
Wasteland 2: Na to czekaliśmy ? kilkanaście minut czystego gameplayu! [WIDEO]
![Wasteland 2: Na to czekaliśmy ? kilkanaście minut czystego gameplayu! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7cb793df-9da6-483c-872d-aede2610e127.jpeg)
Udostępniony materiał trwa ponad 17 minut. Podobne demonstracje są zazwyczaj pokazywane tylko prasie, ale jako że nad developerami nie czuwa żaden wydawca, mogli sobie pozwolić na zaprezentowanie gry w pierwszej kolejności graczom.
Dostępny poniżej film jest zapisem z rozgrywki nagranym przez Chrisa Keenana, producenta Wasteland 2, który również komentuje, to co widzimy na ekranie. Jedynymi elementami nie pochodzącymi bezpośrednio z gry są mini-mapa i dźwięk, które zostały dodane później. Twórcy zaznaczają jednak, że wszystkie odgłosy, które można usłyszeć na materiale (i o wiele więcej), pojawią się w produkcji.
Film zaczyna się krótkim wprowadzeniem w postaci kilku audycji radiowych z nadawanych przez kulty i organizacje z oryginału. Reszta to już czysty gameplay — Keenan pokazuje m.in. system walki i umiejętności, interfejs oraz dialogi.
No to nie przedłużając — miłego seansu:

Czytaj dalej
44 odpowiedzi do “Wasteland 2: Na to czekaliśmy ? kilkanaście minut czystego gameplayu! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda świetnie ale niestety nie lubię takiego rodzaju gier. A szkoda klimat, grafika, dźwięk(zwłaszcza radio) ten klimat 🙂
Na pierwszy rzut oka wygląda to miodnie : )
Nie grałem w pierwszego Wastelands’a, ale gameplay skojarzył mi się z pierwszymi Fallout’ami 🙂 Jedynie do czego mogę się trochę przyczepić to jest to system dialogów, ale i tak to jedna z moich najbardziej oczekiwanych gier.
Aż przypomina mi się Fallout jedynka..
No w końcu coś… Byle do jesieni. Wygląda dokładnie tak, jak sobie wyobrażałem, kiedy to zapowiedzieli. Najfajniejsze jest to, że wiedzą ile mają kasy, na co ich stać, nie muszą się bardzo martwić sprzedażą.
Wszystko pięknie, tylko dialogi kiepsko wyglądają. Jedyne, co grający tu wybiera, to ogólnikowo temat, resztę opowiada NPC. Trochę szkoda, liczyłem na bardziej rozbudowane rozmowy. Ale poza tym – wszystko wygląda bardzo dobrze.
O podobieństwie do Fallouta już kilka osób pisało, a ja widzę tu podobieństwo do Gorky 17 ^^ Zapowiada się interesująco 😉
Uch, w jedynce nie było żadnych audycji radiowych. Ta gra powstała w ’88 przecież. To co jest we wstępie zostało ewidentnie stworzone na potrzeby dwójki. Co do gameplaya, mnie się jak najbardziej podobał, jedyne, co mnie trochę zdziwiło, to łatwość dostępu do sprzętu – pierwsza misja i już AK97. Reszta super, choć trochę mi będzie brakować tego głupkowatego klimatu jedynki.
No przecież wiadomo dlaczego gra podobna do Fallouta. „Brian Fargo was the founder of Interplay and was the head of the company when Fallout, Fallout 2 and Fallout Tactics were developed and published. While he did not work directly on any of the Fallout games, Fargo did work on Fallout’s predecessor – Wasteland and intros of all three of the aforementioned Fallout games include the words „Brian Fargo presents”. „
Mi osobiście gameplay skojarzył się także z Falloutem ale tactics… Tamta oprawa bardziej mi pasowała no i walka mi się wydaje mało skomplikowana póki co ale pożyjemy zobaczymy 🙂
Cholera! Rzucam pieniądze w monitor i się nic nie dzieje 🙁 |To jest Fallout 3.
Mam podobne wrażenie co Amigos. Oby to była drużyna stworzona i wyekwipowana na potrzeby gameplayu, a w samej grze o lepszy sprzęt trzeba się trochę postarać. W jedynce to własnie początkowe etapy, w których bohaterowie biegali z badziewnymi rewolwerami i samopalami wydawały mi sie najbardziej klimatyczne.
