rek
rek
19.12.2012
12 Komentarze

GODUS: Pieniądze prawie zebrane. Na razie – gameplay z multi [WIDEO]

GODUS: Pieniądze prawie zebrane. Na razie – gameplay z multi [WIDEO]
Wygląda na to, że jednak się uda. Do końca zbiórki na GODUS w ramach Kickstartera pozostały jeszcze dwa dni, a studio 22 Cans potrzebuje jeszcze tylko niespełna 25 tysięcy funtów. Aby zachęcić graczy do wpłacenia jeszcze paru tysięcy, ekipa Petera Molyneuxa opublikowała kolejny materiał filmowy z powstającej gry. Tym razem możemy zobaczyć prototypową wersję multiplayera.

Na poniższym filmie Peter MolyneuxJack Attridge grają w multi w GODUS:

rek

12 odpowiedzi do “GODUS: Pieniądze prawie zebrane. Na razie – gameplay z multi [WIDEO]”

  1. Jestem pewien że tyle kasy wpłacił sam autor bo sprawdzam ten projekt właściwie co chwile i nie sądzę by tak w kilka godzin nagle ludzie dostali olśnienia. Nic w tym dziwnego bo sam bym tak zrobił bo już dużo się kasy uzbierało i żal ją tak po prostu zostawić 😛 Z kimś się tu kłóciłem że nie zbiorą kasę więc teraz muszą go przeprosić, mój błąd, miałeś rację 🙂

  2. @kumpel33333: albo Notch się nudził xD

  3. ja np. jeszcze niedawno myślałem ze to będzie [beeep]. dopiero jak pokazali GEJplay uznałem że ta gra może mieć potencjał. taki wzrost wpłacanej kasy jest wiec mozliwy

  4. wystarczy spojrzeć na szybkość wpłacanej kasy, nie wygląda ona jak by przez 12 godzin zebrali 100.000 funtów 😛

  5. Ponad 2 miliony na taką grę? Dla mnie ich ostro pojebało i liczę na to, iż nie uzbierają tej kasy.

  6. @pandapl|To jest tylko prototyp… Może chcesz zobaczyć prototyp Skyrima, albo Battlefielda? -.-

  7. dajcie lepiej black and white 3

  8. Gothic 1 miał ciekawy prototyp. Czasem żałuje że go zmienili na zupełnie coś innego.

  9. http:www.kongregate.com/games/fightclub69/aztec-god-game?acomplete=aztec|Dziwnie podobne-.-

  10. haha nawet nie umieją wymyślić swojej gry -,-

  11. Kto nie grał w populous 1/2, po prostu nie zrozumie fenomenu tego. Zresztą w prototypie nie ma jeszcze spelli a’la black and white, więc nie ma o czym mówić. Proponuję wam, znajdźcie gdzieś, choćby na Gog-u za jakieś śmieszne pieniądze populousa i odpalcie, ja, widząc co się dzieje dookoła godusa tak zrobiłem i wessało mnie, jak 15 lat temu na kilka godzin XD

  12. Bardzo podoba mi się koncept wyświetlania terenów ze skokowym przyrostem wysokości. Estetycznie wygląda świetnie. Manipulowanie terenem również. Za wcześnie decydować czy gra będzie dobra – przyznać jednak trzeba Molyneuxowi, że ma żyłkę do marketingu. Zachwala na lewo i prawo, ekscytuje się, żyje projektem. Małe studia tworzą czasem świetne gry, nigdy nie znajdujące większego grona fanów, właśnie dlatego, że nie potrafią ich reklamować.

Dodaj komentarz