rek
rek

Mass Effect: Andromeda, czyli animowana zbrodnia przeciwko ludzkości [DUŻO GIFÓW]

Mass Effect: Andromeda, czyli animowana zbrodnia przeciwko ludzkości [DUŻO GIFÓW]
Nowa gra BioWare'u ma spory problem z animowaniem postaci.

Jak biegają postacie z Andromedy?


Jak postacie z Andromedy schodzą ze sceny?


Jak frustrują się postacie z Andromedy?


Jak postacie z Andromedy poruszają się po polu bitwy?


Jak postacie z Andromedy naśladują wiarygodną, ludzką mimikę?


Jak postacie z Andromedy spacerują?


Jak postacie z Andromedy zakręcają?


Jak postacie z Andromedy radzą sobie w sitcomach (uwaga, drobny spoiler)?


Jak postacie z Andromedy robią sobie niespodzianki?


Jak postacie z Andromedy… a, nieważne.


Jak się okazuje, gra jest pełna takich problemów z „kinowością” doświadczenia i listę nieudanych animacji można by układać jeszcze długo. Zakończmy więc news tym poruszającym hołdem dla Stanleya Kubricka.

rek

130 odpowiedzi do “Mass Effect: Andromeda, czyli animowana zbrodnia przeciwko ludzkości [DUŻO GIFÓW]”

  1. A to dopiero początek gry. No ładnie. XDDD No kto by sie spodziewał. Cóż za niespodzianka. Ale spróbuj coś powiedzieć złego o nowym Mass Effect’cie to zaraz się rzucą fanboye na Ciebie. Ech, szkoda gadać.

  2. Słyszałem że w day 1 patch mają to naprawić

  3. Pewnie byli zbyt zajęci pchaniem propagandy do gry, żeby poświęcić trochę czasu na jakieś tam testy swojego produktu.

  4. Uh. No to animacje w grach Piranha Bytes przestały mnie przerażać skoro gra z dużo większym budżetem tak wygląda 😀

  5. To samo bylo o horizon pisane, i co? I gra dostala swietne oceny, bo jak widac, cutscenki nie robia gry. Ale zaraz bedzie pisane ”hurr durr, taka gra to music byc idealna jeszcze zanim wyjdzie, bo ja sie znam”

  6. Kto by się przejmował takimi głupotami jak animacje, fabuła, postacie czy w ogóle gameplay, grunt że będzie milion skał i roślin do zebrania i dobry sex z kosmitami!

  7. @XenZeu Ciekawe co naprawią w day 2-7 patch 😀

  8. https:youtu.be/v-0nCsE2zMA

  9. paintball_X 16 marca 2017 o 10:34

    Matko, a ja myślałem że w Horizon jest fatalna mimika i mocap. :O

  10. Ministerstwo Głupich Kroków.

  11. @kwiato12|Hurr durr, gra AAA robiona przez ponad cztery lata, przez developera zatrudniajacego kilkaset osob, z takim budzetem, tak liczna baza fanow serii i tak intensywna kampania marketingowa nie powinna miec takich podstawowych problemow z animacja ruchu postaci na tydzien przed premiera…

  12. Czy już wszyscy zapomnieli jak biegał Anderson w Mass Effect 3?

  13. Pozdrawiam tych co kupili preorder mówiąc że gra na pewno będzie świetnie dopracowana bo to mass effect.

  14. @kwiato12 Jak to co? Oczywiście, że robią i to w dużej części. A tu jak widać problem nie z samymi cutscenkami ale z animacją w ogóle. To jest jawna kpina z graczy, wypuszczać tak niedorobione produkty. Za chwilę będziemy dostawać kompletnie inne gry niż te z zapowiedzi. Bo przecież fizyka, grafika, fabułą czy zawartość cała nie ma znaczenia, liczy się to, że twórcy mieli chęci i chcieli zrobić konkretną grę. A że nie wyszło? No trudno, przecież gracz przymknie oko.

  15. @Nezi23 ” i dobry sex z kosmitami!”… o roznych zboczeniach slyszalem ale o takim pierwszy raz slysze.

  16. Hahaha jak tak to patrze to slysze Riedla jak spiewa lunatyycy ootaczajaa mniee 😀

  17. Przy okazji Horizon Zero Dawn było dużo na temat słabej mimiki. Ogrywam teraz tytuł i patrząc na andromedę to mam wrażenie, że w HZD mimika stoi kilka poziomów wyżej. Szczególnie w głównej linii fabularnej.

  18. @Cyjanek|Dziękuję, czuję się pozdrowiony i tylko przypominam, że zamówienia przedpremierowe się składa, a nie kupuje i można z nich zrezygnować nawet na dosłownie jeden dzień przed samą premierą. |@Tesu|Równie dobrze można by powiedzieć, że tak EKSTREMALNIE wysoko oceniana gra jak Zelda nie powinna mieć na każdym kroku problemów z płynnością, a i szata graficzna z końca ostatniej dekady też nie do końca jej przystoi, ale najwyraźniej mało kto ma z tym problem. Szok. Nie ma to jak podwójne standardy, prawda?

