rek
rek
26.11.2012
Często komentowane 23 Komentarze

Battlefield 3: Dogrywka ? Z kamerą na Bazarze Talah [WIDEO]

Battlefield 3: Dogrywka ? Z kamerą na Bazarze Talah [WIDEO]
W przyszłym tygodniu właściciele PS3 posiadający wykupioną usługę Premium otrzymają Dogrywkę — kolejny dodatek do Battlefielda 3. Nim jednak DLC ujrzy światło dzienne, możemy przyjrzeć się jednej z nowej lokacji wchodzących w skład rozszerzenia — zniszczonemu Bazarowi Talah.

Bazar Talah w Battlefield 3: Dogrywka:

rek

23 odpowiedzi do “Battlefield 3: Dogrywka ? Z kamerą na Bazarze Talah [WIDEO]”

  1. Wiadomo, że co innego obejrzeć video z mapy a co innego jak się na niej gra. jednak widzę ogromny potencjał w tej mapie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wielbiciele ciasnych miejsc zapalnych docenią ten centralny korytarz podobny jak w Grand bazar. Tyle, że w tej nowej mapie trzeba będzie też uważać na atak z góry. Mamy też otwartą przestrzeń gdzie ciężko będzie się pewnie przedostać między kulami poukrywanych snajperów. Ciężko tylko stwierdzić czy ta mapa będzie pod pojazdy – oby przynajmniej 2|były.

  2. Mam premium więc czekam … jeszcze tylko kilka dni 😛

  3. @luczador – true 🙂 ja już kombinowałem jak wrzucić granat do środka meczetu przez uszkodzoną kopułę, widać też na mapie oprócz ciasnych miejsc na CQB ciekawe miejscówki dla sniperów – miód, orzeszki i browar 😛

  4. Co jak co ale dodatki to DICE potrafi robić. Chętnie pograłbym na tej mapce ale w nocy.

  5. Widzę brak zniszczeń w tym dodatku – trzeba przyznać, że stylistyką coraz bardziej do MoH’a i COD’a a nie BF. Może te słupy latarni uda się zniszczyć z RPG lub granatnika ale tego pewności nie ma.

  6. http:www.youtube.com/watch?v=qbbPXQWE7VA filmik z rozgrywki. Dobrze by było jak by ten tryb był dostępny na każdej mapie a nie tylko tych z nowego dodatku. Tak samo powinna być możliwość łączenie map z różnych dodatków na jednym serwerze. Pewnie zobaczymy to w BF4.

  7. @Wcogram|Ten nowy tryb rozgrywki wygląda jak ukłon w stronę klasyki – Quake :] Żyjemy z tego co znajdziemy :]

  8. Wygląda trochę jak zrujnowana wyspa z nowego Bonda

  9. Raczej jak Karachi z MW2

  10. @Wcogram, „laczenie” map z dodatkow masz, tyle, ze malo ktory serwer miesza klasyczne mapy z tymi z dodatkow z racji, ze te standardowe wciaz przyciagaja najwiecej graczy a ci bez premium/zakupionego DLC wylatywali by z serwera ze wzgledu na brak mapy. Sa jednak serwery, ktore mieszaja zarowno tryby gry (conquest z conq assault czy conq domination z gun masterem) jak i mapy (standard + karkand + armored kill).

  11. Dla mnie bomba ! Faktycznie przypomina Karachi z MW2 (a raczej z CS bo pierwotnie ta mapa była właśnie w CS 1.6 pod nazwą de_karachi). |Już czuję, że będzie się na niej grało podobnie jak na Wielkim Bazarze. Niestety DLC Walka w Zwarciu i Siły Pancerne dla mnie były bardzo słabe, mapki z Walki w Zwarciu (no może poza Ziba Tower) były po prostu kiepskie, widać że Dice nie ma doświadczenia w robieniu małych, zamkniętych mapek, Infinity Ward znacznie lepiej robi małe, zamknięte mapki (np. genialny Vacant) …

  12. … a mapy z DLC Siły Pancerne są zrobione na odwal, np. Pancerna Tarcza jest po postu łąką z paroma domkami, na Górach Elburs ukształtowanie terenu strasznie uprzykrza grę piechotą i pojazdami naziemnymi, za to myśliwce robią tam prawdziwą rzeź, Pustynia Bandar jest nijaka i jej wielkość negatywnie przełożyła się na jakość, podobnie jest z Doliną Śmierci. Duże mapki z podstawki są znacznie lepsze, a Kaspijska Granica to prawdziwe mistrzostwo. Na szczęście te DLC zapowiada się świetnie !

