
Elemental: Fallen Enchantress ? Legendary Heroes: Samodzielny dodatek z wieloma zmianami

Największe modyfikacje zajdą w systemie czempionów, czyli tutejszy odpowiednik bohaterów. Do tej pory pojawiali się ono losowo na mapie — gdy gracz ich znalazł, mógł ich zrekrutować. W Legendary Heroes developerzy postanowili zrezygnować z poprzedniego mechanizmu. Teraz nie będziemy szukali czempionów, a czekali aż oni sami przyjdą do nas.
Aby wojownicy zapukali do naszych bram, musimy posiadać wysoką liczbę punktów Fame. Tę zgromadzimy budując nowe budynki, dokonując odkryć naukowych i wykonując questy. Gdy ilość „sławy” będzie wystarczająca, będziemy mogli wybrać jednego spośród dwóch proponowanych czempionów.
To nie wszystkie nowości związane z wojownikami. Każdego będzie można rozwijać, dobierając mu na każdym nowym poziomie doświadczenia określone cechy i umiejętności. Pojawią się też nowe zaklęcia i zdolności.
Największą zmianą będzie chyba jednak opcja rekrutacji „nieludzi”. Czempionami będą mogli być nie tylko przedstawiciele homo sapiens, ale także np. ogry. Dodatkowo wojownicy innych ras mają dysponować określonymi zaletami i wadami — wspomniany ogr będzie miał więcej punktów życia, ale nie będzie mógł założyć zbroi. I jeszcze jedno — „nieludzie” dostępni będą też w podstawce.
Co jeszcze pojawi się w rozszerzeniu? Wszystkie bronie i frakcje dysponować mają po jednej umiejętności specjalnej. To oznacza, że nawet najsłabszy czempion w razie potrzeby będzie mógł skorzystać z dwóch zdolności. Nie zabraknie też nowych typów przeciwników: banshee (nieczuła na ataki bronią fizyczną) i garagox (z każdym zadanym ciosem odrzuca wroga do tyłu).
Legendary Heroes ukaże się w kwietniu, miesiąc wcześniej — w marcu — rozpocznie się beta rozszerzenia. Dodatek dostępny będzie za darmo dla osób, które kupiły Elemental: War of Magic przed 31 października 2010 roku. Pozostali muszą zapłacić 19,99 dolarów (posiadacze podstawki) lub 39,99 dolarów (nowi gracze).

Czytaj dalej
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.