad nimi.. TO ICH BOLI i piszą farmazony.|Swoją drogą BF3 wygląda podobnie jak na PC ultra detalach itp sam porównywałem.

  73. mat4176|Przez najbliższe lata nikt nie będzie robił gier, których PS4 nie uciągnie na full detalach. Chyba, że Crytekowi znowu odwali i zrobi w 2014 Crysisa 4 z myślą o konsolach następnej generacji. Ale to by już była parodia.

  74. zaczekajmy na crysisa na next-gena zje tego kilzkonka na śniadanie

  75. Straszne narzekanie tutaj odchodzi, ta grafika naprawdę jest rewelacyjna. Niech jakiś jęczydupa wskaże istniejącą już grę oferującą np. tak dobry krajobraz jak zaprezentowane tu miasto, bądź tak wiarygodny ogień. Jedyne do czego bym się przyczepił to animacja żołnierza schodzącego po schodach

  76. aMermanIshouldTurnToBE 21 lutego 2013 o 17:27

    @MatiZ815|Prawda. Co do BF3 wygląda dla mnie słabo.

  77. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 17:29

    Kiedy w końcu w grach będą porządne efekty niszczenia otoczenia – gnąca się i rozszarpywana od kul blacha, odpadający tynk ze ścian, rozłupujące się cegły i kafle na ścianach (dlaczego umarł pomysł wykorzystany w redfaction?), ścinanie drzew piłą łańcuchową dokładnie w miejscu gdzie przyłożę ostrze, prawdziwie wyglądający deszcz od którego nasiąka otoczenie a nie stające się plastikiem. W battlefieldzie zrobiono bardzo proste modele zniszczeń, wszystko polega na podmianie modeli i dobrze bo tak jest…

  78. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 17:33

    …najtaniej (najszybciej i najłatwiej dla policzenia dla komputera). Silnik Physyx to wg mnie żart, robi niepotrzebnie wiele obliczeń, a i tak efekty wyglądają nierealnie, są ładne, ale nierealne. Przykłada Batman Arkham Asylum po patchu – para/dym reaguje na postać w nią wchodzącą, ale nie przesuwa się to w sposób płynny, tylko przesuwają się modele pary, całe kawałki pary – wygląda to tak jakby ktoś odpychał lewitujące piłki plażowe, odłupujące się od bataranga płytki są super, ale te same płytki na…

  79. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 17:37

    …ścianie już nie reagują w ogóle. Nie można się przyczepić do fizyki tkanin, ale pamiętacie Prince of Persia Warriorr Within jak kotary w przejściach reagowały na księcia i do tego można było je ciąć na paski bez Physyx! Natomiast rzucanie particlami typu odłamki jest tak proste, że można je zrobić w ZDoomie! Bez problemu można zrobić odłamki które mają tylko masę i rozmiar i przepięknie reagują na eksplozje np. rakiety. Inna sprawa to fizyka cieczy np. w borderlands 2, chociaż póki co wygląda to jak żel.

  80. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 17:38

    Ale robi wrażenie. Ok sorki za offtop 🙂

  81. Jak już napisałem poprzednio. Sprzęt za 1600zł (cena wyjściowa PS4 w Anglii chociażby) nie może mieć podzespołów za 12 tyś w środku. Jeśli myślicie inaczej, idźcie do psychiatry 😉 .Battlefield 3 wyglądał OK, ale nie była to najładniejsza gra na PC. Widzieliście rodzimego Wiedźmina 2 na maksymalnych detalach? Tam można szczękę zbierać. A to tylko DX10… ;)Borderlands 2 na max też daję rade, chociaż to Cell-shading, Far Cry 3 i jego rozległe tereny… Itd. ;)A reszcie polecam Atari vs Commodore. 😉

  82. Rewelacji to ja tutaj nie widze. Poziom niektórych dem technologicznych dla PC. Ale to dopiero początki na pewno czekają nas wspaniałe i w końcu nowo oprawione gierki na PC i konsole, a waszych sporów to nie rozumiem.