  19. Ludzie się czepiają, a twórcy są fanami Monthy Pythona, przecież to poruszanie się to hołd dla głupich kroków.

  20. @Shaddon|A czy ja gdziekolwiek w moim poscie napisalem cokolwiek o Zeldzie? Nie mam nowej konsolki Nintendo, nigdy nie zachwycalem sie ta seria, a najnowsza Zelda mnie nie interesuje. Pisalem o Andromedzie i tylko o niej, wiec zarzut o podwojnych standardach nie wiem, skad sobie wyciagnales, ale szybko schowaj go tam z powrotem, bo zalecialo bolem pupy…

  21. marcusfenix345 16 marca 2017 o 11:26

    E tam. W każdej grze zdarzają się takie głupie błędy. W Wiedźminie do tej pory Płotka potrafi się dziwnie zachować, to samo niektórzy NPC (rzadko, ale się zdarza). I tak wiem, że będę się doskonale bawić przez te parędziesiąt godzin.

  22. @Tesu|Nie, nie pisałeś. Stwierdziłeś natomiast, całkiem słusznie, że takie niedoróbki nie powinny się znaleźć w grze AAA robionej wiele lat przez bardzo duży zespół. I choć oczywiście przyznaję ci rację, to najwyraźniej obaj tkwimy w błędzie, bo wspomniana przeze mnie Zelda jest w tej chwili wyznacznikiem jakości i jeżeli tak recenzenci jak i gracze odpuszczają jej wszelkie niedopracowania , to dlaczego nagle czepiać się „byle animacji” w Andromedzie? Popatrz, Cross nawet newsa na poczekaniu wysmażył. 🙂

  23. Oł jeah, Quality content w grze za grube pieniądze, robionej przez chyba 4 lata. Sigh, i jak tu być fanem, jak studia/deweloperzy/wydawcy tak traktują swoją własność intelektualną?

  24. Nie interesują mnie takie duperele. Nawet nie zwróciłem na to uwagi. Dla mnie liczy się to, że gra mi się przyjemnie 😛

  25. Gdzieś w odmętach internetów trafiłem na plotkę, że oni są zindoktrnowani dlatego ich twarze nie zdradzają żadnych emocji 😉

  26. Potwierdzam, to co się dzieje z twarzą głównego bohatera to jakiś żart. Mam nadzieję, że to szybciej poprawią. Jak na razie jest o wiele gorzej niż w Trylogii

  27. @ marcusfenix345|Nie, nie wiesz tego, możesz jedynie zakładać, że tak będzie. To tak na poważnie. Mrużąc oko mogę natomiast powiedzieć, że naprawdę dobrym grom takie błędy się nie zdarzają. Płotka nie chadzała po dachu, a w MGS V „Wunsz” nie przenikał przez tekstury, żołnierzom nie gliczowały się modele, no i fizyka ZAWSZE działała jak należy. No bo gdyby było inaczej, to redaktor Cross zaraz wrzuciłby tu zabawną galerię gifów na ten temat, prawda?;)

  28. marcusfenix345 16 marca 2017 o 11:41

    @Shaddon Płotka nie chadzała po dachu? A ja ją tam parę razy widywałem, tak samo mój ojciec, gdzie nawet znowu to widziałem XD

  29. @Shaddon|Moze dlatego, ze BioWare tak bardzo chwali sie tym, ze Andromeda jest na silniku Frostbite 3, a tymczasem animacja i wyglad twarzy (dosc czesto ogladanych w grze RPG) wyglada gorzej niz w wydanym kilka lat temu COD Advanced Warfare? 😉

  30. ’Gifów” |Jak to możliwe ze w 2017 roku ludzie którzy zawodowo zajmują się nowościami technicznymi i ogólnie komputerami ciągle używają gifów zamiast webmów.|To jakiś żart

  31. Shaddon, a co ma zelda do Mass effecta? To kompletnie inne gry. Poza tym optymalizacja jest droższa,trudniejsza i bardziej czasochłonna niż mimika twarzy. Nie zdziwię się, jak naprawią to jednym pachem po (lub nawet przed) premierą……

  32. Animacja w mass effect 3 wcale nie dużo lepsza po dziś dzień. Monty Python wysiada przy sprincie sheparda

  33. Buahuahuahu… No, no Cross, że Ci się chciało. Tak btw. zupełnie brakuje informacji skąd te materiały, jakich platform dotyczą, jakiej wersji gry, czy to alfa, beta, czy wszystko to dotyczy przedpremiery. Z tego co pamiętam tuż po premierze W3 internet nawalał się z Płotki aż huczało, a gra otarła się u Was o dychę. Zastanawia mnie, czy nie dało by się zrobić takich bonusowych nadgodzin z takiej Zeldy, albo Niera, albo jakiejs innej japońszczyzny (której broń Boże nie wolno ruszać).

