rek
rek

Tom Clancy´s Ghost Recon: Wildlands – Była premiera, są porównania różnych wersji [WIDEO]

Tom Clancy´s Ghost Recon: Wildlands – Była premiera, są porównania różnych wersji [WIDEO]
Do pojedynku na piksele stają PC, Xbox One, PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro.

Porównania zostały przygotowane przez Candyland, a na początek PC vs XBO vs PS4:

Największa różnica kryje się jednak nie w cieniach czy jakości tekstur (które są widoczne, ale nie wpływają aż tak na wrażenia z gry, podobnie jak fakt, że XBO to 900p, a nie 1080p jak na PS4 czy PC), a w fps-ach: na konsolach jest ich maksymalnie 30, podczas gdy na PC zależy to tylko od wybranego poziomu detali i dostępnej mocy obliczeniowej.

Drugie wideo pozwala natomiast zobaczyć, jak ma się wersja PS4 do PS4 Pro:

Wnioski? Jeśli chodzi o wygląd, Pro jest nieco lepsze (Ghost Recon Wildlands na Pro działa w 1440p, a na zwykłej PS4 w 1080p), ale różnice są minimalne. Także jeśli chodzi o fps-y, bo w obu przypadkach mamy ich 30 (w trakcie testów beta Pro było nieco lepsze, ale zwykłe PS4 także dawało sobie bardzo dobrze radę).

rek

4 odpowiedzi do “Tom Clancy´s Ghost Recon: Wildlands – Była premiera, są porównania różnych wersji [WIDEO]”

  1. Czy jakiś posiadacz wersji PC może powiedzieć jak optymalizacja? W becie to był żart, podobno nawet na gtx 1080 były spadki fps.

  2. Przy ustawieniach ultra 60 klatek tak w miarę stałe są tylko przy chodzeniu. W trakcie jazdy lub czasami przy kraksach lub mocniejszych strzelaninach klatki potrafią spadać nawet do 30. No i ciągłe niedoczytywanie się tekstur podłoża wciąż jest normą.

  3. „które są widoczne, ale nie wpływają aż tak na wrażenia z gry, podobnie jak fakt, że XBO to 900p, a nie 1080p jak na PS4 czy PC” Hahahahaha Kisiel teksturowy nie wpływa na wrażenia z gry, w dodatku gry AAA 2017 PS4&XBO=minimum PS4Pro=medium (może) PC=maks. Konsole czas na złomowisko.

  4. Wrzućcie jeszcze filmik porównujący wersję pokazywaną na E3 a wydaną. Tym razem to obecna wersja jest ładniejsza od tej z E3 🙂

Dodaj komentarz