
Kerbal Space Program doczeka się dużego dodatku

Po długim okresie spoczywania we wczesnodostępowym czyśćcu finalna wersja Kerbal Space Pogram trafiła wreszcie na rynek pod koniec kwietnia 2015 roku. Gra spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem i w tej chwili na Metacriticu może się pochwalić wysoką średnią 88% wśród krytyków (u nas dostała 8+) i niewiele niższą, 82%, w opinii graczy (mowa o wersji PC, konsolowe wypadają znacznie gorzej).
W bliżej niedookreślonej przyszłości pojawi się okazja powrotu do świata pociesznych stworków. Autorzy zapowiedzieli bowiem duże rozszerzenie pod tytułem Making History. Oprócz pomniejszych usprawnień w rodzaju masy nowych części konstrukcyjnych inspirowanych amerykańskim i radzieckim programem podboju kosmosu, pojawią się także dwie duże nowalijki: Mission Builder, czyli edytor pozwalający na szybkie i wygodne tworzenie własnych misji i dzielenie się nimi z przyjaciółmi, oraz History Pack będący zestawem zaprojektowanych przez autorów zadań inspirowanych prawdziwymi wydarzeniami z historii lotów w kosmos.
Cena i data premiery dodatku nie zostały jeszcze ujawnione, ale jeśli kupiliście grę przed kwietniem 2013 roku, dostaniecie go za darmo.

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Kerbal Space Program doczeka się dużego dodatku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Piotr z „Astrofazy” pewnie się ucieszy.
cena tej gry dobija a teraz jeszcze dodatek trzeba bedzie doliczyc 🙁
To jest jedna z najlepszych gier w które grałem oraz jedyna gra którą kupiłem w Early Access i tego nie żałuję
Ta gra jest na konsole? Chyba jako żart, nawet na pc potrafi ścinać i sterowanie raczej nie zachęca
@Cyjanek|Jak się ma średniego kompa i daje wszystko na maksimum w ustawieniach, to przy wielu silnikach na pewno będzie ciąć. Mój komputer z wysokimi daje radę i nie tnie praktycznie w ogóle. |Co do sterowania, to proszę rozwiń w jaki sposób ono nie zachęca, gdyż jestem tego niezmiernie ciekaw :).
@ruri Nie wyobrażam sobie jak ma wyglądać sterowanie na padzie w tej grze, budowanie i ustawianie tego wszystkiego. Co do lagow to sugeruje się tylko streamami z yt gdzie widziałem jak przy wielu silnikach zdarzały się problemy(i to dosyć często i wielu osobom) Sam gry nie mam, chciałem kupić ale po Space Engineers gry kosmiczne trochę mi przeszły.(przy okazji ich wymagania sugerowały mi że gra z typu KSP musi mieć jeszcze wyższe)
To, czy się tnie, zależy od szczegółowości terenu i fizyki. Grałem w jedną z wczesnych alf na kilkuletnim lapku biurowym i przycięć nie było. Gorzej z input-lag. W tym wypadku zmiana myszki na gamepada potrafiła dać przepiękną katastrofę.