
Army of Two: The Devil´s Cartel ? Alpha i Bravo w akcji [WIDEO]
![Army of Two: The Devil´s Cartel ? Alpha i Bravo w akcji [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d575f9dc-144a-43a6-879b-20c08c80c4d3.jpeg)
Jako że premierę Splinter Cell: Blacklist opóźniono, oglądanie nowego zwiastuna The Devil's Cartel od EA zaczęliśmy od końca. Jednak wy możecie obejrzeć go od początku —koniec marca dalej aktualny!
Choć to trzecia odsłona serii, Army of Two: The Devil’s Cartel będzie pierwszą jej częścią na silniku Frostbite 2. Poniżej możecie zobaczyć, jak się sprawuje. Premiera już 26 marca.

Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Army of Two: The Devil´s Cartel ? Alpha i Bravo w akcji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gra na konsole, wiec Frostbite 2 nic nie pokazuje.
aaaasz nie ma na pc a tak propo po co im te maski na ryjcach?
chronią przed headshotami i są anonimowi
matipro – Ty zazdrośniku jeden 😉 tak piszesz bo nie ma na PC tej gry 😛 a frostbite 2 na PC coś pokazuje?? |studiofm – Taki urok tej gry 🙂 są bardziej anonimowi i hehe chronią te maski przed headshotami jak kolega poniżej napisał 😛
W tytule jest błąd, w Devil’s Cartel są nowi bohaterowie, zamiast Salema i Riosa jest Alpha i Bravo.
Ten glowny protagonista z tego trailera wyglada jak Reznov z Black Opsa.
FaktyPL@ BF3?I jak oczywiście brak argumentów.;)
KajmalxD – co wy wszyscy sie czepiliście tego BF3? jakoś ja go przeszedłem na MAX ustawieniach i DX11 na PC i pozniej na X360 i kurde no chłopaki bez jaj ale ja jakieś znaczącej różnicy nie widziałem.. więc nie rozumiem tej podniety i tego wszystkiego dotyczącej tej gry na PC. od że wiele więcej graczy gra na serwerach to ok ale mnie ten aspekt online nie interesuje..
studiofm: Te chamy z X360 nigdy nie zrozumieją co to znaczy grać na PC ,gdy PCtowcom przyjdzie się dzielić z innymi konsolami to jest ok ale gdy jest odwrotnie to np xboxowcy ich gnoją zrozum wreszcie bo to chamy i na to nie ma sił, co powstało błędnego przekonania że PC upada a to nieprawda dlatego nie zgadzam się z FaktyPL i uważam że gry tego typu powinny być też na PC a co do obawy przed piraceniem morzna śćiągać gry równierz na X360 i na pewno gdyby dali niższe ceny byłoby mniej piratów .
a propos błędów tekście nie chciało mi śię poprawiać bo HALO jest 0:00 i rosze zato mnie nie gnoić (chociaż ktoś pewnie będzie chciał się zemścić ).
@ grzyb111 Wiadomo,najlepiej by było gdyby dało się grać we wszystko na wszystkim, ale widać korporacje niestety wykalkulowały, że jeśli niektóre marki będą exclusivami na ich konsolach, to zyski będą większe, nie chodzi tyle o piractwo a raczej o „przymuszenie” gracza do zakupu konsoli, aby cieszyć się większością tytułów. Ale śmieszy mnie płacz PCowców i ich durne komentarze: „eee jak nie na PC to mnie nie interesuje”. Może jeszcze pod newsami o najnowszym God of War jakiś cieć spyta czy wyjdzie na PC?
FaktyPL@ Ja ci powiem szczerze i oczywiśćie bez żadnego trollingu.Jak dla mnie osoba, nie rozróżniająca graficznie BF-a 3 na pc, a na konsoli, to powinna jak najszybciej lecieć do okulisty.Np MOH:W, na piecu wyglądał jescze lepiej niż bf3, ale jak go zobaczyłem na konsoli, to nie mogłem uwierzyć, że to ta sama gra.Jakie, to było brzydkie.Brak jakichkolwiek cieni, odbić, brak jakiegokolwiek wygładzania krawędzi, a otoczenie kanciaste jak cholera…no sorry, ale tutaj już jest przepaść i wiadomo, że ta gra…
znaczy silnik nie wykorzysta wogle swojego potencjału.
KajmanxD oczywistością jest są różnice między obecnymi PC a 7 letnimi PS3/Xbox360. Ale nie ma przepaści. Przepaść jest między Doom 2 a Doom 3. Dla innego przykładu 7 letni model bolidu F1 z Ferrari jest gorszy niż bolid Ferrari z roku 2012 czy 2013, ale przepaści nie ma. Przepaść jest między Fiatem 126p a Ferrari F1. Gdy jeden człowiek ma 175 cm wzrostu, a drugi 190 cm to nie ma przepaści. Przepaść jest gdy jeden jest karłem i np. ma 60 cm wzrostu a drugi cierpi na gigantyzm i ma 2,5 m wzrostu.Pozdrawiam
KajmalxD – Chłopie Ty grałeś W MOH W na X360 bez zainstalowanych tekstur HD to sie nie dziw hahaha 😉 masz tutaj obejrzyj tylko ten filmik od początku do końca jest tu pokazane jak MOH wygląda bez tekstur HD i z zainstalowanymi teksturami HD http:www.youtube.com/watch?v=lIn4RP-c4ks
KajmalxD – i WG tak samo jest z BF3 w wersji na konsoli.. Pewnie większość ludzi porównuje wersje konsolową bez tekstur HD z PC wszystkie ustawiania na ULTRA i DX11.. i pózniej piszą farmazony typu że jest PRZEPAŚĆ miedzy PC a Konsolą 😉
FaktyPL@ O ile się nie mylę, to na PS3 nie trzeba było żadnych tekstur HD, w przypadku BF-a, tylko w wersji na xklocka.Co do MOHA, to żadna wersja nie miała tekstur HD, a MOHA właśnie widziałem na PS3.Tego MOHA widziałem tak pod koniec listopada, a po drugie, to czy jakąś inną łatkę zrobili, oprócz wydania DLC?Na pewno nie!Może z przepaścią przesadziłem, ale jest duża różnica(jak napisał, „dzidzusio” z wiadomych przyczyn).;)
FaktyPL@ Tak samo było z BF3.Wersja xklockowa wyglądała tragicznie w dniu premiery, na PS3 też bez rewelacji(ale znacznie lepiej wyglądała niż ta xklockowa), a jak wiadomo na pc-ta najlepiej.Co do wersji xklockowej, to wiadomo, że jak dopiero wydali tekstury HD, to gra jakoś jeszcze wyglądała, bo przed teksturami, to byłą tragedia, połączona z parodią!
KajmalxD – japierdziele rozwalasz mnie swoją NIE wiedzą 🙂 Paczka Tekstur HD była w BF3 jak i jest W MOHW 🙂 Zapomniałeś też dodać że przesadziłeś z tym swoim tekstem na temat mohw że bez cieni,światłocieni,oczpecone kańciaste itd 🙂 Takie są Fakty że różnice między PC a Current konsolą jest nie przeszkadzająca w graniu