
Call of Duty: Modern Warfare Remastered – Nadchodzą nowe mapy! [WIDEO]
![Call of Duty: Modern Warfare Remastered – Nadchodzą nowe mapy! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7a5df36d-a5c8-4007-ba12-c3b53a5768ca.jpeg)
DLC do odświeżonego Modern Warfare ma zawierać mapy, jakie pojawiły się 9 lat temu w DLC do oryginalnej gry. Zgodnie z umową zawartą między Sony a Activision paczkę z czterema nowymi planszami posiadacze PS4 pobiorą na dyski 21 marca. Później (nie wiadomo kiedy) dołączą do nich właściciele pecetów i XBO.
O ponownym nadejściu map Broadcast, Chinatown, Creek i Killhouse informuje stosowny zwiastun.
Nowe-stare miejscówki zostały nieco powiększone i przemodelowane. By je nabyć, trzeba będzie wyłożyć ok. 60 zł, ale w zestawie otrzymamy także 10 rare supply dropów.
Przypomnijmy, że zremasterowana wersja Modern Warfare jest dostępna (na razie?) wyłącznie jako część specjalnej edycji Call of Duty: Infinite Warfare.

Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare Remastered – Nadchodzą nowe mapy! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jako wieloletni fan serii mowie: niech ta obrazajaca graczy abominacja przepadnie.
@Papkin Coś mi się wydaje a nawet jestem pewien, że 9 lat temu te mapy były za darmo. I nie zostały dodane w DLC tylko przy okazji patchowania. Samo pojęcie choroby zwanej potocznie DLC dopiero nieśmiało wkraczało na rynek i w pierwszym MW jeszcze nie wystąpiło.
Cały remaster ze wszystkimi mapami i możliwością postawienia serwera dedykowanego jako oddzielny produkt za góra 60 zł. To by była dobra oferta. Nie ma takiej, tak że wolę zainstalować oryginalną wersję.
Hamburgery i tak kupią
W mw sie zagrywalem, specjalna edycje kupilem na steamie tylko po remastera. Ten moment gdy okazalo sire, ze multi jest ograniczone do 6 graczy na druzyne (podziekujmy konsolowym ograniczeniom) przybil gwozdzie do trumny remasterowi.
@kwiato12|”podziekujmy konsolowym ograniczeniom” powaznie? Jakos w konsolowych wersjach Battlefielda 1 czy ostatnim Halo bez problemu mozna grac mecze, w ktorych w jednej druzynie jest sporo wiecej niz szesciu graczy…
@tesu to oswiec mnie prosze, jesli nie konsolowe ograniczenia, to co mialo wplyw na ustawienie limitu 6 graczy/team?
@kwiato12|Pomyslmy… Moze to, ze mapy w COD sa zwyczajowo dosc niewielkie, tunelowe z ciasnymi przejsciami, a gracze poruszaja sie po nich szybko? Tryb Ground War, ktory pojawil sie w oryginalnym Modern Warfare umozliwial rozgrywke maksymalnie 18 graczom jednoczesnie i w wielu przypadkach powodowal, ze na mapach bylo zwyczajnie za ciasno, zeby dalo sie grac komfortowo juz przy 9vs9. Bez zmiany rozmiaru map nie ma co upychac na nich wiekszej liczby graczy, bo straci na tym grywalnosc.
@tesu to bardzo dziwne, ze w oryginalnym MW NIKT nie narzekal na za duza ilosc graczy obecnych podczas rozgrywki, mapy sie nie zmienily, rozmiar maja taki sam, i nawet przy rozgrywkach 16v16 nie bylo czegos takiego jak ciasnota. Rozgrywka byla dynamiczna i o to chodzilo, teraz jesli chcesz miec chociaz namiastke akcji, jaka serwowalo nam oryginalne MW, musisz sie modlic o to, zeby wylosowalo ci Shipment, w przeciwnym wypadku jest to symulator zabawy w kotka i myszke.
@kwiato12|Niestety sam sie wylozyles. Pisanie „NIKT” przy setkach tysiecy ludzi grajacych w jakakolwiek produkcje automatycznie podwaza sens argumentu… Oslo, chyba gralismy w dwie rozne gry, skoro uwazasz, ze 18-osobowy tryb doskonale sprawdza sie na mapach tej serii. Zreszta odbiegasz od swojego pierwszego zarzutu, ze niewielka liczba graczy wynika z konsolowych ograniczen. Nie dajesz rady go obronic? 😉
„jakie pojawiły się 9 lat temu w DLC do oryginalnej gry.” – tylko, że wtedy ta paczka była za darmo jak każda mapa dodawana do COD4 + narzędzia moderskie.