Nie przejmowałbym się zbytnio faktem, że zaraz na początku rozgrywki z miejsca będziemy mieć dostęp do porządnego sprzętu bo: po pierwsze – ten gameplay to zwykła wczesna „pokazówka” gry, a po drugie – nigdzie nie jest tu powiedziane na jakim dokładnie etapie gry toczy się pokazana rozgrywka (więc nie wiem czemu zakładacie, że to sam początek).
A co do samej gry – wygląda to niesamowicie miodnie od początku do końca tylko system dialogów mocno rozczarowuje… wybieranie kluczowych słów zamiast zwyczajnych opcji dialogowych to nie jest coś czego oczekiwałem po „oldskulowym, hardkorowym erpegie”, w mojej opinii taki model dialogów kompletnie zabiera odczucie rolplejowania postacią i mam nadzieję, że ostatecznie zostanie to przekształcone na coś normalnego.
To już tak popularne dzisiaj kółko dialogowe sprawdza się lepiej, mimo tego, że nie mam pewności co moja postać powie, ale przynajmniej po wyborze opcji wyrzuca z siebie jakąś konkretną wypowiedź, a tu? Klikam „help” na ekranie dialogu pojawia się „Peyton: Help.” po czym NPC wtóruje rozbudowaną odpowiedzią… wygląda to zwyczajnie idiotycznie.
Bardzo ciekawa informacja. Ciekaw tylko jestem, czy gierka będzie bardziej przypominać Fallout czy raczej Fallout Tactics. Osobiście mam nadzieję, że to pierwsze.
Jest moc, to jest wersja pre alpha więc dialogi mogą nie być dopracowane. Czekałem na taką grę kontynuacje fallout:tactics i taka będzie.
@JCraft: bo prowadzący powiedział przy rozmowie z npc, że „właśnie dostaliśmy od niej pierwszego questa”. Poza tym, 'Agricultural Centre’ był jedną z pierwszych miejscówek w jedynce, choć to akurat nie musi o niczym świadczyć. Co do dialogów, to się zgodzę, osobiście wolałbym, by były jak w Falloutach, a nie jak w pierwowzorze sprzed 2,5 dekady. Dobrze, że nie trzeba wszystkiego z klawiatury wklepywać.
@Amigos – hmm jak dla mnie bardziej tu chodziło o pierwszy quest, ale w tej konkretnej lokacji, a nie jako ogólnie pierwszy w grze… cóż, poczekamy zobaczymy, ale jeśli faktycznie jest to początek gry to podejrzewam, że i tak takiego sprzętu zaraz na starcie nie dostaniemy, ewentualnie z jakiegoś powodu stracimy go pod koniec etapu. W każdym razie gra niesamowicie mi się podoba – tylko ten system dialogowy wymienić i będzie czysty miód 🙂
za.j.ebioza !
W końcu 🙂
i nie zepsujta casualostwem
Nareszcie jakieś wieści o tej grze ! Rozgrywka taka jak lubie, połączenie trzech pierwszych części Fallout ! Już nie mogę się doczekać aż wyjdzie 😛
To jest wersja pre-alpha a niektórzy się już questów czepiają. Gra będzie miała podobną mechanikę questów co fallout:brotherhood
Ile ja bym dał za taką grę w uniwersum Fallouta… zamiast tego musimy się zadowolić ochłapami Bethesdy. :/
Jest taka gra w uniwersum Fallouta:) nazywa sie Fallout: Brotherhood of steel i z tego co widze to wiele mechanizmów gry wzieli właśnie z tamtąd za co wielki +. Nawet ogrodzenia wyglądaja podobnie co w wyżej wymienionej części Fallouta;]
Trochę mnie dziwią te wszystkie kałasze w grze rozgrywającej się na terenie Arizony…. nie wydaje wam się, że oni tam powinni korzystać z amerykańskiej myśli technicznej? Wiem, że w radiu słyszeliśmy ruskich, ale to tym bardziej Amerykanin próbowałby korzystać z amerykańskiego arsenału, brzydząc się bronią wroga.