  34. Akurat nier i zelda takich bugów nie miały. I bądźmy szczerzy – Nie dałbyś grze maksymalnej oceny po tym jak grało ci się doskonale bo „bohater w 1/10 scen ma zeza” albo „mój koń był na dachu, zagwizdałem i był za mną”? Serio to aż tak istotne gameplayowo? Poza tym wszystkie gry, które dostają 10 w cda mają minusy (chyba, że o czymś zapomniałem)

  35. @Tesu|Oni prawdopodobnie celowo tworzą paskudne postacie. Polecam obejrzeć: https:www.youtube.com/watch?v=v-0nCsE2zMA A jakakolwiek dyskusja z Shaddon’em nie ma najmniejszego sensu.

  36. @truvneeck|Przypomnij sobie co się działo przed premierą Dooma, kiedy to redaktor Cross wręcz wychodził z siebie, żeby ośmieszyć generalnie bardzo dobry tytuł. 😉 I tak dobrze, że w przypadku Andromedy przynajmniej ma rzeczywiste podstawy do szyderstw i nie musi wydziwiać, że Mass Effect to nie Mass Effect, bo mu się okładka pudełka nie podoba. Z drugiej strony, gość nazwał „najważniejszym tytułem dekady” grę, w której poprawnie nie działało ani sterowanie, ani kamera, ani nawet AI, więc…

  37. I tak te animacje chodzenie wyglądają lepiej niż u TellTale xD

  38. Ojoj w Grze AAA trafiły się dziwne zachowania postaci. jakie to niezwykłe chyba nikt nie pamięta o Fallout 4, Assassin creed, Widźminie 3. GTAV i o wielu wielu innych grach. Naprawdę hejt jaki idzie na MS:A to już przesada. Nie bronie EA gra ma swoje wady i błędy (które prawdopodobnie może usunąć day-one patch) i nie powinno być takich baboli tuż przed premierą ale tez już bez przesady.

  39. @saborcat|Nie wiem w jakim świecie żyjesz ale: Assasinowi dostaje się przy każdej premierze – szczególnie za przezroczyste twarze, z Fallout 4 do tej pory się śmieją,a z bugów związanych z płotką to nawet samo CDP się śmieje. W sumie patrząc na tego Mass effecta pod kątem animacji mam wrażenie że Bioware nie osiągnęło prawie żadnego postępu od premiery pierwszego KOTORA.

  40. @Aargh|Nie twierdzę, że poprawią, ale chyba nie twierdzisz, że to nie jest możliwe i nigdy wcześniej się nie zdarzało?|@Typr|Kurczę, nie mów, że nadal się na mnie gniewasz za wyśmianie twej żałosnej niechęci do ludzi o innym kolorze skóry?:)

  41. Chodziło mi bardziej o poruszanie się postaci widoczne na górze. mimika to porażka na całej linii to fakt i nic tego nie zmieni. Na szczęście aż tak bardzo to nie przeszkadza (przynajmniej mi) bo wole skupić się na tym co mówią postacie niż jak to mówią.

  42. Jaki problem hmmmm ? przecież to jest wybity poziom BIOWARE który repreznetują od dawna. |I w dragon ageu 2 i 3 mimika posysała , w ME 1,2,3 też ,w SWOTORze animacje sa tak drentwe ze to komedia to jest poziom ten firmy.

  43. @Durelus|Ano faktycznie, bywają dość „drentwe”.

  44. @kiogu1 NIER i Zelda ukazały się na razie na jednej platformie (zobaczymy jak tam port Niera na PC pohula), a dwa że obie mają wyraźnie inny kierunek artystyczny i nie celują w realizm jak ME:A. Dlatego są „bardziej dopracowane”, dlatego pytałem, na jakich platformach występują przytoczone glitche i błędy, oraz z jakich wersji gry (bo wcale nie musi to być ostatni build, który trafił do graczy).

  45. @saborcat|No ale słuchając, czytając widać co jest na ekranie, przecież obejmujesz wzrokiem całość, ciężko tego nie zobaczyć, dla mnie to wielki śmiech, dlatego po zakupie preordera ME3 nawet nie miałem zamiaru brać Andromedy, poczekam na przeceny, może jakieś patche. Jedynym plusem to widoczki i grafika, która po streamach czy na youtubie z tego co widziałem bardzo mi się podoba i mi odpowiada.|Jedyny problem to mój sprzęt 3570k plus gtx 780Ti i 8GB RAM, więc poczekamy na recenzje, opinie graczy i testy.

  46. PingwineK8K 16 marca 2017 o 12:55

    „My face is tired” Tyle trzeba było żeby zabić resztki mojej nadziei na to, że Andromeda mi się spodoba. Kto w ogóle pisze takie teksty?

