
Epic Mickey 2: Siła Dwóch ? Kreskówka bez happy endu. Junction Point zamknięte

Decyzja Disneya nie dziwi — o ile pierwsza część Epic Mickey (wydana tylko na Wii) była udaną produkcją, która w ciągu dwóch pierwszych miesięcy sprzedała się w liczbie 1,3 miliona egzemplarzy, o tyle niedawny sequel był po prostu kiepską grą. Jej jakość szła w parze z sukcesem komercyjnym — a raczej jego brakiem. „Dwójka” w ciągu ośmiu tygodni znalazła bowiem tylko 270 tysięcy nabywców. I to łącznie na czterech platformach sprzętowych. Przeprowadzający proces restrukturyzacji swoich studiów Disney nie mógł więc podjąć innej decyzji i zamknął Junction Point.
O możliwym końcu firmy Warrena Spectora plotkowano już od kilku dni — ponoć po wydaniu Epic Mickey 2: Siła Dwóch pracownicy studia zostali wysłani na ciągle przedłużany urlop. Dzisiaj potwierdzono w końcu, że Junction Point zostało zamknięte. W oficjalnym oświadczeniu przesłanym przez przedstawicieli Disneya serwisowi Gamasutra czytamy:
Zwielkim smutkiem poinformowaliśmy dziś nasze zespoły o zmianach w organizacji obejmujących m.in. zamknięcie studia Junction Point. Są one częścią naszych bezustannych starań, by dopasować się do szybko zmieniających się platform i rynku, a także dostosować środki do naszych głównych priorytetów. Jesteśmy ogromnie wdzięczni Warrenowi Spectorowi i Junction Point za ich kreatywny wkład w Disneya wraz z Epic Mickey i Epic Mickey 2.

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Epic Mickey 2: Siła Dwóch ? Kreskówka bez happy endu. Junction Point zamknięte”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No i w sumie dobrze – szału nie było 🙁
Szkoda Epic Mickey 2 nie jest złą grą.No cóż życzyć twórcom tylko powodzenia.
Stworzyli dwie przeciętne gry których jakakolwiek popularność musiała by wynikać z użycia Myszki Miki jako gł. bohatera tak więc… Mam się dziwić, że ich zamknęli czy coś?
Spector powinien był tworzyć coś oprócz Epic Mickey. Cóż, strategia nie podziałała.
Mam nadzieję że Spector znajdzie pracę gdzieś przy kolejnej części Deus Ex’a, o ile taka powstanie. |Albo lepiej, duchowym spadkobiercy. Najlepiej na Kickstarterze.
nie wpłynie to na wydanie wersji pecetowej, tak ?
@N4F4L3M – na konkurencyjnym serwisie czytałem, że została anulowana.
ej no bez jaj…. jakim ujem? jestescie niesamowici nawet nie daliscie szansy pecetowcom a mysle ze tam sprzedaz bylaby najlepsza… nawet tak patrze, miala byc pojutrze premiera a tera nagle nigdzie nie ma nic o wersji PC, jestem zawiedziony, bo zamowilem i czekam od ebanego listopada…;/ urwa, ebana ac do uja wcentego!! moge sie zalozyc ze za wszstkim stoi dreamworks piepszeni
Wrócił Piotrek i wróciły błędy i niedociągnięcia. Jest „Zwielkim smutkiem poinformowaliśmy…” – a powinno być „Z wielkim smutkiem poinformowaliśmy…”.
Ech, szkoda 🙁 Epic Mickey 2 to była gra inna, może i platformówka ale takich nam trochę brakuje, na plus zaliczyć trzeba świat w którym się odbywa. Ja jak stanieje do 30 to na pewno kupię bo zawsze lubiłem ten świat 🙂
Epic Mickey 2 PC : Prace Wstrzymane.No wy se jaja Robicie?!To że studio zostało zamknięte nie oznacza że nie można wyfdać gry na jeszcze jedną platformę ,która mogłaby je uratować.A już nie mogłem się doczekać lutego….
@ Vanes|Chlopie nie swiruj. Piotrek robi wieksze babole niz jakies literowki, akurat watpie zeby kto byl na tyle zboczyny jak ty zeby w caly texcie jedna spacja go do szalu doprowadzala.|Piotrek musi ogarnac bledy logiczne ktore robi w newsach a nie literowki.
@seraf5|Nom, trochę szkoda, że anulowali prace (a może je dociągną? 😛 ). Aczkolwiek nie sądzę, żeby pecetowa wersja nagle nabiła im sprzedaż do zadowalającego poziomu.
„Z wielkim smutkiem” Tjaaa ze smutkiem że im nie nabiło zbyt wielkiej kapuchy… „Są one częścią naszych bezustannych starań, by dopasować się do szybko zmieniających się platform i rynku, a także dostosować środki do naszych głównych priorytetów.”… czyli zarabiania szmalu, choć to jest wpisane w ten biznes (jak w każdy biznes), to to mnie wkurza – nie mogą po prostu napisać, że gra się nie sprzedała w zadowalającej ilości kopii?! No [beeep]ż… przecież prawda nie boli, tylko takie komercyjne pieprzenie…
… „z wielkim smutkiem” itd. – co za swołocz niedorobiona z tych gości z Disneya. Nie gram w ich gry, ale ględzenie takie okrężne mnie zwyczajnie wkurwia. I weźcie Wy się odkaszańcie od Piotrka66, błędy to ludzka rzecz, no chyba, że nie dałoby się odczytać kontekstu, to już co innego ;8-]
@ Vanes Takie czepianie się bez sensu jest strasznie biedne. Trzeba krytykowac, gdy coś jest rzeczywiście nie tak. A to literówka, chociaż, tak po prawdzie, powinna zostać poprawiona przez Piotrka. Źle, że nie poprawia, a nie, że się ta literówka pojawiła.|Warren nie zrobi kolejnego Deusa, bo nie ma do niego praw. DX będą robić teraz ludzie lubiące tanie chwyty i niespójną fabułę – vide DX:HR. Wprawdzie DX:HR to nie jest zła gra, ale fabularnie jest dużo dużo gorsza od DX. Czekam na nowy projekt Warrena!