  83. @DoomMarine95 – nie zrobią bo po wykonaniu tych wszystkich obliczeń fizycznych z potęgi takiego PS4 nic by nie zostało na resztę gry. 😉

  84. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 17:50

    @konku – osobiście ciekawią mnie efekty zniszczenia otoczenia w unreal 4, widziałem techdemo jak goście z epica chodzili po nieoteksturowanych pomieszczeniach i niszczyli ściany, kolumny i sufity bronią z unreal tournament 3 – wyglądało to ciekawie, nie rozpadało się to jak klocki (jak w benchmarku catzilla), ale rozłupywało na kawałki, a przy uderzeniu w podłoże rozpadało na jeszcze mniejsze. Akurat efekt rozpadania się jest łatwy do zrobienia (koszt to tylko dynamiczne oświetlenie wielu elementów)…

  85. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 17:54

    … bo podejrzewam, że jest to zrobione na podmianie modeli, duży dotyka podłoża i nagle znika i pojawia się grupa innych obiektów w tym samym miejscu, na tej zasadzie działa model zniszczeń w battlefieldzie (ładnie i tanio, może nie realistycznie, ale podnosi gameplay, a to najważniejsze dla mnie). Jeżeli jednak jest taka technologia, która rozbija model na mniejsze w czasie rzeczywistym, wtedy wszystkie obecne karty graficzne i procesory nie będą dawały sobie rady z obliczeniem tego na dużą skalę.

  86. To.robi.CHOLERNE.wrażenie. Trzeba pamiętać, że to właśnie pierwsze tytuły. Ile razy mówiono, że jakaś gra wyciska ostatnie poty, a przyszedł taki Crysis 2, Killzone 3, Battlefield 3, teraz będzie Crysis 3.

  87. DoomMarine95 21 lutego 2013 o 18:01

    @k4cz0r -wrażenie robi na mnie deep down o ile tak faktycznie będzie wyglądała gra, to co mamy tutaj przypomina Crysis 2/Battlefield 3. Spójrz na tę plamy krwi po ciosie nożem, nic specjalnego jak w Crysis 2/3. Ogólnie obraz i jakość otoczenia oczywiście, że robi wrażenie, ale taki powinien być standard, film nie powala technologią.

  88. @DoomMarine95 – już na UE3 była możliwość destrukcji otoczenia w czasie rzeczywistym. już po 15 minutach roboty dało się zbudować ścianę, która mogłaby się całkowicie rozkruszyć. Na Unrealu nie działa do końca tak jak mówisz, bo rzecz jest w tym, że przedmioty ulegające destrukcji nie są typowym obiektem, tylko własnoręcznie zbudowanym obiektem z własnoręcznie dodanym podziałem, w których miejscach ma się oddzielać od reszty. Sądzę że na UE4 sądzę, że ta opcja zyskała wiele ułatwień i usprawnień.

  89. Ja nie widzę w tym gameplayu nic niesamowitego, ot normalna strzelanka a grafika jak grafika. Dużo większe wrażenie robi watch dogs niż to , a trailery czy gameplaye nowych gier oglądam cały czas. A propo najnowszą grę w jaką gram to diablo 3 a takto nie gram w nowe gry dlatego pisze ten post, a nie wiem czym się tak wszyscy zachwycają.

  90. Gra prezentuje świetną grafikę (w skali CDA – oczywiście 10), ale jako że aż 8 lat minęło od poprzedniej generacji konsol, szczęce trochę jeszcze brakuje do dotknięcia ziemi.

  91. 4:35 o jakie fajne rośki

  92. Jeśli to całe modne ostatnio next gen, ma skupiać się tylko i wyłącznie na grafice, to ja dziękuje – postoje Liczyłem na jakiś progres np w programowaniu AI, a nie pokaz kolejnej warstwy skryptów, i super uber hiper grafiki. A co do zniszczeń – to jakoś w Red faction guerilla posiada dynamiczny system niszczenia otoczenia, mało tego posiada je gra z 2004 roku a mianowicie Soldiers heroes of WWII, a frostbite posiada jedynie zestaw nowych modeli do każdego obiektu który jest wg twórców – 'zniszczalny’.