  13. @mateo91g|Co Ty chcesz od Armored Kill? Dobre mapy, Armored Shield to bardzo dobre otwarte pole walki gdzie piechota naprawdę może pokazać co znaczy atakować z doskoku, a już na pewno nie wygląda to jak kawałek łąki z kilkoma domkami. Alborz Mountains mapa dla ludzi z polotem na, której pozycjonowanie odgrywa większą rolę niżeli siła ognia. Poza tym wcale nie jest to mapa utrudniająca grę piechocie bo jest w sam raz zrobiona pod walkę z ukrycia, poza tym dobry gracz w AA potrafi pozamiatać powietrze.

  14. Bandar jest ot takie sobie ani złe ani bardzo dobre, a jeżeli już mam się czepiać to Death Valey jest najsłabszą mapą i najbardziej denerwującą.

  15. @KewL Bandar to najlepsza mapa (poskacz sobie quadem po tych pagórkach co tam są, wrażenia gwarantowane xD)

  16. @KewL -mi na Alborz Mountains gra się strasznie źle, widoczki są cudowne, ale mapa jest strasznie uciążliwa, gdziekolwiek pojechać tam to problem, a jak trafisz na takiego pilota jak mój klanowy kolega „Zabiyaka” to gwarantuje ci, że nie wiem jakbyś się starał to niczym go nie rozwalisz (oczywiście poza innym myśliwcem), Alborz Mountains robi on myśliwcem prawdziwą rzeź, rozwala wszystko, nawet jako piechota nie masz z nim szans. Współczynnik zabić do zgonów 60&092;0 na tej mapie to dla niego normalka,…

  17. … a kanonierka z konfrontacją z nim to latająca trumna, co najlepsze twierdzi on, że jest wielu graczy-pilotów znacznie lepszych od niego. Ogólnie samoloty w Bf3 są strasznie przegięte, ale na Alborz Mountains szczególnie. Armored Shield dla mnie strasznie śmierdzi, mapa jest po prostu bardzo uboga i tyle, nie ma w niej nic fajnego. A Dolina Śmierci to wg mnie najlepsza mapa z tego dodatku, bo nie ma na na niej jetów dzięki czemu możesz sobie polatać i pojeździć bez strachu, że jet cie rozwali w sekundę.

  18. * 60 do zera|PS.jakiś jest błąd w systemie tworzenia komentarzy i jakieś dziwne literki wyskakują gdy użyje się ukośnika.

  19. @mateo91g – ale na Dolinie Śmierci są odrzutowce.

  20. W pewnym punkcie straszne skojarzenie z mapą Showdown w CoD4 mnie naszło. 🙂 |Ale [beeep] będzie z tą mapą…

  21. Ja z dodatku AA najbardziej lubię Alborz Mountains. Jest to ciekawa mapa, na której liczy się odpowiednia taktyka. Zróżnicowany teren pozwala na urozmaicony sposób walki. Najlepiej mi się gra na tej mapie w trybie Rush. Wtedy tworzą się emocjonujące punkty zapalne szczególnie pod koniec kiedy drużyna atakująca niemalże zdobywa szczyt. Wtedy jest istna rzeź w wąwozie.

  22. Ogólnie dodatek AA fajny jest dla ludzi lubujących się w pojazdach ale ja uważam, że nawet dla nich te mapy są za duże. Granie piechotą sens ma tylko Alborz Mountains. Reszta map jest zbyt otwarta więc praktycznie nie da się przebiec bez narażenia się poukrywanym snajperom lub czyhającym jak sępy samolotom w powietrzu. Już nie mówiąc ile czasu potrzeba na dostanie się do wybranego punktu na piechotę. Co gorsza nawet pojazdem droga się dłuży a często zanim dojedziemy do celu to stajemy się łupem lotnictwa.

  23. Dlatego dla mnie AA fajnie pograć raz na jakiś czas ale zdecydowanie wole odpalić B2K lub CQ i oczywiście podstawkę. Nie lubię biegać/jeździć do celu przez kilka min po to żeby dostać nie wiadomo skąd. Szkoda, że nie można uruchomić większej ilości pojazdów na mapach z podstawki byłoby na pewno ciekawie. Wolę jak dochodzi do bezpośredniej konfrontacji piechoty czy pojazdów, a nie ostrzeliwanie się przez pół mapy nie widząc celu.

Dodaj komentarz