
GRID 2: Walentynkowy trailer to za mało? Proszę bardzo ? 40 minut gameplayu! [WIDEO]
![GRID 2: Walentynkowy trailer to za mało? Proszę bardzo ? 40 minut gameplayu! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/dafbbb25-f01a-4c29-8d65-53ff3970c4ac.jpeg)
Wczorajszy walentynkowy zwiastun GRID-a 2 był niezły, ale trochę za krótki — i tak naprawdę pokazywał niewiele z właściwej rozgrywki. Jeśli tak jak i ja czujecie niedosyt, teraz powinniście być bardziej niż zadowoleni. Codemasters przeprowadziło w internecie na żywo prezentację gry, a jej zapis (pond 40 minut gameplayu!) trafił na YouTube'a.
W trakcie pokazu zaprezentowano trzy trasy, które widzieliśmy na wczorajszym zwiastunie — w Barcelonie, Chicago i na australijskim torze Red Bull Racing, a wszystko okraszone zostało komentarzami developerów. Oto 40 minut z GRID-a 2 (właściwa demonstracja rozpoczyna się w 3:53 min.):

Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “GRID 2: Walentynkowy trailer to za mało? Proszę bardzo ? 40 minut gameplayu! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
to wyglada jak grid 1 tylko inna mapka
Na tym gameplay’u model prowadzenia wydaje się bardzo dziwny, wręcz przeciętny.
„australijskim”? Austriackim chyba. 🙂
Kubasolo nie da się „poczuć” modelu jazdy oglądając gameplay, jak ktoś grał w 1 część to widać podobieństwo w fizyce na zakrętach i nie tylko, więć jeśli naprawdę będzie odświeżona jedynka z nowymi torami to super, kupuje w ciemno!
Graficznie prezentuje się lepiej niż część pierwsza, ale na prawdę razi mnie to, że nawet samochody torowe zarzuca na każdym zakręcie. Chyba nie da się przejechać jakiegokolwiek zakrętu bez chociaż lekkiego uślizgu. Jeszcze ponad 3 miesiące do premiery, mam nadzieję, że naprawią sterowanie (chociaż może na kierownicy będzie inaczej, bo podejrzewam, że na gameplay’u korzystano z pada) i zmieni się interfejs w trakcie jazdy (już nawet Need for Speedy mają bardziej zaawansowany prędkościomierz….)
@richter5|Ja myślę że kolega na filmiku próbuje driftować, ale mu to nie wychodzi.
@Okuru Już w pierwszym gameplay’u pokazanym parę miesięcy temu twórcy z Codies mówili o tym, że sterowanie NASTAWIONE JEST właśnie na takie „ślizganie się”, co niby ma poprawić dynamikę jazdy.
Niestety gra wygląda bardziej arcadowo, a grafika praktycznie taka sama jak w części pierwszej. Póki co nienajlepsze wrażenie, słabe oddanie prędkości jazdy.
Te małe bolidy spoko, ale normalne samochody już średnio. Mimo wszystko wygląda to jednak na dość solidne wyścigi. Wkurza mnie tylko ten uskok kamery po wyjściu z zakrętu który był też w poprzedniej części. Ale ogólnie prezentuje sie całkiem całkiem.