  47. http:i.imgur.com/6gXZZqf.gif

  48. @ Shaddonktóra bo nie kojarzę

  49. Ja się tylko zastanawiam dlaczego bioware z gry na grę robi coraz bardziej szpetne kobiece modele ( o ogólnie modele ) ME: A to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier w tym roku ( dla wielu ) więc jaki prawem tak wielka firma odwala takie za przeproszeniem gówno. Dam sobie ręke uciąć że gameplay bedzie wtórny i nudny a fabułą pełna standardów,Cliché, i pomysłów z DE:I i wczesniejszych gier. No ale bedziesz mogł byc lesbijką ze gejem WOHO progres..Bioware skończył sie na KOTOR i DA:O har har

  50. Sarah to największa kaleka(pierwszy gif) i brzydula w dziejach gier komputerowych.Ostatnio przypomniałem sobie ME i tam tyle baboli nie było,bieganie, chodzenie, mimika twarzy wszystko ok, oprócz włażenia w ściany naszych kompanów podczas chodzenia.Te grymasy twarzy,poruszanie się, okropne plastikowe twarze o szerokich szczękach i błędy z animacją w MEA świadczą o nie dopracowanym produkcie za pewnie 200 zł.Mam nadzieję że to jakoś naprawią,bo szkoda tych 4 lat czekania.Szkoda,bo gra może być dobra z fabuły

  51. @Shaddon|A kiedy ja coś napisałem o niechęci do ludzi o innym kolorze skóry? Pod newsem o ilości dialogów/npc napisałem jedynie że pewnie pchają do gry liberalną (SJW) propagandę, więc co ma piernik do wiatraka?

  52. @Shaddon|To ty na mnie naskoczyłeś, wyzywając od nazistów, jednocześnie wspominając o artykule, który słusznie został przez ludzi zjechany.

  53. http:pl.tinypic.com/view.php?pic=2ailugx&s=9.WMqWdqLi7bg

  54. Czy tylko ja mam straszne spadki FPS w różnych momentach (przede wszystkim w cut scenkach) ?

  55. @XenZeu|Taa. Ja mam 1060 GTX i czasem zdarza się mały zaciach, ale głównie przy cut-scenkach. Tak gra utrzymuje te magiczne 60 klatek. Tylko ekran się strasznie trzęsie.

  56. omg…

  57. Dławię się ze śmiechu.|Czy w BioWare ostali się jedynie stażyści i jaskrawowłose wieloryby SJW prosto z Tumblr’a?|Och, how the mighty have fallen.

  58. Wychodzi na to że Mass Effect Andomeda to nowe No Man’s Sky.

  59. O modelach kobiet w ME pisałem. Jaszczurka, niebieski pasożyt z pucołowatą twarzą, no i pani oficer….. Ale bądźmy poważni. Wbrew powszechnej opinii nie po to gra się FE by podrywać podkomendnych, w w3 wybór triss/yen jest tylko questem pobocznym, a w dragon age liczył się gameplay… prawda?

  60. @KeepCrying|Na to wygląda. Testy wydajności na XBO jeśli kogoś to interesuje: https:youtu.be/kmsEM5_IhHU

  61. @Typr Cholera, narzekałbym odrobinę mniej gdyby grało się ojcem głównego bohatera. Całkiem udany wygląd postaci.

  62. Makes sense, the team that made Mass Effect 1 and 2 left during or before the development of the third one, and the team that made Mass Effect 3 left during Inquisition. Bioware is just a name at this point and has little to no ties to the classics it is known for.

  63. AkarZaephyr 16 marca 2017 o 15:13

    Nie wiem o co ten krzyk. Ja tam widzę parę bugów (zbieganie ze schodów, skradanie się) a cała reszta – nie wiem czego się „czepiajo”. Nie wiem skąd narzekanie na twarze – na czym polega ich kiepskość? Animacja twarzy – OK, może czasami zdarzają się nienaturalne ruchy, których żywy człowiek by w takiej same chwili nie zrobił, ale generalnie źle nie jest.|No to do dzieła – pokażcie Wasze animacje twarzy i jak to powinno być zrobione. Narzekać każdy potrafi tylko lepiej zrobić nie ma komu.

  64. @AkarZaephyr|Przecież wiesz, że tu tak naprawdę nie chodzi o żadne animacje, czy bugi. Faktem jest, że BioWare powinno było dopiąć wszystko na ostatni guzik, bo tego oczekiwalibyśmy po tak dużej, zasłużonej firmie. Rzecz jednak w tym, że spora część tej tzw. „społeczności graczy” zaciska kciuki w nadziei, że Andromeda okaże się niewypałem, bo tylko wówczas wielu z jej członków będzie mogło osiągnąć nirwanę. Im mocniej ktoś na coś czeka, tym mocniej ktoś inny życzy mu rozczarowania. Nic nowego, prawda?