  93. Potemps – a co Ty chcesz ot DEMONSTRANCJI? to jest zaledwie moge sie założyć Początek kodu tej gry więc do premiery DUŻO sie zmieni i ulegnie drastycznej nawet poprawie! animacja,fizyka i interakcja z otoczeniem napewno DUŻO jeszcze zyska.

  94. Nie chodzi mi konkretnie o demonstracje, a o to co właściwie pokaże z czasem ta tzw nowa generacja, czy otworzy drzwi do nowych możliwości w grach, bo przecież poza samą grafiką – gry składają się z szeregu innych rzeczy, mnie osobiście najbardziej ciekawi AI – czy nastąpi w tej kwestii jakiś postęp. Szczerze powiedziawszy zawsze mnie to ciekawiło, może dlatego że jestem fanem starego OFP i tak bardzo zawiodłem się pod względem AI na Armie… Cóż czas pokażę 🙂

  95. Czy tylko mnie ten gość w masce przypomina wściekłego wiewióra ?

  96. AlojzyPachucy 22 lutego 2013 o 13:20

    NO NO grafika zupełnie jak na PC.

  97. Potemps, AlojzyApchucy – Dokładnie to samo pomyślałem. Dla mnie w ogóle strzelanie na konsolach to jak granie w NFS’a przy pomocy myszki. Bezsensowne, głupie i mijające się z celem (Kto pamięta autoaima dla konsolowców w Halo 3 podczas grania przeciwko PC’towym graczom?). Grafika prawie jak w Crysisie, lecz faktem jest, że na pewno da się coś więcej z tego sprzętu wyciągnąć. Przyznam, że osobiście oczekiwałem więcej. (Watch Dogs zostaje na miejscu 1)

  98. @Frederick – a dla mnie pad jest lepszy od myszki w strzelankach, choć bez bicia przyznam, że zanim nie grałem w Halo Reach też gadałem tak jak Ty

  99. @OskiOski|http:4.bp.blogspot.com/-0Hts-LyiwQc/T0jFPpjis_I/AAAAAAAAB9s/n8nGtAxXH0M/s1600/rage_comics_omg_face_raisins_face_ikona.jpg|Lol to możliwe? Ja mam xboxa360 oraz PC i nie mogę pojąć jak można preferować pada. No ale okej to twoja opinia.|@News|Jakoś specjalnie mnie nie miażdży. Grafika jest ładna i tyle, a gameplay widziałem już chyba z tysiąc razy.

  100. Mam nadzieję że będą też Helghanie w klasycznych strojach i maskach. Co do gry na padzie – ja się w parę dni przyzwyczaiłem.Innej możliwości nie ma, i należy pamiętać że inni też na takim samym padzie grają więc szanse są idealnie równe i liczą się tylko umiejętności. Wiadomo że ktoś z myszką wygrywałby na 100 %, ale na konsolach nie gra się na myszce. I tyle.

  101. Grafika ładna, ale na pewno nie lepsza niż w nowym Crysisie, ale do premiery pewnie ulegnie poprawie. Gameplay trochę suchy szczerze powiedziawszy. Słyszałem, że Killzone to fps dynamiczny, a tutaj widzę mozolne chowanie się za osłonami, nie mówiąc o ślimaczym refleksie gracza. Brak soczystości.

  102. @MeSSer|To mało wiesz, na PS3 jest już spora baza graczy korzystająca z pseudo-myszek, a już nie mówiąc o bazie z RF 😉

  103. Na mnie jakoś specjalnego wrażenia nie zrobiło. Drętwe animacje (co oni tylko kolana mają w nogach?) Nudny gameplay, ciemne AI przeciwników dalej mnogość przesadzonych rozmyć, choć na pewno jest lepiej niż na ps3. Ogólnie z tego co na razie widziałem, to Nextgen to currentgen z nieco ładniejszą oprawą graficzną. Czekam na dalszy ciąg tej „rewolucji”

  104. Zaraz po ocknieciu sie ludziki biegajace w tle znikaja zanim dobiegna za ekran 😀

  105. Grafika nie powala na kolana, cudów nie ma. Reklama nowego Crysisa bardzo pasuje do sytuacji z ps4 „Nie czekaj na nowe PlayStation, nową generację masz już dzisiaj” czy coś takiego.