@Tesu, kwiato12 – Były nawet serwery, 24vs24, 32vs32 i więcej. Do był rozmach w małych korytarzach.
Nie rozumiem? 60 zł za 4 mapki, które kiedyś były darmowe:0 Jeszcze fakt, że już praktycznie nikt w to nie gra. Do części trybów nie można znaleźć graczy, a oni jeszcze płatne DLC wydają:-) Powinni w końcu sprzedawać tą grę osobno i to z dużym upustem! Graczy w drużynie jest o wiele mniej niż w oryginale. Żywy teraz jest jedynie DM drużynowy:-( ZAJECHALI TĄ GRĘ!
@tesu sam sie wylozylem? Obrona argumentow? Musisz zwolnic z narkotykami bo ci ladnie kopule osmolily. Od niczego nie odbieglem, ale skoro twierdzisz, ze niewspominanie o 1 rzeczy w kazdym zdaniu to odbieganie od argumentu to chyle czola przed iloscia chromosomow. Chyba zapomniales, ze kiedys jak ci sie cos nie podobalo, to po prostu nie grales, zamiast wylewac zale.|@wcogram tak wiem, ze byly takie serwery
@kwiato12|No i znow sie wylozyles. Zarzucasz grze, ze jest ograniczona mozliwosciami konsol, ja podaje przyklady, ze Twoja wypowiedz nie pokrywa sie ze stanem faktycznym, a Ty zamiast przytoczyc cos na poparcie swojej tezy o ograniczeniu przez konsole lub przyznaniu sie do bledu siegasz po argumenty ad personam, co tylko jeszcze bardziej dyskredytuje Twoja bledna opinie… 🙂
@tesu niestety, nie podales zadnego rzetelnego przykladu, jedyne co udalo ci sie wydukac to to, ze TWOIM ZDANIEM mapy sa zbyt hermetyczne, duzo w nich ciasnych przesmykow i nie nadaja sie na potyczki wiekszej ilosci graczy, ale to mi zarzuczas, ze „nie bronie wlasnych”. Jesli to uznajesz za konkretny argument, to niestety, ale wylozyles sie przy kazdym poscie jeszcze zanim zaczales go pisac. Widac, ze nawet nie grales w oryginalne MW i cala swoja „wiedze” na ten temat czerpiesz z opowiesci starszych graczy.
@kwiato12|Nom, zes sie wykazal. Znow zero odniesienia do swojej wlasnej, juz obalonej przeze mnie tezy. O „opowiesci starszych graczy” w moim przypadku jest dosc trudno, bo niewielu graczy tak jak ja ogrywalo Wolfa3D, kiedy mial on swoja premiere. Zreszta z niegraniem tez nie trafiles, no ale wmawiaj sobie dalej. 😀
@tesu tak samo mozesz sobie wmawiac dalej, ze obaliles moja teze. Powiedz mi, po co mam sie odnosic do swojej wlasnej wypowiedzi skoro nie dales zadnego kontrargumentu, a jedynie podales swoja wlasna opinie? Czyzbys nie potrafil sie odniesc do wlasnej wypowiedzi? Pograzasz sie z kazdym kolejnym postem. „Niewielu graczy tak jak ja ogrywalo Wolfa3D, kiedy mial on swoja premiere”, kolejny przyklad na to, ze kopiesz pod soba rowy, chyba, ze o czyms nie wiem i od dzisiaj setki tysiecy graczy to „niewielu”.
@kwiato12|”Powiedz mi, po co mam sie odnosic do swojej wlasnej wypowiedzi skoro nie dales zadnego kontrargumentu, a jedynie podales swoja wlasna opinie?” W takim razie powtorze to, co napisalem wczoraj: w Battlefield 1 na konsoli w meczach moze brac udzial do 64 graczy jednoczesnie, w Halo 5 24. I gdzie tu to ograniczenie do 12? I to jest fakt, a nie opinia… Inny fakt jest taki, ze na tym forum jestem wiekowo jednym z najstarszych userow, a z innych nie korzystam, nie ma wiec kto mi opowiadac o COD…
I zeby nie bylo, w takim Halo 3 na X360 z 2007 roku w multi moglo grac jednoczesnie 16 graczy, w pierwszym Killzone wydanym ponad 10 lat temu jeszcze na PS2 rowniez mozna bylo grac mecze 8 vs 8. Dalo sie? Dalo. Tak wiec to nie wina konsol, ze IW/3arch zdecydowaly sie robic ciasne mapy i wpuszczac na nie domyslnie tylko 12 graczy. Fakt – nie opinia.