  65. Swoją drogą. Ja widzę trochę problemów i na pewno na ten moment przegrywa z Nier, ale… całkiem miło się w to gra.|@Akar|Nam za to nie płacą grubą kasę. Oni mają fundusze, silnik graficzny itd., a robią coś takiego.

  66. @RedEvil|O, „mądrości” randomowej osoby z zagranicznego forum. Tak się składa, że akurat Andromedę to w większości robią ludzie odpowiedzialni za (ciepło przyjęte) multi w ME3, ale to szczegół. Idąc tym tokiem rozumowania, CD-Projekt RED przestał istnieć, bo po premierze Dzikiego Gonu spora część odpowiedzialnych zań osób zmieniła pracodawcę. Ach, no i obwieśćmy, że BioWare się skończyło, bo animacje w ich nowej grze są zabugowane! To W OGÓLE nie wonieje histerią. 😉

  67. Trzymam kciuki strasznie za Andromeda bo uwielbiam to uniwersum. Ale po DAI strasznie się boję. Przerażają mnie obecnie te gadające manekin (mam nadzieję że to poprawia w patchach) gamepaly ze streamow za to bardzo mnie zachęciły.

  68. AkarZaephyr 16 marca 2017 o 15:42

    @Scorpix – jeszcze Wam nie płacą. Zróbcie bardziej naturalne animacje, poślijcie prezentację BioWare, zostawcie swój telefon i oczekiwane wynagrodzenie – na pewno Was zatrudnią jeśli potraficie zrobić to lepiej i bardziej naturalnie. Przy okazji można opublikować film na Youtube prezentujący Wasze umiejętności niebo wyżej od obecnych animatorów BW i wszyscy się zgodzimy że stare animacje są do bani.|Póki co, nie widzę nic poza narzekaniem.

  69. Mass Effect: Unity?

  70. @ Aargh|To prawda|@Agares86|O ile tylko nie ulegniesz zbiorowej histerii nakręcanej dodatkowo przez hejterów („ta gra to drugie No Man’s Sky!), zapewne będziesz się dobrze bawić. Horizon Zero Dawn też ma paskudne, sztuczne animacje twarzy (oraz jeszcze gorsze dialogi…), a mimo to jest świetną grą, prawda?

  71. AkarZaephyr 16 marca 2017 o 15:53

    @Agares – a gdzie ja twierdzę że nie można oceniać? Ba, wręcz przeciwnie – ja zachęcam do pokazania Bioware jak to się robi! W końcu to taka banda amatorów, która nie ma pojęcia o animacjach, a specjalistów w komentarzach na pęczki – pokażmy im, że Polacy potrafią lepiej!

  72. AkarZaephyr 16 marca 2017 o 15:54

    Poprawka: miało być @Spychar 🙂

  73. @AkarZaephyr idąc twoim tokiem rozumowania jeżeli mojemu klientowi nie spodoba się w jaki sposób pomalowałem jego gabinet powinienem powiedzieć coś w stylu „jak pan umiesz lepiej to pokaz a nie narzekaj”

  74. Biorąc pod uwagę, że prawie cały zespół odpowiadający za poprzednią trylogię został wywalony/odszedł i zastąpiono go „etnicznie różnorodnymi” ludźmi określającymi się jako „wojownicy o sprawiedliwość społeczną”, to wątpliwa jakość Andromedy nie powinna być żadnym zaskoczeniem. Obecne Bioware to Bioware wyłącznie z nazwy.

  75. @Spychar trolla albo fanboja ciężko ich ostatnio odróżnić.

  76. @tesu @blade81 uderz w stol, a nozyce sie odezwa 🙂

  77. 5 lat produkcji, 200 zł na grę na polskim rynku, patch na premierę, czysta kpina. Kto jest winien, IGN i inne temu podobne. Gra jest zachwalana od pierwszego gameplay to mamy efekty. Dziennikarstwo growe upada i upodla się. Tylko dlatego że gra Bioware to wszyscy na wszystko przymykali oko. Ale Biowere musiał stworzyć ogromną grę, ciekawe czym ją zapełni, tym czym Inkwizycję ? Pustymi mapami z dennymi questami typu znajdź ile minerałów itd. W tych grach animacje są ważne, bo rozmowy to integralna cześć gr.

  78. Przynajmniej nie będzie się siedziało przy grze poważnie cały czas ;p

  79. Deadwing, masz jakieś źródło co do zastąpienia Biowere’u legionem SJW? Na poważnie, chętnie bym o tym poczytał.

  80. @ares354|Kurczę, wygląda na to, że ktoś przyłożył ci pistolet do tej głowy pełnej mądrości i zmusza do zakupu Andromedy, gry, która JESZCZE NIE MIAŁA SWEJ PREMIERY. Nie, żebym myślał, że wcześniej choć przez chwilę rozważałeś jej zakup, bo naiwny nie jestem, ale zdaje się, że po to EA dało możliwość zapoznania się z faktycznym stanem rzeczy, by nikt nie musiał wywalać pieniędzy w ciemno. A tymczasem społeczność podnosi larum, bo… no właśnie, o co wam właściwie chodzi, tak naprawdę?