  106. @Frederick Z AK47 z przysiadu zza osłony do nieruchomego celu stojącego oddalonego o 100 metrów nie masz pewności czy trafisz po zgraniu muszki ze szczerbinką (pojedynczym) a co dopiero idąc i jeszcze serią. Ehhh… nic dziwnego że później mięso armatnie pcha się do wojska jak nagra się w takie badziewie (pod względem realizmu). Także pod względem wygody, to tak lepiej grać na myszce ale pod względem realizmu to na padzie. Z tym że wtedy już nie będzie z ciebie taki commando i okaże się że gra jest do d…

  107. Zaraz ktoś wymyśli celownik sterowany wrokiem gdzie przeciwnik ginie po spojrzeniu na niego i wtedy będą ludzie pisać że jak to mogli kiedyś celować jakąś myszką. Oczywiście karabinów takich w przyszłości nie będzie ale za to jak wygodnie się „gra” 🙂

  108. @donpepe359 A to nie przypadkiem ten Crytek co obniżył detale aby sprzedać Crysis 2 na konsole, bo na PC się nie sprzedawał za bardzo, bo nikt nie miał sprzętu żeby w to grać i większość używała tego jako benchmarka 🙂 Na standardy konsolowe Crysis 2 sprzedał się bardzo słabo i chyba mi nie powiesz że sprzedał by się lepiej gdyby zapakowano go w ładniejsze opakowanie? Taki rewolucyjny Crysis tylko 650 tysięcy sprzedanych pudełek a taki nierewolucyjny Killzone 2,5 mln a Halo do 10mln na 1 część.

  109. Konsole zawsze będą gniotem spowalniającym rozwój grafiki i gier.

  110. @Selekt – sprawdź systemy celownicze i śledzenia celów w Apache AH-64D Longbow. Coś cię może zaskoczyć. 🙂

  111. Bieda z nędzą, trzy lata temu gry na piecu lepiej wyglądały np Fear 2 Origin. Poza tym mówiłem już że nowa generacja konsol to na starcie będzie przestarzała, Nikt nie kupi konsoli za 5000 zł, a tyle by musiała kosztować by dorównać współczesnym pecetom. Na tym filmiku widzę zero innowacyjności, brak jakiejkolwiek AI, od cholery tych durnych blurów i filtrów i to drętwe celowanie na padzie. Lepiej by Sony jakiegoś next gen Tekkena czy Toshidena pokazała:) Także pecetowcy dalej mogą spać spokojnie:)

  112. Żadna rewelacja. Trochę lepszy dym, trochę lepszy ogień, jakieś błyski, rozmycia i tyle, A gameplay słaby. Nic czego byśmy nie widzieli tylko trochę ładniejsze.

  113. Gra nie wygląda lepiej niż BF3 i będzie sztampowym FPS’em. Skąd to wiem ??? Battlefield 3 mam na komputerze i na ustawieniach extra wygląda z 2x lepiej niż to. A jeżeli chodzi o sztampowość tego tytułu , ukazuje się w 3. rzeczach które są praktycznie w każdym FPS’sie. Pierwsza to runda „chodzona” w której tylko praktycznie chodzimy za jakimś gościem &092; naszym przełorzonym &092; kimś innym (skreśl dwa). Druga to zwrot akcji a trzecią jest nagłe znalezienie noże przez bohatera i obrona przed napastnikami…

  114. … Spotkałem się z tym w BF3 , Dishonored , CoD’ach i w serii killzone. Nie mamy czego się spodziawać czegoś super epickiego i niesztampowego.

Dodaj komentarz