rek
rek

Mass Effect: Andromeda – Testy wydajności finalnej wersji PC

Mass Effect: Andromeda – Testy wydajności finalnej wersji PC
Na ile fps-ów można liczyć po patchu wydanym w momencie premiery i zaktualizowaniu sterowników?

Testy wydajności wersji finalnej przeprowadził serwis GameGPU i konsolowe 30 klatek na maksymalnych detalach w Full HD zapewnia już GeForce GTX 770/1050 Ti lub Radeon R9 380X/RX 470, choć do 60 fps-ów wypadałoby mieć co najmniej GTX-a 980/1060 lub Radeona R9 Fury X:

me4_1920_178ks.png

Jeśli masz monitor 1440p i chcesz grać w natywnej rozdzielczości, będziesz potrzebował co najmniej Radeona R9 290X/RX 470 lub GeForce’a GTX 970/1060, choć z 60 fps-ami poradzi sobie jedynie GeForce GTX 1080:

me4_2560_178ks.png

Dobra wiadomość jest taka, że wystarczy w zasadzie dowolny procesor:

me4_proz_178ks.png
rek

13 odpowiedzi do “Mass Effect: Andromeda – Testy wydajności finalnej wersji PC”

  1. Był p

  2. wystarczy dowolny procesor ale w zalecanych core i7 oczywiście

  3. Wait, tu działa SLI?! Jestem w szoku.

  4. „działa”

  5. Mi w 2K, na ustawieniach automatycznych (większość na Ultra, zwłaszcza – co ważne teskstury) na 980 Ti chodzi spokojnie gdzies tak 50-60 FPS. Gra wygląda obłednie, zwiedzanie zwłaszcza tych starozytnych strukturu jest mega satysfkacjonujace… Tylko ten szpetny ryj mojej bohaterki wszystko psuje…

  6. marcusfenix345 24 marca 2017 o 13:51

    Poprawka – R9 380 4GB w takich ustawieniach działa w 60 klatkach. Na ziemniakach oni to sprawdzają?

  7. Ma ktoś podobny sprzęt do mojego czyli i5 760 OC do 3.37 8gb ram i gtx 760 2gb jeżeli tak to mógłby mi ktoś powiedzieć jak chodzi w 1920×1080 i na jakich ustawieniach ?

  8. Dziwne. SLI daje sporego kopa, natomiast AMD CF nic nie pomaga.

  9. @marcusfenix345|A pewien jesteś, że u siebie grę odpalasz z identycznymi ustawieniami?

  10. z i5-4400 i gtx 750 na 1440×900 da radę?

  11. SolInvictus 24 marca 2017 o 21:33

    Czyli duet 6600K i 970ka moze da rade na ultra/60fps po – stawiam – obnizeniu wygladzania na takie FXAA. Inna sprawa to wielkosc roznicy pomiedzy ultra a high. Ogolem jest przyzwoicie.|@marcusfenix345 Widzisz na czym to sprawdzaja. Troche duza rozbieznosc. Moze po wlaczeniu gry i Afterburnera masz te 60 klatek gdzies tam, ale tu chodzi o to by bylo przez caly czas, a nie ,,generalnie”.

  12. marcusfenix345 24 marca 2017 o 22:00

    No to przy tym FullHD i VHQ mam cały czas te 60. A sprzęt sporo słabszy. Chyba przestanę wierzyć w te testy, jak zawsze do kitu, przekonasz się jak sam zobaczysz.

  13. SolInvictus 24 marca 2017 o 23:42

    @marcusfenix345 Jestem w stanie uwierzyc, bo testy przeprowadzane sa zwykle w miejscach testowych – graficznych i procesorowych, ktore wymagaja od sprzetu wiecej. Dlatego tego typu testy mozna traktowac jako odpowiedz na to, ile klatek bedzie w najgorszym wypadku. A u mnie na Andromede hajp zerowy, mimo ze Trylogie wspominam bardzo dobrze. Mimo, ze staralem sie nie dowiedziec zbyt duzo przed premiera, to co jednak zobaczylem nastawilo mnie bardzo sceptycznie…

Dodaj komentarz