
Quake Champions: Ruszyła zamknięta beta, są wyniki testów wydajności

Testy wydajności przeprowadził serwis GameGPU, a wyniki napawają sporym optymizmem. Tym bardziej że w takim tytule to nie wygląd jest najważniejszy – a mimo to nawet na maksymalnych detalach wymagania Quake Champions nie są zbyt wygórowane:

W QHD (czyli 2560 x 1440) sytuacja wcale nie jest dużo gorsza, bo do 60 fps-ów wystarcza GTX 970/1060 lub Radeon R9 290/RX 470:

Ba, nawet w 4K da się pograć na więcej niż jednej karcie graficznej – bo na dwóch, czyli GTX 1080 oraz pominiętym tutaj 1080 Ti (oczywiście nie licząc Titanów):

Nieco gorzej wygląda sytuacja w przypadku CPU, zwłaszcza jeśli ktoś uzna, że 60 fps-ów to jednak trochę za mało. Szkoda, że GameGPU nie uwzględnia jeszcze Ryzenów, bo powinny poradzić sobie znacznie lepiej niż wcześniejsze modele AMD.


Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Quake Champions: Ruszyła zamknięta beta, są wyniki testów wydajności”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jestem w becie!
„nawet na maksymalnych detalach wymagania Quake Champions nie są zbyt wygórowane”|Biorąc pod uwagę, że grafika jakoś specjalnie za dobra nie jest, a gra jest arenową strzelanką, wymagania właśnie wyglądają jakby były nie na miejscu, czyli wyraźnie optymalizacja leży i kwiczy.
Nie mogę się wypowiadać, bo mnie bethesda znajdzie. Ale „kaszle” ekhm „kaszle” optymalizacja „kaszle”.
Wystarczy użyć mniej wymagającą formę wygładzania krawędzi i klatek jest niemal dwukrotnie więcej.
Laptop Lenovo y50-70 działa ultra 1920×1080 skalowanie rozdzielczości 70% nie spada poniżej 60FPS. Rozdzielczość najwięcej mi zabiera FPS. W HD ultra i low nie wiem czemu tyle samo fps 80+
@Silenciak Tim juz wysyła szadron śmierci i pozdrowienia
Jako że umowa to umowa to porozmawiajmy o Battlefieldzie. Pomimo że średnia ilość klatek w Battlefieldzie jest dość wysoka to następują straszne przycięcia (2x 780 SLI) gdy dochodzi do walki w zwarciu. A że najnowszy BF ma naprawdę szybką walkę i nawet najmniejsze przycięcie powoduje natychmiastowy zgon to zmusiło mnie to do zmiany z najwyższych detali na zaledwie średnie. Pomimo tego kroku nadal odczuwam czasem niewielki „lag” przy użyciu broni. No i wprowadzenie mikrotransakcji na paczki. …
Gorzej byłoby tylko jeśli trzeba by było odblokowywać każdego żołnierza za prawdziwą walutę. Myślę że mogłoby to doprowadzić niektórych do szewskiej pasji. Wyobraźcie sobie tylko taką sytuacje gdzie każdy żołnierz ma inne statystyki a wy możecie tylko grać jednym z nich no chyba że wydacie prawdziwe pieniądze na zakup kolejnych klas. Paczki w BF zawierają jedynie upiększenia (a przynajmniej nie wypadło mi nigdy nic innego).
czy u was tez jak ktos bierze quada jest freeze na 1 sek?