rek
rek

Śródziemie: Cień wojny pozwoli nam latać na smokach [WIDEO]

Śródziemie: Cień wojny pozwoli nam latać na smokach [WIDEO]
Ujeżdżanie dzikich bestii to nie tylko dobra zabawa, ale przede wszystkim bardzo skuteczny sposób na rozprawianie się z przeciwnikami.

Sequel udanego Cienia Mordoru zapowiada się naprawdę pysznie. Na kanale IGN pojawił się opatrzony komentarzem gameplay, na którym pokazano nowe zdolności Taliona. Chodzi o ujeżdżanie dzikich bestii napotkanych w otwartym świecie gry – mowa nie tylko o plujących ogniem z powietrza smokach, ale i zwinnych karagorach czy olbrzymich, ciskającymi głazy graugach. Oczywiście nim wskoczymy zwierzęciu na grzbiet, trzeba je będzie nieco uspokoić.

rek

16 odpowiedzi do “Śródziemie: Cień wojny pozwoli nam latać na smokach [WIDEO]”

  1. Ujeżdżanie dzikich bestii to nie tylko dobra zabawa, ale przede wszystkim bardzo skuteczny sposób na rozprawianie się z przeciwnikami.

  2. Mamy 2017 rok, a latanie na smokach jest dalej słabe…szczególnie jeśli chodzi o zderzanie się z obiektami ;D Te nienaturalne animacji i stanie w miejscu :/

  3. Płaszcz Taliona (czy jak mu tam) wygląda dość statycznie w czasie lotu. Wiem, że to szczegół nie rzutujący na jakość produkcji, ale jakoś rzuciło mi się w oczy.

  4. O lataniu na smokach wiemy od 1 gameplayu. Co do smoków to to akurat prawda. Mieliśmy starego thanatosa z comandora, spyro, przehajpowane Lair, dragon commander i divinity ego draconis 2…. I latanie/waka smokiem była tam słaba 🙂

  5. Wszystko fajnie, tylko że to nie są smoki. Jestem wiedźminem, wiem co mówię.

  6. A tam smoki, ja chce latac na fell beast

  7. To jest wiwerna a nie smok

  8. Tak jak poniżej. TO JEST WYWERNA! W Skyrimie, też był ten błąd. Smok ma cztery łapy + skrzydła, a wywerna ma dwie łapy + skrzydła. TWÓRCY GIER, NAUCZCIE SIĘ TEGO W KOŃCU!!!

  9. Wiwerna nie zieje ogniem. Także smok.

  10. A jak będą chcieli do muzeum lotnictwa, to zabierzesz ich do muzeum lotnictwa…! Już zrobili odbitki trolli i wargów, jak zrobią jednonogiego smoka z trzema pachami to ich sprawa, oni tworzą świat gry.

  11. @lech8 Nie ma odgórnej zasady co do tego czy wywerny mogą ziać ogniem czy nie. Podobnie ze smokami.

  12. @Anonimus2 O ile wywerna posiada dwie łapy+skrzydła, to nie ma takich ustaleń co do smoków. Smoki mogą w ogóle nie posiadać skrzydeł, albo też i nóg, wszystko zależy od przyjętych mitologi, i co właściwie rozumiemy pod nazwą „smok”. Zwróć uwagę, że zarówno „drake” jak i „dragon” są najczęściej tłumaczone jako smok, mimo, że mogą oznaczać różne stworzenia.

  13. @Anonimus2|Ehhh. To nie twórcy gier, tylko Tolkien. Ta gra jest na podstawie świata przedstawionego w jego książkach, więc to on, a nie twórcy gier tak zrobili.

  14. @Masters110 Mylisz się. To co widzisz w grze to w dużej mierze pomysły twórców gry. Gra jest tak luźno powiązana z literaturą Tolkiena, że poza nazwami geograficznymi, ogólnym układem sił w Śródziemiu i imionami kluczowych postaci, reszta jest jest radosną twórczością i zobowiązaniami wynikającymi z licencji filmowej. Nie oszukujmy się, to jest gra nastawiona na rozwałkę i efekciarstwo, a osadzenie jej w Śródziemiu ma tylko pomóc w sprzedaży. Tolkien w swoich książkach starał się zawrzeć zgoła inny przekaz.

  15. DavyStrange wiedział jak wywołać burzę w komentarzach 😀

  16. Z Tolkienem ma to tyle samo wspólnego co krzesło elektryczne z krzesłem kuchennym

Dodaj komentarz