
Halo 2: Koniec z multi

Smutna wieść dla tych, którzy od 2007 roku, gdy Halo 2 pojawiło się na pecetach, wytrwale bawią się w sieci — Microsoft wyłącza tryb multi. Powodem jest niska popularność trybu.
Fani multiplayera w Halo 2 mają jeszcze miesiąc, by ostatecznie pożegnać się z tym trybem. Zbyt mała liczba graczy przesądziła ostatecznie o jego losie, w związku z czym już niedługo zostanie zamknięty. Tym, którzy zakupili grę w wersji PC, pozostanie jedynie lokalne multi.
Tymczasem w następnym tygodniu pojawią się dwie nowe specjalizacje do czwartej odsłony serii, pionier oraz pathfinder.

Czytaj dalej
29 odpowiedzi do “Halo 2: Koniec z multi”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Smutna wieść dla tych, którzy od 2007 roku, gdy Halo 2 pojawiło się na pecetach, wytrwale bawią się w sieci — Microsoft wyłącza tryb multi. Powodem jest niska popularność trybu.
Ta, zamykanie serwerów. Czytaj – zamykanie dostępu do serwerów dedykowanych… Istny bullshit.
@tirtel, myślę, że tu chodzi też o zamknięcie tzw. „mater servera”. Ten zaś komunikuje się przez odpowiedni port z serwerami dedykowanymi jak i stworzonymi przez graczy, a gra pobiera ich listę właśnie z tego o to serwera.
z tego co pamiętam w Polsce i tak te multi nie działało, tak więc jest to głównie wina m$ a nie graczy
Halo na PC? Nigdy w sklepie w PL nie widziałem, chyba że wszystkie największe sieci zbojkotowały ten produkt…
a w Unreal Tournament pierwsze nadal się gra…
Tak własnie konczą gry „wielkie” jak Halo…|Ciekawe czemu z takimi problemami nie borykają się Quake czy UT, albo Diabolo?
te trzy osoby grające w multi pewnie się załamały.
RIP last good halo…
@Fijalkowski|master server nie jest czymś trudnym w utrzymaniu. Ba, założę się nawet, że dla microsoftu to tylko koszt energii pobieraniej przez komputer-serwer… @Crunchipz dla twojej wiadomości – w tą grę grało nawet 100 osób jednocześnie, tj. 5 pełnych serwerów. Mówisz, że to mało ? Może i tak, ale jak ktoś płaci za grę to może domagać się działających serwerów. @uremytoy działało, musiałeś się tylko zarejestrować jako rezydent wielkiej brytanii, obecnie już można normalnie.
@DeGreZet Wiesz dlaczego ? Bo nie są to produkcje microsoftu, activision bądź EA. Mam dość już takich rzeczy jak zamykanie serwerów matchmakingowych „bo ich to kosztuje 200$ rocznie więc lepiej zaoszczędzić na super total hiper zarąbistą reklamę Fify 14” itd.
@bielik42 jak ostatnio wbiłem na ut99 to już nawet mokum nie było :/ co prawda gram głownie w ut2k4 ale fakt zwykłe ut to oldschool sam w sobie jednak nie dla mnie 😀 na serverach głównie rox spam i nic więcej :/ chociaż powoli zaczyna się to samo dziać w 2k4. niestety imo najlepsze 2k3 już jest praktycznie martwe
Jak grałem ostatni raz w multi Halo 2 na PC to miałem kilka stron serwerów.|No nic. Teraz zostanie jedynie gra na starym Xboxie (XBConnect). Wierzcie czy nie ale tam się ciągle w to gra 😀
Też pierwszy raz słyszę, żeby Halo 2, było na pc.A jak już było, to powinienem chyba zobaczyć je w sklepie?!
@KajmalxD|Było na PC, jednak w dość małej ilości, bo w Polsce niezbyt dobrze się sprzedało(do tego było na Gwfl, co wtedy było strasznym utrudnieniem na PC). Zakupiłem płytkę z GB, jednak gra jest strasznie toporna. Lepszy już CS 1.6.
Halo niestety nie odniosło sukcesu na PC.
i dobrze bo to słaba gra była jak i cała seria halo
Dwójka i tak była tak słaba, że należało w ogóle żadnych serwerów nie uruchamiać, tylko zostawić multi z jedynki.
http:www.tunngle.net/wiki/Network:Halo_2 Nic straconego, tutaj jest sposób, który będzie działał nawet po wyłączeniu serwerów.
@MeSSer|dwójka nie, jedynka jest nadal świetna.
Typowe zagranie marketingowe. Wyłączają pod pretekstem niskiej ilosci graczy serwery na starszej grze po to by zmusic graczy do kupienia i grania w nowego halo… Mnie podobna sytuacja przerazila z Painkillerem gdy gamespy wyłączał swoje serwery na niektórych grach.
Czy takie działanie jest w pełni legalne? Przecież kupując grę masz prawo do całej jej zawartości. To, że gra jest z 2007r. Chyba ich nie usprawiedliwia to tak jakby wyłączyli opcje gry multi w CoD 4… Troszkę nie fair
Pamietam jak w sklepie wersja na pc kosztowała 250 zeta. I wymagała do działania Viste(!!!). Ale seria halo i tak niczym szczegolnym nie jest, więc olać to. Szkoda mi tylko ludzi, którzy w to grają. Ale wystarczy pewnie będzie przerobić na pirata oryginalną wersję i się okaże, że gra w to o wiele więcej ludzi.
Halo nie odniosło sukcesu na PC bo to taka biedna gierka w porównaniu z produkcjami na PC. Napisana na konsole, a na PC jest zbyt słaba by odnieść sukces 😛 Zapomniałem o niej w 2005 😛
Mogłaby odnieść sukces, gdyby nie była sportowana na odwal się, tylko dla jednej odmiany Windy i to rok (czy dwa?) po premierze. No ale po Microsoft to już nie ma co oczekiwać normalnego traktowania kwestii gier (GWFL, tfu, tfu, zgiń, przepadni)
Nie gram w multi, ale to bezsens. Co im przeszkadza tego obecność. Co twórcy na tym tracą jak nie wyłączą a nawet nikt tam nie wejdzie ?
hmmm czemu nie napisaliscie ze w Flatout 2 zamykaja multi hmm? przedziez to gra klasyk jedyna w swoim rodzaju , jak komus brakuje kochane multi to zapraszam do GameRanger , Halo 2 zapewne tam niedlugo trafi.
@hydro raczej – ile zarobią, gdy te serwery wyłączą. Bo albo są kompletnymi idiotami nie znający tak prostego pojęcia jak direct connect albo robią to dla zysku, czytaj obecni gracze przerzucą się na inne, „lepsze” halo… Niestety wygląda, że chodzi o to drugie…
@hydro9 Serwery kosztują.