  81. @pazur13|Nawet nie próbuj ciągnąć tego wątku, jeszcze się chłopaczysko własnym jadem zadławi i będziesz go mieć na sumieniu. Im większa czyjaś desperacja w obrzucaniem łajnem obiektu nienawiści, tym mniejszą ilością argumentów dysponuje. W jego konkretnym przypadku: zerową.

  82. @pazur13 Większość „starej gwardii” zaczęła uciekać z Bioware po ukończeniu ME2 lub trakcie prac nad ME3. Ludzi takich jak Casey Hudson czy Drew Karpyshyn zastąpiono osobnikami pokroju Manveer’a Heir’a czy Sam Maggs. Pierwszy to ciężki przypadek rasisty, który na swoim twitterze pisze, że „chętnie strzelałby do białych i sikał na ich zwłoki”, druga osoba to nowa główna scenarzystka, wojująca feministka, znana z krytykowania GTA V za „promowanie kultury gwałtu”. Ja pensji takim ludziom zapewniać nie będę.

  83. @Deadwing|Sam Maggs nie jest autorką scenariusza do ME:A. Teraz może pełni taką funkcję, ale scenariusz do gry został napisany dawno temu.

  84. Boje sie ze ME sie skonczyl na czesci 3.

  85. @Scorpix Owszem, głównym scenarzystą był Chris Schlerf, ale tego czy i jakim zmianom uległ scenariusz po jego odejściu nie wie nikt. Nie zmienia to jednak faktu, że od dłuższego czasu kluczowe stanowiska w Bioware są obsadzane ludźmi, ujmując to dyplomatycznie „kontrowersyjnymi”.

  86. @Deadwing|Ale wiesz, ze w BioWare zatrudnionych jest kilkaset osob, a nie tylko dwie? 😉

  87. Creepy af

  88. @Tesu Serio porównujesz szeregowych programistów czy grafików do pracy głównych projektantów, scenarzystów czy reżysera?

  89. Czy ma ktoś w Andromedzie problem ze skrzeczącym dźwiękiem? Sprawdziłem i tylko tam mi się to pojawia, brzmi to jak bym się bawił magnesem przy głośnikach, takie trzaski, przestery…

  90. @Deadwing|A to szeregowi programisci czy graficy jesc i oplacac rachunkow nie musza? Chcac „ukarac” kilka osob karzesz takze tych szeregowych pracownikow. Zreszta osoby na wyzszych stanowiskach w firmie zazwyczaj latwiej znajduja nowa prace niz szaraki.

  91. Wszczebrzeszyn 16 marca 2017 o 18:49

    @Tesu|lol|Myślisz, że którykolwiek pracownik Bioware miałby problem znaleźć robotę?

  92. @Wszczebrzeszyn|Oczywiscie. Tak samo jak problemy ze znalezieniem roboty w duzych i znanych studiach ma czesto wielu innych bylych szeregowych pracownikow. To ze ktos w swoim portfolio ma np. zrobienie podmorskiej trawy w BioShocku nie sprawia, ze od razu staje sie rozchwytywany na rynku pracy. A w BioWare jest zatrudnionych kilkaset osob (ostatnie dane jakie znalazlem mowia o 800).

  93. @Wszczebrzeszyn|Takze w istocie lol, jesli naprawde uwazasz, ze sam fakt pracy na szeregowym stanowisku w BioWare, Blizzardzie czy DICE otwiera przed ludzmi drzwi do kazdej innej firmy w branzy.

  94. Jeśli stan techniczny gry ma przypominać Inkwizycję to chyba podziękuję. Wierzcie mi lub nie, ale w Inkwizycji trafiły mi się błędy, które uniemożliwiły mi ukończenie GŁÓWNEGO wątku. Chyba dopiero miesiąc po premierze załatali problem i (w moim przypadku) dało się ukończyć historię.

  95. MadanartNiezapiekny 16 marca 2017 o 19:15

    Żeby to tylko szybko poreperowali.

  96. @arisa321|Początkowo miałem jakiś problem z kamerą, ale po zainstalowaniu nowych sterowników problem zniknął. W fragmencie, który dostaliśmy do ogrania nie stwierdziłem żadnych poważnych błędów.|Jest trochę wkurzających rzeczy, ale gra sama w sobie jest całkiem grywalna.