Paskudne spadki frame rate 🙁
Jeśli chodzi Wam o tor „Red Bull Ring” to zmieńcie australijskim na AUSTRIACKIM. |A jeśli to jakiś inny to sorry za zawracanie gitary 😉
Ale wyraźnie słychać „Red Bull Ring” w komentarzu.|Sorry, za szybko zatwierdziłem poprzedniego posta 😛
Nie wiecie przypadkiem czy będą drifty ?|:D
Tak dla wszystkich. GRID 2 nie będzie taki jak poprzednia część z tego względu ze będzie zręcznościowy model jazdy. Ślizganie owszem wielkie. Brak kokpitu dzięki czemu ta gra sie nie sprzeda. W 1 były asysty jazdy tutaj to będzie wyglądać jak choćby w NFS Undercover – jeśli ktoś w to grał, albo jak w DIRT’cie. Miałem wielkie nadzieje co do tej gry ze bedzie wypasiona ze model jazdy bedzie lepszy a tu widać ze szykuje sie wyścigówka dla 10 latków mało grzebania i proste jeżdżenie. Sory Code nie kupie Cie
jeszcze jedno do tej gry mały cytat : „I’ve got that summertime, summertime sadness|S-s-summertime, summertime sadness|Got that summertime, summertime sadness|Oh, oh, ohI think I’ll miss you forever|Like the stars miss the sun in the morning sky|Later’s better than never”
Gra dobra…do cybermychy.
Takie akcje jak w ostatnim wyścigu w pierwszym Gridzie dawno już skończyły by się wypadnięciem z toru. Więc jak dla mnie nie wygląda to najlepiej.
No jednak Austriacki… australijski… ehh…Red Bull Ring, kiedyś A1 ring oraz… Ostereichring ;] Australijski… c’mon… Piotrek… are you fucking kidding?Zresztą… na samym filmie w 11:44… „This is Red Bull Ring… placed in Austria”.
Wielka porażka. Gra jest pozbawiona widoku z kokpitu a dobre kierownice są drogie (nawet prawie nie ma kierownic ze sprzęgłem). Wyścigówki codemaster’a idą na jakieś nowe pokolenie. Prymitywny DiRT Showdown to boję się pomyśleć co będzie następne.
Już się rzygać chce od tego gadania. Nie ma widoku z kokpitu, brak dobrych kierownic. Sranie w banię. Sam nie używam tego widoku i nie będę go używał ponieważ jest niepotrzebny. Koniec kropka. Wiecie gdzie jest najlepszy widok z kokpitu i najlepszy model jazdy? W normalnym samochodzie osobowym/sportowym/gokarcie itd. A dlaczego kokpitówka w grach jest taka bezsensowna? Profesjonalny/zwykły kierowca podczas prowadzenia samochodu porusza głowa w różnych kierunkach, spogląda na lusterka, w różnoraki sposób…
… trzyma kierownicę lub lewarek zmiany biegów i tak można jeszcze długo wyliczać. A w gierce co, połknięty kij, gips na karku, łokciach i nadgarstkach-żałosny widok. I teraz uwaga! Gdybym był teraz takim twórcą z Codies, gdybym usłyszał te wszystkie jęczenia ludzi i nadal chciał zrobić bombę kalibru jedynki to(niestety) musiałbym rozpocząć dodatkowe prace nad widokiem z kokpitu. I musiałbym to zrobić nad wyraz dobrze. Bo jeśli chcemy zrobić gierkę wybitną to musimy zadowolić także te 5% graczy.
Niby nikt nie używa kokpitów w wyścigówkach. Nie wiem czy to prawda, ale osobiście zależy to od gry.|Np w grach jak NFS nie potrzebne, ale jak grałem w GRID’a 1 bo lubiałem pierwszą osobe ze względu na realistyke. Tak jakby z trzeciej osoby to wyglądało jak typowa gra zręcznościowo wyścigowa, a w gridzie człowiek się czuł jak prawdziwy kierowca.
Problem z kamerami z kokpitu jest taki, że często ograniczają pole widzenia i ciężko jest w nich przewidzieć np. jak dużo mamy miejsca na samochód. Choć są tytuły które gram tylko z kokpity np.: F1 – inaczej sobie tego nie wyobrażam, NFS shift obydwa – już w pierwszym kamerka była całkiem niezła ale w drugim jak zrobili obracanie głowy przy wchodzeniu w zakręty to widok ten stał się (w mojej ocenie) genialny. W shifcie łatwiej jest wejść w zakręt i kierowca przestał być taki sztywny. Na początku trzeba …
…było się do tego przyzwyczaić ale bardzo mi się to spodobało.