
Sniper Ghost Warrior 3 – Po pierwsze: poprawki, po drugie: dodatki

Rodzimy Snajper zadebiutował w dyskusyjnym stylu. W dniu premiery dowiedzieliśmy się, że obiecywany tryb multi trafi do gry dopiero w III kwartale bieżącego roku, co nie pozostało bez wpływu na chłodne przyjęcie krytyków. Wskutek przeciętnych ocen akcje CI Games znacząco straciły na wartości (a rykoszetem oberwali i inni notowani na giełdzie developerzy). Prezes starał się zaklinać rzeczywistość twierdząc, że cieplej od recenzentów przyjęli produkcję gracze (aczkolwiek mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że ich noty nie są do końca autentyczne…).
Tymiński obiecuje, że jeszcze przed publikacją dodatkowej zawartości (którą w ramach rekompensaty za brak trybu dla wielu graczy otrzymają wszyscy) jego zespół skupi się na poprawie optymalizacji oraz skróceniu czasów ładowania.
W pierwszej kolejności chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy wsparli nasze starania w wyprodukowaniu najlepszej gry snajperskiej. (…) Gra dobrze radzi sobie na rynku , a my zbieramy od graczy cenny feedback i aktywnie staramy się ją rozwijać. Chciałbym wyjaśnić, jakie mamy plany na wsparcie tytułu. Zanim wypuścimy jakąkolwiek nową zawartość do gry, oddelegowaliśmy część zespołu do prac nad poprawą optymalizacji Sniper Ghost Warrior 3, by rozwiązać problemy z płynnością i czasami ładowania. Dopiero wtedy, gdy będziemy czuć, że uporaliśmy się z problemami z wydajnością, zaczniemy dodawać nowy content, chociażby bardzo oczekiwany komponent multiplayer.
Naszą recenzję trzeciego Ghost Warriora przeczytacie w nadchodzącym CDA 06/2017.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Sniper Ghost Warrior 3 – Po pierwsze: poprawki, po drugie: dodatki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Troche racji moze miec, z tego co wiem gra sie w to dosc przyjemnie mimo wszystko…
Dokładnie, gra się fajnie, a bugów i tak mniej niż w tytułach Ubisoftu 😛
Trzeba jednak spróbować tego Snipera. W mediach niby nagonka, jakieś akcje lecą na łeb na szyję, a mimo wszystko sporo opinii graczy że gra całkiem spoko.
@marcint82 – Nagonka chyba głównie tutaj na stronie przez widocznie hejtującego Papkina, który w każdym newsie o tej grze musi przypominać jaka to zła gra. Serio, zero rzetelności i obiektywizmu – czyżby autor miał jakieś osobiste porachunki z CI ? Na Metacriticu gra ma niewiele niższą ocenę niż np. Sniper Elite 3 (ok. 60%, co w dzisiejszych czasach oznacza grę mniej więcej dobrą). Po gameplayach gra wygląda w najgorszym wypadku na przeciętną kopię FC3, więc na pewno nie jest aż tak źle.
Z chęcią bym w to zagrał, ale wolę poczekać aż cena spadnie.
Kiedy będzie w CDA? 😛
@JillSandwich hahaha za miesiac.
Nie było żadnej nagonki. Gra jest typowym średniakiem, do tego zabugowanym. Nic nie wnosi nowego, kompletnie nic. Jak ktoś nie rozumie, że ocena średniaka to 5/10 to pora wrócić do matematyki w podstawówce.
Gra ma najwyższą średnią ocen ze wszystkich Sniperów, zawsze coś. 😛
Jakby na to nie patrzeć 5/10 oznacza średniaka, a nie złą grę radość jakąś pewnie ta gra może dać. Oceny mnie w sumie nie zaskoczyły, bo niczego dobrego się nie spodziewałem :). A co do ocen, no jak na Metacriticu jest kilka 10, a recenzje napisane po polsku, no to chyba mówi samo przez się, nasi kochani rodacy nie mogą po prostu zdzierżyć, że gra z Polski jest przeciętna. Andromeda np. ma oceny 0,1 czy 2, a wiele osób pewnie nawet nie dokończyło triala.
Raz gadałem z pewnym gościem na pewnej grupie na fb, śmiał się z Andromedy (przytaczał rzeczy, których nawet nie widziałem podczas grania 😉 ) i Automaty (bo cytuje „japońskie dziwadło), ale Snajpera wychwala pod niebiosy jak widziałem gdzieś jego ostatni post to pisze o tym, że to kolejny rewelacyjny rok polskiej branzy…
Poziom narzekania będzie również zależy od poprzednich dokonań. Jeśli ktoś robi najpierw świetną grę a potem średniaka to będzie oczywiście więcej płaczu niż przy grze która z dna stała się średniakiem… Jeśli ktoś temu się dziwi to zdziwi go jeszcze wieeele rzeczy w życiu…