  97. Dziwne że w ramach Mass effect andromeda zrobiono taki temat… |A kiedy inne gry sa pełne bugów i to jakoś nikt słowa nie powie eh…

  98. @Keddav em… Ja tu nie widzę żadnego problemu to tylko bugi graficzne co sie zdarzają w większości produkcji nawet tych AAA |No i nie ma jeszcze patcha na premierę… |Poza tym juz sugerujesz jakoby ta gra była słaba…

  99. @Shunex|Nie, to nie jest dziwne, uwierz mi. Redaktor Cross nigdy nie przepuszcza takich okazji, choć trzeba uczciwie przyznać, że BioWare samo dostarczyło mu amunicji. Trzeba pisać o takich rzeczach i tu nie ma czego bronić, choć po raz kolejny trzeba zaznaczyć, że z jakiegoś „dziwnego” powodu nikt nie pokwapił się, żeby np. wrzucić zwyczajowe nagranie z testami frame rate’u w przypadku Zeldy.

  100. @Shunex, popieram Cię w pełni. @Keddav, każda ma glicze, nawet tak uwielbiany Wiedźmin 3! Grałeś w triala czy swoją opinie wystawiasz po gifach?

  101. Animacje postaci faktycznie są momentami pokraczne. Gra mi się w tym momencie bardzo dobrze. Fabuła i postacie są mocną stroną Andromedy. Drogi Crossie proszę o przygotowanie podobnego zestawienia w Dzikiego Gonu. I bez ściemniania ze tam nie ma takich momentów – bo np wyścigi na Skelige czy w dodatku Krew i Wino co super animacje prawda? A postacie w powietrzu? A znikające twarze? A ręce i nogi w ścianach? A postacie w postaci? |Nie, nie bronie Andromedy, takie rzeczy nie powinny w grach AAA być

  102. @Shaddon Wiec dziwie sie że nie wstawiał takich postów odnoście wiedźmina 😛 |@Hagall Fakt faktem postacie potrafią sie dziwnie poruszać… myślę że da sie to naprawić |Co do wieśka zapadła w pamięć nisko zawieszona płotka :p

  103. @Keddav Mogę Ci przyznać rację że Twarze mogły by być leprze no ale cóż tego juz nie zmienią… |Natomiast Twarze nie umniejszają tej produkcji…|Inkwizycja wciągnęła mnie na też coś koło 200 godzin podobnie jak wiedźmin…|Obie gry mi sie podobały w równym stopniu

  104. Wybaczcie, że tak po za dyskusją, ale z hołdu dla Stanleya Kubricka śmiałem się bitą minutę 😀

  105. Jesus Freak 16 marca 2017 o 21:50

    Powiem tak panom z obu stron barykady. Jedni solą, drudzy pieprzą, a i tak grę wciągniecie, jak nie za 200 teraz, to za 20 później.

  106. To sobie obejrzyjcie…… https:www.youtube.com/watch?v=p-msmx9yW5Q&spfreload=10

  107. Dramatyzujecie! Dla każdego gifa da się znaleźć jakieś rozsądne wytłumaczenie, przecież nikt nie przepuściłby takich baboli!|1szy gif: To pewnie w statku szwankuje generator grawitacji, ciekawe jak Wy byście się zachowywali. |2gi gif: To iluzja percepcji, postać oddala się w takiej perspektywie i pod takim kątem, że sylwetka Krogana skutecznie ją zasłania gdy odchodzi.|1szy film: …nikt z Was nigdy nie cierpiał na zmęczenie twarzy?! Trochę więcej wyrozumiałości w stosunku do starganych życiem bohaterów.

  108. 3ci gif: To mi wygląda na zaawansowany manewr strategiczny w celu odwrócenia uwagi nadchodzącego wroga. Podczas gdy bohater wyłania się zza osłony rozpoczynając ostrzał, jego kompan chwilowo naraża siebie i swoją tarczę ochronną kombinezonu, wykonując charakterystyczny ruch (szybkiego przebierania stopami akurat nie widać), wprowadzając w ten sposób nadchodzącego wroga w chwilową konfuzję. To pewnie bardziej złożone i stanowi początek bardziej skomplikowanej strategii. (…)

  109. (…) Popatrzcie w jaki sposób w czasie manewru pokazuje ręką do tyłu cztery palce i złożony kciuk(?). Pewnie mieli wyćwiczone różne warianty.|4ty gif: …Ok, poddaję się. 😀

  110. Hmmm mam taki problem… Mieszkam w Niemczech i zamówiłem preorder ME:A na Origin i chciałem sprawdzić wersje testową ale nie mam wyboru języka polskiego tylko: ENG, DE, ESP, ITL, POR… Jest coś co mogę z tym zrobić? EA milczy i nie odpowiada a mnie już krew zalewa że pełna wersja ME:A też nie będzie w PL i zaś argument przeciw kupowaniu czegokolwiek przez internet…

  111. @kiogu1|Padłem ze śmiechu 😀

  112. Jaka ohydna gęba na pierwszym zdjęciu od góry.

  113. Mass Effect 1,2,3 miały bardzo dobrą animację postaci i ich twarzy, można było wczuć się w postać. Niby inny silnik. Co nie tłumaczy dlaczego tutaj wszystko jest takie ohydnie bezpłciowe, bo przecież taki Dragon Age Inkwizycja na tym samym silniku, nie miał takich problemów. Te postacie nie mają w ogóle duszy, która tak bardzo charakteryzowała pierwszą trylogię, że aż chciało się grać dla samych bohaterów. Teraz już wiem, że Andromedę ominę szerokim łukiem. Zresztą dla mnie ME skończył się w raz z Shepardem

