
Quake Champions: Wkrótce rozpocznie się otwarta beta

No, w zasadzie nie beta, tylko testy techniczne, ale skutek będzie taki sam.
Testy zaplanowano na 12-21 maja, a każdy, kto do tego czasu zapisze się do zamkniętej bety (na TEJ stronie), może mieć pewność, że otrzyma zaproszenie do gry. Champions zrywa z tradycją cyklu i wprowadza zróżnicowane umiejętności dla każdej postaci, więc warto się przekonać, czy ta nowość przypadnie Wam do gustu. Ci, którzy już grali, mogą za to zechcieć zmierzyć się z debiutującym w trakcie testów trybem Sacrifice.
If you signed up for the Quake Champions Closed Beta, you WILL receive an invite before this weekend’s test! #Quake
— Quake Champions (@QuakeChampions) May 8, 2017
https://t.co/dazn0BqJGs pic.twitter.com/EmLZFvSNGd
Nasze wrażenia z zamkniętej bety Quake Champions znajdziecie w aktualnym wydaniu CDA (06/2017).

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Quake Champions: Wkrótce rozpocznie się otwarta beta”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No, może nie dosłownie, ale s
Mogłoby naprawić czasy wczytywania bo są masakrycznie długie…|Poza tym całkiem przyjemna rozgrywka.
Gra w sam raz dla fanów Overwatcha(chociaz wątpie by ja porzucili dla Qwaka),mnie nie przekonuja te całe skille w arenowym fpsie online.Wole zwykłą rozwalke jak wszystkie postacie są takie same jesli chodzi o gre i profity.Jak wiadomo umiejetnosci bpohaterów nie sa sobie równe.Plus odwracaja troche uwage od samej gry gdzie liczy się główne szybkosc i skupienie.
Ja tak samo nie trawie Overwatcha z tymi calymi skillami jak jakas glupia moba i tu tak samo zwalili Quakea. Wielka szkoda.
Polecam samemu sprawdzić czy gra się podoba zamiast słuchać narzekań 🙂 Chociaż przydałoby się jeszcze trochę balansowania, ale czasu ID ma jeszcze duzo
@Tennessee czyli innymi słowy w QC nie grałeś. Nie bede się chwalił czy mam klucz do bety czy nie (bo NDA… ale pewnie się już domyślacie 😉 ) ale wiem jedno – jedyne czego brakuje tak naprawde tej grze póki co to map… i w sumie tyle bo aktywne skille to tak jakby się miało pod ręką stimpaka czy teleporta z Q3 – czyli nic nie odchodzącego od normy. Nadal jest to gra z POTĘŻNYM naciskiem na pickupy – nawet aktywny skill od każdego champa jest od nich zależny. Polecam pograć jak id zacznie rzucać kodami.
Nie rozumiem tego narzekania na nowego QC. Jestem starym wyjadaczem Q od pierwszej części jak zagrałem w betę QC japa mi się uśmiechała jak za dawnych czasów. Ktoś kto porównuje te grę do Overwatcha chyba nie grał w ogóle w oba tytuły. To tak jakby powiedzieć że Mariocart to to samo co NFS no bo w NFS masz skilla w postaci nitro a to się kłuci z samym poruszaniem się. Bez sensu. Te skille w ogóle nie są odczuwalne w rozgrywce. Dla mnie to stary dobry Q3 jest szybko brutalnie i skillowo.
Moje wrażenia po ograniu są bardzo negatywne. Monstrualne czasy ładowania, free2playowy nieogarniety interfejs, brak istotnych opcji i absolutnie niepotrzebne rozdzielenie na postacie. Nie wróżę sukcesu
Fakt loadingi są za długie. No i mam nadzieję, że w pełnej wersji będzie można można zakładać serwery ze swoimi zasadami zamknięte tylko dla swoich znajomych. I że będzie można zagrać normalne duele najlepiej ze znajomymi. Bo ten obecny model nie jest tym czym powinien być duel. Podoba mi się personalizacja bohaterów. Fajnie, że można mieć wyglądy giwer z poprzednich części.
TDM w obecnej formie pomimo kilku niedociągnięć wymagających doszlifowania daje radę. Duel na rundy to niesmaczny żart i nieporozumienie.
Ciekawe czy wróci ikona Quake 3 Areny bohater Sarge 😛