
Metal Gear Rising: Revengeance ? Jeśli wciąż nie wiesz czy kupić… Trzy nowe filmy [WIDEO]
![Metal Gear Rising: Revengeance ? Jeśli wciąż nie wiesz czy kupić… Trzy nowe filmy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/590bc239-a76a-408e-88cb-6cc6cd22e34b.jpeg)
Metal Gear Rising: Revengeance już wkrótce trafi do sprzedaży (i zapamiętajcie moje słowa - zarządzi!) , więc w sieci pojawia się coraz więcej materiałów na temat tej produkcji. Trzy nowe filmy pokazują jej zawartość od A do Z - i naprawdę przekonują, że warto w ten tytuł zainwestować.
Metal Gear Rising: Revengeance – na trzech nowych filmach.
Ten o sztuce władania mieczem:
Ten o lokacjach, w jakich przyjdzie nam walczyć:
Ten o kombinezonie głównego bohatera, i o tym, jakie daje mu możliwości:
Demo gry jest już na Xbox Live i w PSN-ie, zaś jej premierę przewidziano na 21 lutego tego roku.

Czytaj dalej
27 odpowiedzi do “Metal Gear Rising: Revengeance ? Jeśli wciąż nie wiesz czy kupić… Trzy nowe filmy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Metal Gear Rising: Revengeance już wkrótce trafi do sprzedaży (i zapamiętajcie moje słowa – zarządzi!) , więc w sieci pojawia się coraz więcej materiałów na temat tej produkcji. Trzy nowe filmy pokazują jej zawartość od A do Z – i naprawdę przekonują, że warto w ten tytuł zainwestować.
Chętnie bym sobie posiekał jakby na PC wyszło 🙂
Średnie dialogi, a mierząc miarką „Metal Gear” wręcz gówniane dialogi, średnia postać raidena, radosna, kolorowa grafika, a mimo to wciąż trzymam demko na dysku – system walki jest naprawdę przyjemny. Wiem, że to nie jest metal gear solid, mimo wszystko boli mnie taka gra w „uniwersum” MGS – ale może się przemogę i kupię z racji świetnej grywalności :3(ps: no kill bonus otrzymujemy za posiekanie wszystkich na kawałki nie wywołując alarmu XD)
@Zkirtaem narzekanie na „kolorową” grafikę jest żałosne. Ludzie narzekają na brown & bloom a jak pojawi się jakaś gra która stara się nie być nudna to jest nagle zbyt kolorowo. Absurd. Jedyne do czego mogę się przyczepić – wydaje się zbyt łatwa. Za drugim podejściem miałem rank S we wszystkich segmentach, z drugiej strony być może dlatego że jestem weteranem slasherów.|I no kill bonus dostaje się za uratowanie zakładnika a nie za niewywołanie alarmu.
A raiden jak raiden, jest taki sam jak z MGS4 z taką różnicą że wreszcie dopada go przeszłość i PTSD na co zresztą zwracają mu uwagę współpracownicy.
Demo urywa dupę. Gra hula praktycznie cały czas aż miło (jedyny taki moment, gdzie zauważyłem „chrupanie” to podczas rozmowy z Borisem), wcześniej odpaliłem demo nowego DMC – nie ma porównania. Blade Mode to naprawdę świetny patent, wymaga tylko wprawy :3. To co w trakcie walki wyprawia Raiden wrzuca banana na twarz, soundtrack to małe mistrzostwo świata – polecam poszukać na youtubie kawałków ;3.|Co do sceptycznych fanów MGS-a: http:www.youtube.com/watch?v=dm3DzIZw4A4 – ten pan się mądrze wypowiedział.
Fani MGS są strasznie podzieleni i nie ma reguły. Sam mam wszystkie główne części zaliczone po 15-20 razy, MGS3 jestem w stanie cytować po kolei z pamięci, a Revengeance traktuję jak mannę z nieba. Kojima już dawno chciał zrobić grę w pełni poświęconą Raidenowi utrzymaną w innym stylu niż główna seria. No i wydaje mi się, że slasher to najlepsze wyjście biorąc pod uwagę choćby to co Raiden wyczyniał w Guns of the Patriots. Dialogi jakoś na tle tych najlepszych z MGS faktycznie wypadają gorzej, ale..
…są dalej bardzo dobre i rozmowa z LQ-84i to dobry prognostyk. Do tego wrzucenie Revengeance do kanonicznych odsłon serii jest bardzo dobrą decyzją. Raiden to trochę niewykorzystana postać. Teraz będzie okazja to poznania jego przeszłości.
