
GODUS: Pieniądze zebrane, są dodatkowe cele w tym tryb a´la Minecraft

Zbiórka pieniędzy na produkcję GODUS, nowej gry Petera Molyneux szła niczym przysłowiowa krew z nosa, ale staremu lisowi udało się jednak przepchać swój projekt przez linię mety. Na mniej więcej dwa dni przed kontem kwota 450 tysięcy funtów została zebrana. Ale można wpłacać dalej. Na co?
Po zebraniu środków na produkcję, Peter Molyneux i jego studio 22 Cans ogłosili dla GODUS-a tzw. stretch goals, czyli cele, które zostaną zrealizowane, gdy na koncie pojawi się odpowiednia kwota.
Zbieranie środków zakończy się ostatecznie jutro o godz. 18.00.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “GODUS: Pieniądze zebrane, są dodatkowe cele w tym tryb a´la Minecraft”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zbiórka pieniędzy na produkcję GODUS, nowej gry Petera Molyneux szła niczym przysłowiowa krew z nosa, ale staremu lisowi udało się jednak przepchać swój projekt przez linię mety. Na mniej więcej dwa dni przed kontem kwota 450 tysięcy funtów została zebrana. Ale można wpłacać dalej. Na co?
Nie wiem dlaczego, ale za kazdym razem, gdy slysze o akcji zbierania pieniedzy na kicksterze i widze jak dany produkt ma wygladac, a jaka kwota jest do uzbierania, to powatpiewam w uczciwosc niektorzych ludzi, ktorzy wiekszosc kwoty wezma do swojej kieszeni, a gra bedzie crapem.
@drowranger: Czemu? Zapowiada się bardzo ciekawie. Poza tym nie widziałeś żadnego teasera, który by przedstawiał jak gra ma wyglądać, tylko prototyp, który sklecili na szybko, żeby pokazać, że są w stanie zrobić grę.Co do newsa – jak dla mnie powinni dodać te cele co najmniej miesiąc temu, to pewnie mieliby już całość od dawna uzbieraną. 😛
Czy redaktorzy CD-Action słyszeli kiedykolwiek o hiperłączach?
Za 550 tys. Jaka wielkoduszność.
@drowranger To co pokazali, to jest pre-alpha zrobiona w tydzień, ale z drugiej strony ciężko mi uwierzyć, że po takiej karierze Petera Molyneux nie stać na wywalenie 500 tys. funtów we własną produkcję…
James Leach napsze fabułę gry nie nowelę w jej świeciehttp:www.kickstarter.com/projects/22cans/project-godus/posts/372199
@Sycho14 – to że ktoś ma kasę nie oznacza że ma robić gry za darmo albo do nich dopłacać. Gra 'ledwo’ uzbierała te 450k, nie jest powiedziane że po wydaniu bez Kickstartera byłaby na tlye popularna żeby na siebie zarobić(Kickstarter to nie tylko prawie darmowa promocja, ale i początkowa dystrybucja też jużj est z głowy, więc mniejsze koszta przy tym samym nakładzie).