  114. Turbodrewniany pierwszy kotor miał lepsze animacje XD RIP bioware https:www.youtube.com/watch?v=KolfEhV-KiA

  115. Coś mi się wydaje że lepsza mimika i animacja postaci była w Gothicu 1 xD

  116. Na PC zdaje się to wyglądać odrobinę lepiej… Przynajmniej na filmikach… Te postacie są strasznie paskudne, a domyślna bohaterka ma mimikę jak zombie. Szkoda, że nie ma tu poziomu wykonania postaci jak np. w Horizon ZD czy nawete Wieśku 3… Na szczęście wygląda na to, że gameplay jest spoko a podobno po paru godzinach idzie się do tych mord i animacji przywyczaić. Szkoad, zawsxze ceniłem sobie serię ME głównie za część nie-strzelankową,w ię cbędzie mi cięzko…

  117. Niech mi ktoś powie. Czy jak odpalę triala to mam 10h w grze czy od uruchomienia

  118. @Agares86|10 godzin w grze, o ile dobrze się orientuję.|@LiOx|Narzekasz na mimikę postaci w Andromedzie i jednocześnie stawiasz za wzór w tej materii cholerne Horizon Zero Dawn…? Panie, co pan?;)

  119. @Shaddon OK, zgadzam się – z tego co widziałem – jest sporo postaci animowanych jak kawałki drewna. Ale przynajmniej główny protagonista nie wyglada jak niedorozwinięty…

  120. @Aargh|Owszem, ale kolejną różnicą jest fakt, że Horizon miało już swą premierę, a Andromeda jeszcze nie. Istnieje szansa, że błędy zostaną załatane premierowym patchem. Póki co, nie możemy oceniać tej gry jako gotowego produktu – nawet, jeśli za tydzień nic tak naprawdę się nie zmieni, wstrzymajmy się z tym rzucaniem kamieniami. Będzie na to czas i miejsce.

  121. @Aargh|Miałem na myśli patch przygotowywany na dzień oficjalnej premiery, bo być może taki się ukaże. Jeśli nie, to trudno, trzeba będzie przekonać się na własnej skórze jak bardzo te animacje przeszkadzają w grze i na podstawie tych doświadczeń wydać samodzielny osąd. Póki co jest na to wciąż za wcześnie, przynajmniej dla mnie, jako osoby nie korzystającej z triala. Jedno jest pewne: tej całej sytuacji BioWare mogło i powinno było uniknąć. Trochę to żenujące, żeby wykładać się na takich rzeczach.

  122. A mnie się wydawało, że to np. Arcania miała słabe animacje. Ale ona ma je bardzo dobre w porównaniu z tym czymś…

  123. @Shaddon Patch ściąga się na dysk już teraz, razem z preinstalacją 😉 Wątpię by coś konkretnego dosmażyli przez te 3-4 dni, które zostały do naszej premiery. Sam patch waży trochę ponad 1GB, więc poprawia zapewne całkiem sporo – ale animacje to IMHO zbyt gruba sprawa. W pyte roboty z tym.

  124. … Edit a w zasadzie to Patch ma niemal 2GB… Dociągnął się pod sam koniec…

  125. Czytam, czytam komentarze na dole i nie mogę uwierzyć, aż tak źle tuż przed premierą? I nie dostarczą poprawek? Damn. Nie było znów tak, że różne porty robiły różne podnajęte studia, jak przy Batmanie AK ? Czy wszystko było na głowie Bio i nie starczyło im mocy przerobowej na testy?

  126. Współczuję recenzentom – trzeba będzie jakoś tego bronić, a z tego co czytałem, to z postaciami i narracją też nie jest różowo.

  127. @Demilisz Gdzie to wyczytałeś w komentarzach które twierdzą że cała gra to gówno bo animacje są słabe? Większość jest zgodna gra ma dobry gameplay, ciekawe postacie, dobrze zapowiadającą się fabułę i słabe animacje.|Serio ludzie, przeczytajcie czasem to co piszecie a nie rozsiewacie bzdury które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Napisałbym coś o ludziach, którzy przez te parę bugów nie kupią gry ale aż szkoda słów na debili.

  128. Biodrony po raz kolejny muszą się namęczyć by obronić tą kupę kompostu przed zasłużoną krytyką. Jeszcze ciekawiej będzie jak poznamy już całą fabułę tego „cuda”.

  129. @Szymn995 Jeśli ktoś w dialogach pisze „my face is tired”, a wcześniej dowala „to whom! and your goddamn father” (?????), to nie spodziewałbym się dobrej fabuły.

  130. Na pewno nie zagram.

Dodaj komentarz