rek
rek

Half-Life 2: Wyciekła nowa wersja Ravenholmu z dodatku, nad którym pracował ojciec Deus Eksa

Half-Life 2: Wyciekła nowa wersja Ravenholmu z dodatku, nad którym pracował ojciec Deus Eksa
Warren Spector chciał, by (niestety anulowany) trzeci epizod pozwolił nam wrócić do miasta zombie – i tym razem przetrzebić je nie Gravity Gunem, a Magnet Gunem.

Warren Spector (Deus Ex, System Shock) już dwa lata temu zdradził, że swego czasu współpracował z Valve nad nigdy niewydanym epizodem Half-Life’a. Dodatek miał „wypełnić luki w historii serii” i wzbogacić arsenał gracza o potężny Magnet Gun (jak wskazuje nazwa, była to broń oparta na mocach magnetycznych). Niestety, współpraca ostatecznie nie wypaliła – Spector jako gigantyczny fan Disneya nie mógł powiedzieć „nie”, gdy tuż po rozpoczęciu prac zaoferowano mu stworzenie Epic Mickey. Efekt wysiłków jego studia Junction Point nie został pokazany światu. Aż do dzisiaj.

W piątek anonimowy internauta opublikował oryginalne pliki z mapami dodatków do Half-Life’a. Oprócz prototypów z Episode One i Episode Two fani znaleźli tam powyższy poziom – pokryty śniegiem Ravenholm, gdzie postać gracza miała przy pomocy Magnet Guna pomóc rebeliantom pokonać przeważające siły Combine. Wiele obiektów miało przypisane do siebie wartości związane z siłami magnetycznymi, pojawili się też nowi enpece o imionach Scooter czy Duncan. Więcej szczegółów nie znamy.

Co jednak ciekawe, to już drugi epizod związany z Ravenholmem, który nie ujrzał światła dziennego. Wcześniej nad dodatkiem „Return to Ravenholm” pracowali ludzie z Arkane Studios (Prey, Dishonored)… w którym pracuje teraz drugi ojciec Deus Eksa, Harvey Smith.

rek

2 odpowiedzi do “Half-Life 2: Wyciekła nowa wersja Ravenholmu z dodatku, nad którym pracował ojciec Deus Eksa”

  1. paintball_X 27 marca 2017 o 16:13

    Zdążyłem już zapomnieć jakim utrapieniem jest dodawanie detali otoczenia w edytorze Half-Life’a 2. Ciekawe czy unowocześnili to narzędzie od „moich czasów”…

  2. wielki0fan0gier 27 marca 2017 o 17:25

    Nie unowocześnili. Mapy do CS:GO powstają w tym samym programie. Nowa wersja silnika Source i narzędzi edytorskich są dostępne jedynie dla gry Dota 2 i narzędzi testowych związanych z VR.

Dodaj komentarz