rek
rek
26.11.2012
11 Komentarze

GRID 2: Acziki i trofiki od specjalistów w tej dziedzinie

GRID 2: Acziki i trofiki od specjalistów w tej dziedzinie
Ciekawa informacja — Codemasters ogłosiło, że Osiągnięcia/Trofea w grze GRID 2 wymyślone zostaną przez przedstawicieli redakcji serwisów PS3Trophies.org i Xbox360Achievements.org, dwóch czołowych zajmujących się katalogowaniem aczików/trofików z gier obecnej generacji.

Celem Codemasters jest takie skonstruowanie osiągnięć w grze GRID 2, by były one dodatkową motywacją dla graczy do odkrywania niuansów tej produkcji — przedstawiciele studia wierzą, że zaangażowanie do projektowania aczików/trofików ludzi, którzy od lat zajmują się ich analizowaniem, pozwoli wycisnąć z nich jeszcze więcej.

Projektem podekscytowany jest również Dan Webb, redaktor prowadzący oba serwisy, który opisuje tę współpracę jako spełnienie swojego „osobistego marzenia”, a jednocześnie możliwość sprawdzenia się — jego zespół od dawna krytykuje pomysły na Osiągnięcia/Trofea firmowane przez wielkie studia, będzie więc teraz mógł wykazać się, wymyślając je samodzielnie.

Co o tym sądzicie? Czy waszym zdaniem jest w osiągnięciach jakaś tajna wiedza, do odkrycia której potrzeba specjalistów?

rek

11 odpowiedzi do “GRID 2: Acziki i trofiki od specjalistów w tej dziedzinie”

  1. Ciekawa informacja — Codemasters ogłosiło, że Osiągnięcia/Trofea w grze GRID 2 wymyślone zostaną przez przedstawicieli redakcji serwisów PS3Trophies.org i Xbox360Achievements.org, dwóch czołowych zajmujących się katalogowaniem aczików/trofików z gier obecnej generacji.

  2. Beznadzieja. Wszyscy wiedzą że Achievementy są dostępne tylko dla tych którzy mają konto GOLD. T_T

  3. 2/10 troll harder. A co do newsa – GRID 2 i tak będzie kupą, także dobrze przemyślane acziki wiele w tej materii nie zmienią.

  4. @pacior20 Większej bzdury nie słyszałem 🙂 Achievementy są dostępne dla wszystkich kont, zarówno silver jak i gold, a tak właściwie, to możesz nawet nie mieć konta tylko grać na swoim profilu niepodłączonym do sieci. Nie wiem, skąd Ci się to wzięło 😛

  5. Z każdym newsem o GRID 2 utwierdzam się w przekonaniu, że grę robi maksymalnie 10 osób. Kokpitu nie będzie, bo nikt go nie używa. Lamborghini/Ferrari nie będzie, bo nie mają na nie kasy. Model jazdy będzie jeden uniwersalny bez wyłączanych asyst, żeby każdy był zadowolony (protip: nikt nie będzie zadowolony). Osiągnięć sami nie wymyślimy, bo się na tym nie znamy. Żenada.

  6. Mam dziwne przeczucie, że GRID 2 okaże się jednak porażką… A szkoda, bo pierwsza część była genialna. Dla mnie ta gra przepadła z powodu braku widoku z kokpitu, który to jest najlepszym dostępnym widokiem w samochodówkach. No i wymyślanie achievementów przez kogoś spoza studia brzmi nieco dziwnie.

  7. @grzyb, stą że u Mnie to g*wno nie działa.

  8. No nic coś dłubią zobaczymy jak wyjdzie Demo…Chłopaki wtedy ocenimy Coderzy znaja się na wyscigach moim zdaniem ! PZDR

  9. Fajny pomysł 😉 Daje nadzieję na wyważone osiągnięcia pozwalające pozwalające poznać całą grę bez bezsensownego grindowania.

  10. @loccothan|Dokładnie, zobaczymy jak wyjdzie demo.|Co do widoku z kokpitu. Dla mnie to była esencja tej samochodówki. To nieopisane wrażenie wyrabiania się na zakręcie gdy już widziałem bandę zbliżającą się do lewej szyby. Ehh szkoda, ale jak to mówią, poczekamy, zobaczymy, pojeździmy 🙂

  11. W wyścigówce, i to z zamkniętym światem, jakoś nie widzę nic kreatywnego czy wielkiego. Ale w np. Assassin’s Creed, grach LEGO, FarCry i innych podobnych to ciekawa rzecz. Ja na to i tak nie zważam [chyba że za ten GameScore w końcu będą jakieś nagrody jak to MS obiecywał 😉 ], ale taka moja opinia. Jeżeli już o ścigałki chodzi, to co najwyżej w Forza: Horizon czy NFS: Most Wanted mają głębszy sens, bo jest jednak otwarty świat.

Dodaj komentarz