
Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności

Sprawdził to serwis GameGPU, a wyniki nastrajają optymizmem. Okazuje się bowiem, że nowa edycja nie tylko nieco inaczej wygląda (o czym można się przekonać, oglądając wideo w tym newsie), ale jest też lepiej zoptymalizowana, co dobrze widać na poniższych wykresach. Na początek Full HD w wersji oryginalnej:

A następnie w remasterze:

Jak widać, jest lepiej niezależnie od karty graficznej, bo w nowej edycji 60 klatek zapewniają nawet Radeon RX 460 i GeForce GTX 750 Ti. Podobnie wygląda sytuacja w rozdzielczości 2560 x 1440:


GeForce GTX 1050 lub Radeon RX 470 wystarczające do grania na maksymalnych detalach w QHD przy 60 fps-ach to rzadki przypadek, nawet jeśli mówimy o lekko zmienionej wersji gry sprzed 6 lat. Na koniec jeszcze kwestia procesora. Ponieważ GameGPU nie uwzględnia jeszcze Ryzenów, nie powinno dziwić, że lepsze wyniki można uzyskać na chipach Intela:


Choć nawet w tym przypadku widać, że nowa edycja pozwala osiągnąć na tym samym procesorze nieco więcej klatek na sekundę.

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Albo grafika celowo ograniczona żeby działało na bieda-konsolach.
Albo zupełnie nic nie zmienili.
Mamy 2017 a ludzie dalej myślą że gry na pc wyglądają źle bo konsole. EHH|Ciekawe czemu crysis 3 wygląda tak dobrze skoro był na nawet gorszej konsoli, na ps3.|Może kiedyś ludzie zrozumieją że to twórcy a nie konsole są problemem|Przy okazji podejrzewam że zasługa sterowników spora, wiedzieli o nowych kartach to lepiej dostosowali i wykorzystali potencjał