Oprawa artystyczna jest przepiękna w tej grze. Diablo 3 mimo swojej komiksowej grafiki też miał w 1 akcie wspaniałe lokacje i oprawę artystyczną. Gra straszliwie przypomina Fallouta 1 i 2. Nawet interfejs nieco podobnie wygląda. Jedyne co mi się nie podoba, to turowa walka. Nie znoszę turowej walki, a Fallouty były jedynym wyjątkiem. Nie wiem czy tutaj bym to zdzierżył.
Z drugiej zaś strony myślę, że gra się sama obroni. Naprawdę dobrze się zapowiada. Ciekawe czy ten concept art pod koniec filmiku będzie prawdziwą lokacją. Takie ruiny miasta gdzie budynki są mocno porośnięte roślinnością wyglądałoby super. W Crysis 3 wygląda to bardzo fajnie. Ostatnią rzeczą jest to, że Kickstarter pokazuje prawdziwy potencjał twórców jeśli chodzi o oryginalność produktów. Mimo niewielkich nakładów finansowych pomysły na wiele gier są naprawdę ciekawe.
KoweK – czy ktoś Cię zmusza do 'zadowalania się ochłapami’? Czy to swoisty rodzaj masochizmu growego?…jest na to rozwiązanie – nie zagraj i nie jęcz.
Ileż miodu w tej grze jest, a to przeca tylko gameplay, nie mogę się doczekać 😀 jedyny must have w 2013 roku ale za to jaki 🙂 .
@KoweK|Kolejny z cyklu „Jestem hartkorem ńe gram w nowe gry bo som zue” – jak oczekujesz po tych grach czegoś co było kiedyś to się zawiedziesz, ja podszedłem do nowego Fallouta zupełnie inaczej i bawiłem się tak samo dobrze jak przy starym. Traktujecie gry zbyt filozoficznie, to tylko rozrywka.
Diabolos, ohohoho, jak będę chciał to będę grał nawet w gówniane gry. Tzn. duże nadzieje miałem co do F3, ukończyłem go i byłem zawiedzony… dlatego napisałem, że musiałem się zadowolić ochłapami. Oczywiście co innego nastepna część, która nie jest od Bethesdy. Może to nie to samo, ale bynajmniej nie jest profanacją.
*Nie to samo czego oczekiwałem. 😉
Mother of fallout! 😎
strasznie to wyglada !.Nie podoba mi sie !.Nie tego oczekiwalem !.Fallout 1 , 2 i tactics to poprostu klasyki 2D recznie rysowane tla cos pieknego.3D niszczy cala gra a przedewszystkim klimat.
@maskor84|Nie wiem w jakiego fallouta ty grałeś, ale ten uznawany za kultowy miał prerenderowaną grafikę 3D, a nie ręcznie rysowaną.
@KoweK: „Ile ja bym dał za taką grę w uniwersum Fallouta”|Ale zdajesz sobie sprawę, że pierwszy Fallout to w zasadzie Wastland 2? Interplay nie było w stanie uzyskać praw do Wastelanda więc stworzyli własną markę.
Podsumuję dyskusję w ten sposób – Inexile – shut up and take my money !!!!
„Sorry|This video does not exist.”|:(
To sobie obejrzeliśmy 🙂 .P.S. Na Gametrailers.com jest kopia. Miłego oglądania.
O ile nie nie zostanie wydany w pudełku, Wasteland 2 będzie grą z którą prawdopodobnie stracę dziewictwo korzystając z dystrybucji cyfrowej:)
szczerze jak na fallouta to cos ponure, no i dziwnie to wyglada…:( szkoda bo liczylem na silnik f2 i te same barwy oraz klimat tego fallouta.. wiem ze to niby bardzo mocno powiazane ale patrzac na gameplay to dosyc umowne! ze oni nie moga sie dogadac z bethesda zeby im ustapili prawa do falloutow ale w stylu, silniku i kontynuacji 1 i 2 fallout, a bethesda by sobie uzupelniala to swoimi pelnymi 3d tez kozackimi czesciami w innych nie tak odleglych czasach, jednym zdaniem marzenia nie do spelnienia;d
i tak jak wiekszosc twierdzi ze to duchowy nastepca czy prawie to samo, tak ja uwazam ze to zupelnie inne uniwersum i postacie ktore trzeba bedzie pewnie na nowo poznac, a nie taki np jezus mordino legendarny;d