@lubro: Kojima nie robi tej gry. Od kiedy gra przeszła do Platinum i zmieniła nazwę, Kojima jest jedynie producentem i autorem podstawy scenariusza. Wg. Kojimy gra miała być skradanką z cyber ninją, możliwością hakowania i cięcia wszystkiego co jest w grze. Ale że jego wizja była większa niż możliwości konsol (lub jego studia, by to wszystko wprowadzić na obecnych konsolach), wykonanie gry dostało Platinum i zmieniło podstawę gry na slashera, dopasowując przy okazji scenariusz do nowej konwencji.
@VoidORO, naprawdę wolisz taki schemat kolorystyczny niż ten z pierwszego trailera (E3 2010)? I jeśli nie, to czemu uważasz że „narzekanie na kolorową grafikę jest żałosne”?
@Mute – Właśnie o to mi chodziło. Kojima jest producentem, stworzył most pomiędzy MGS4 i Revengeance i dał Platinum swoje błogosławieństwo. MGS Rising nie miał być skradanką. Od początku miał być to slasher tylko może o trochę innym tempie. W dodatku to co było kiedyś na konferencji MS na E3 to wczesne tech demo FOX Engine. Gra istniała tylko na papierze. Zrobienie gry dostało Platinum i sporo rzeczy zrobili tak jak miało być pierwotnie. Dalej możesz m.in. ciąć większość struktur.
Dziwi mnie trochę to narzekanie, że Revengeance nie ma skradania. To nie Raiden z Sons of Liberty. W Guns of the Patriots był w stanie pociąć kilka Gecko na raz bez zadyszki. Wrzucenie Raidena z 2018 do gry opartej na mechanizmach z MGS3 kopnęłoby jakąkolwiek ciągłość uniwersum między nogi.|@Zkirtaem – Pierwszy trailer to tech demo. Gry wówczas nie było. Był concept. To wszystko.
@Zkirtaem Z trailera czy z tech dema (bo gameplayem ciężko to nazwać?) tech dema też miały szeroką paletę barw. I już napisałem dlaczego, rzygać m nie lubię się powtarzać.
*rzygać mi się chce jak widzę lokacje w takich gearsach czy innych codach. Huh, gdzieś wcięło kawałek komentarza.
Fajnie, że miało szeroką paletę barw. Ale ja (najwidoczniej niezrozumiale się wyraziłem) narzekam na „kolorowość” jako schemat kolorystyczny „palemki, plaża, policjanci z miami”. Po prostu wolałem ten tech-demowy, nieco „cięższy” klimat….Czyli podsumowując: rzygać Ci się chce jak widzisz lokacje w gearsach czy codach, zatem moje, inne zdanie jest „żałosne”?
@Zkirtaem To zmienia postać rzeczy. MGR ponoć nie będzie rozgrywało się tylko w jednym miejscu więc jeszcze nie do końca wiadomo jak będą wyglądały inne lokacje. Ale akurat że ci się to może nie podobać rozumiem.
Gra wygląda świetnie. Lokacje są sterylne graficznie ale osiągnięto to co zabiło według mnie DMC na PS3 czyli to że gra miała słaby fremerate. Prowadzenie fabuły, dialogi, praca kamery wszystko tworzy spójną całość. Jeśli mam oceniać DMC i Revengance na podstawie dem to MGS jest grą z innej ligi. Jeśli miałbym wybierać slashera to bym się nawet nie zastanawiał czy brać pod uwagę DMC. Nowy MGS spełnił moje oczekiwania.
Świetna mechanika walki (szczególnie bloków) Pojedynki trzeba prowadzić z głową, a nie na pałę, naciskając jeden guzik z częstotliwością kolibra. To ciągle ten sam dobry Metal Gear. Nawet ilość i długość filmików się nie zmieniła xD
Czy to wychodzi na PC ,czy niewiadomo ?
Pfhahaha, „Revengeance”
@Dan2510 – Nie
@barti40000: wiadomo – nie wychodzi
wychodzi na PC widać jak czytacie CDA XD
PlayStation 3 / Xbox360 / PC – tak to wyglądało wcześniej na stronie Kojima Productions. Na obecną chwilę PC zostało usunięte.
Wydanie gry na PC było w planach jeszcze przed przejęciem produkcji przez Platinum. Po tym jak gra trafiła w ich ręce oświadczyli, że wersji PC nie ma w planach.
Oooo, kupie.
muszę powiedzieć, że demo bombowe, must have na PS3. testowane dzisiejszego ranka, ciężko się było oderwać od pada i położyć po nocce.