
Dark Souls II: Nowe informacje

Warto przypomnieć, że Miyazaki w przypadku Dark Souls II będzie pełnił jedynie rolę pomocniczą – nowymi producentami zostali Tomohiro Shibuya i Yui Tanimura.
Wbrew wcześniejszym doniesieniom, akcja sequela osadzona zostanie w świecie znanym z pierwszej części, ale w innej jego części. Motywem przewodnim samej gry ma być natomiast czas.
Produkcja bazować będzie na nowym silniku graficznym (który ma zapewnić oprawę wizualną na poziomie porównywalnym do Watch Dogs). Pozwoli on developerom stworzyć „bliskie realizmowi” modele postaci i ich animacje. Twórcy szukają też nowych sposobów na interakcje graczy pomiędzy sobą — pomoże w tym wsparcie dla serwerów dedykowanych. Dzięki nim użytkownicy będą mogli pozostawiać innym wskazówki i inne przydatne wiadomości. Dark Souls II nie doczeka się dodatków DLC w postaci płatnych broni czy nowych przedmiotów.
Miyazaki zapewnia też, że fundamenty serii — a więc przede wszystkim wysoki poziom trudności — zostaną zachowane. Inaczej nie można byłoby określać gry mianem kolejnej odsłony Dark Souls. Zmian doczeka się z kolei cała otoczka — w tym wirtualny świat i styl artystyczny.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Dark Souls II: Nowe informacje”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
oj Piotrek…źle przetłumaczyłeś poprzednio tekst (albo skorzystałeś ze źle przetłumaczonego) i bez sensu napisałeś o innym świecie, co już Ci wytknięto w komentarzu do tamtego newsa, a teraz piszesz „wbrew wcześniejszym doniesieniom”…niestety tylko Twoim doniesieniom.
XD
Nie jest wykluczone że nie powrócimy do starego świata.|Jak zauważył EpicNameBro na trailerze Dark Souls 2 miasto które widzimy w oddali to najprawdopodobniej LordaeronScreen z trailera.|http:www.gry-online.pl/galeria/filmy/640×360/683588500.jpgScreen z artbook pokazujący Lordaeron w wczesnej fazie concept art.http:25.media.tumblr.com/10095b7b413b43877a6e080b30a78902/tumblr_mergfeIuR11qbn3hqo1_1280.png
http:25.media.tumblr.com/10095b7b413b43877a6e080b30a78902/tumblr_mergfeIuR11qbn3hqo1_1280.png *
Gra bez DLC. Kocham, kocham, kupię.
@ZTEos gdzie Ty masz napisane że nie będzie w ogóle DLC ? „nie doczeka się dodatków DLC w postaci płatnych broni czy nowych przedmiotów.” To nie znaczy że nie będzie w ogóle DLC.
@Rip1988 – dokładnie. Piotruś, ściemniasz!
Najpierw trzeba rozróżnić dwie rzeczy – DLC i dodatki. DLC – złe, dodatki – dobre (zwykle). Tylko teraz powstało to zamieszanie bo wszystko się nazywa DLC. Np. taki Artorias of the Abyss to jest DODATEK (genialny swoją drogą) a gówniane bronie czy moce do DmC, który nawet nie wyszedł to przykład DLC.
@HanPL Po pierwsze – nie Lordaeron tylko Lordran. Po drugie – EpicNameBro w tym przypadku się myli. Lokacja z trailera faktycznie nasuwa skojarzenia z tym starym konceptem, ale topografia kompletnie nie zgadza się z Lordran z gry: http:oi41.tinypic.com/dr9v2h.jpg
Mam nadzieję, że klimat będzie równie gęsty co w pierwszej części. Pewnie gadam głupoty, ale możliwe że to Lordran w przyszłości. Po wygaśnięciu płomienia nastąpi era ludzkości i miasto się rozwinie.
Z pewnością jest to gra na nową generację konsol.