
Metal Gear Rising: Revengeance – A tak wyglądają bossowie. Skąd Japończycy ich biorą? [WIDEO]
![Metal Gear Rising: Revengeance – A tak wyglądają bossowie. Skąd Japończycy ich biorą? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6e5b16b1-e5e5-4b50-bb50-35fea5904809.jpeg)
Nawet jeśli Metal Gear Rising: Revengeance masz w nosie tak bardzo, że wciąż nie wiesz, czy podtytuł tej produkcji wymawia się "rewendżens" czy "rewendżendżensens", rzuć okiem na zwiastu pokazujący czterech bossów, którzy się tu pojawią. Zawsze miło zobaczyć, że nic się w przyrodzie nie zmieniło i do problemu "wielkiego, złego przeciwnika" Japończycy podchodzą zupełnie inaczej...
Jedni mają długie nogi, inni mają wiele rąk, wszyscy jednak robią wrażenie – bossowie z Metal Gear Rising: Revengeance:
Przypominamy – demo tej produkcji już 22 stycznia trafi na konsole. Warto się z nim zapoznać, bo…. rządzi!

Czytaj dalej
35 odpowiedzi do “Metal Gear Rising: Revengeance – A tak wyglądają bossowie. Skąd Japończycy ich biorą? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nawet jeśli Metal Gear Solid: Revengeance masz w nosie tak bardzo, że wciąż nie wiesz, czy podtytuł tej produkcji wymawia się „rewendżens” czy „rewendżendżensens”, rzuć okiem na zwiastu pokazujący czterech bossów, którzy się tu pojawią. Zawsze miło zobaczyć, że nic się w przyrodzie nie zmieniło i do problemu „wielkiego, złego przeciwnika” Japończycy podchodzą zupełnie inaczej…
E_E chyba ktoś wypalił sporo jointow o.o;
Hej Capcom. Tak się robi dobry slasher.
Lubro? Czekamy na komentarz ^^ .
gra nie ma wojskowego klimatu jak poprzednie serie, gdzie jest mgs 5 albo ground zero i po komu ta pausa skoro w innych grach można operować mieczem na wszystkie strony bez tego
Czyli z real-time siekania arbuzów oraz stolików pod dowolnym kotem nic nie będzie. Pewnie konsole nie dały by rady.|@ktyto bo to jest slasher, a nie TPP skradanka/akcja.
Japończycy zdecydowanie przodują pod tym względem, a każda kolejna część MGS przynosi ze sobą ciągle to nowe, niesamowite persony. Niedawno ukończyłem Vanquish. To tytuł równie ciekawy pod względem gameplay’u jak i postaci. Polecam! A na zachętę filmik z jednym z nich http:www.youtube.com/watch?v=jrTwZofjf5s
Wcogram – o czym Ty piszesz? przecież w tej grze ładnie pieknie sie sieka przeciwników w real-timowych akcjach na różne sposoby 🙂 Konsole dały rade ładnie-pięknie.
Buggy po TS!!!
Czy to wychodzi na PC ?
Wygląda fajnie, efektownie, oprawa graficzna bardzo mi się podoba, może jest trochę zbyt japońsko, ale za to na PC!
tylko na xboxa 360 i ps 3 skad tego pc sobie ubzduraliście
@Dan2510, Kiro12 – To nie wychodzi na pc.
Do takiej gierki to tylko pad, ale jak nie wychodzi na PC to dobranoc.
It’s over! DmC is finished!
@lubro|DMC was finished long before it was released -_^
@Abyss – Szczegóły. |Swoją drogą fragment z Monsoonem potwierdza geniusz Platinum Games. Najlepszy developerski debiut tej generacji.
@lubro|Średnio idzie nazwać ich debiutującymi. Wcześniej pracowali dla Capcomu, a oni ich wyrzucili po wydaniu Okami. Na tyle na ile mi wiadomo.
@zoldator – Jako zespół to debiutanci, bo PG to nie tylko Clover Studio, ale też paru innych utalentowanych szaleńców.
@lubro – ale jak Revengeance wypali to zemsta na Capcomie za rozwiązanie Clovera będzie przednia >:D
Hype już kompletnie mną zawładnął. Platinum po wydaniu MGR będzie miało na koncie dwa boskie slashery, dwa świetnie beat’em upy i do tego jeszcze najlepszego TPSa obecnej generacji, ba, jestem skłonny powiedzieć nawet że najlepszego TPSa ever. Oby tak dalej.|A do DMC nie ma co MGR porównywać. To uwłaczające dla MGRa żeby go go porównywać do jakiegoś kiepskiego ścierwa.
Platinum game = clover o_O Przyznam, że nie miałem o tym pojęcia. Tym bardziej jestem podjarany na każdą wzmiankę o Rising. Kiedy w końcu to demo dla wszystkich?
To zbrodnia nie wydawać takiej gry na PC…..
Pytaj o demo, nie przeczytaj dopisku pod filmem – genius
Pierwszy boss przypomina mi tego doktorka (arrancar) z Bleach.
Nigdy nie pojmę Japończyków i ich pomysłów… Co oni jarają??? Chcę numer do ich dilera 😛
A głównym bohaterem gry jest kobieta-robot rozumiem?
Nie… głównym bohaterem jest „menszczyzna” robot 😛
To je Japończycy, tego nie ogarnie 🙂
Japońska stylistyka gier… bo myślisz, że widziałeś już każdy rodzaj bossa i wtedy przychodzą oni
Jeśli komuś ci bossowie wydają się dziwni i niezwykli to jeszcze mało widzieli.
hm może i gry made i Japan są niezbyt dopracowane , brak im szlifu , jak to w super produkcjach zachodu , ale w projektowaniu szaleństwa zarówno przeciwników jak i bosów Japończycy są mistrzami
@MadnessMarine|Diler zwie się wyobraźnia i nieszablonowość.
troszkę zawodzą goście od dubbingu, pod tego „grubasa” mogli podłożyć głos Bob`a Sapp`a, walczy ostatnio kiepsko ale głos ma powalający.
gosc z panelami slonecznymi – no nie wytrzymie… xD